Projewrokochozowa c a z TVN...prbowaa pogry Krzysia Bosaka

Data: 2011-07-09 02:14:10
Autor: Antenka
Projewrokochozowa c a z TVN...prbowaa pogry Krzysia Bosaka
Wesoa c_ _a  o bardzo polsko brzmicym nazwisku, zakochana w
jewropejskim szambie prbowa w icowskiej stacji, bezskutecznie
zreszt, zdoowa Krzysia Bosaka. Jej wysiki okazay si daremne.
Zaprzedane, z eurocentami w gaach, peplaa to co  zlecili jej
mocodawcy z TVN.
W okresie okupacji na pewno jej blond epetyna byaby zgolona  przez
AK na ys pa.  Bleeeee

http://www.dailymotion.com/video/xjovrs_fakty-po-faktach-bosak-i-richardson_news#from=embed

Antenka

Data: 2011-07-09 11:34:32
Autor: jadrys
Projewrokołchozowa c_ _a z TVN...pró bowała pogrążyć Krzysia Bosaka
W dniu 2011-07-09 11:14, Antenka pisze:
Wesoła c_ _a  o bardzo polsko brzmiącym nazwisku, zakochana w
jewropejskim szambie próbował w icowskiej stacji, bezskutecznie
zresztą, zdołować Krzysia Bosaka. Jej wysiłki okazały się daremne.
Zaprzedane, z eurocentami w gałach, peplała to co  zlecili jej
mocodawcy z TVN.
W okresie okupacji na pewno jej blond łepetyna byłaby zgolona  przez
AK na łysą pałę.  Bleeeee

http://www.dailymotion.com/video/xjovrs_fakty-po-faktach-bosak-i-richardson_news#from=embed

Antenka

Obydwie harpie się rzuciły na niego z pazurami.:-( I ja bym obydwóm ogolił makówki. I oczywiscie przez z mediów, z polskich mediów. ;-)

Data: 2011-07-09 03:19:48
Autor: Antenka
Projewrokochozowa c a z TVN...prbowaa pogry Krzysia Bosaka
On 9 Lip, 11:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Obydwie harpie si rzuciy na niego z pazurami.:-( I ja bym obydwm
 ogoli makwki. I oczywiscie przez z mediw, z polskich mediw. ;-) <

Tak jest! Wykona! ;-D Dodaabym, e to sekutnice, ktre tylko czekay
na potknicie Krzysia. No niestety nie udao si. Dziwi si, ze
zdecydowa si wystpi w otoczeni takich wstrtnych bab. ;- ?

Pozdrawiam M.S.O. Z. W :-))

Antenka

Data: 2011-07-09 21:33:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-09 12:19, Antenka pisze:
On 9 Lip, 11:34, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Obydwie harpie się rzuciły na niego z pazurami.:-( I ja bym obydwóm
  ogolił makówki. I oczywiscie przez z mediów, z polskich mediów. ;-)<

Tak jest! Wykonać! ;-D Dodałabym, że to sekutnice, które tylko czekały
na potknięcie Krzysia. No niestety nie udało się. Dziwię się, ze
zdecydował się wystąpić w otoczeni takich wstrętnych bab. ;- ?

Pozdrawiam M.S.O. Z. W :-))

Antenka

Wiesz Antenko, jedną z rzeczy których nie cierpię najbardziej to stronniczość dziennikarza prowadzącego w debacie dwu osób.

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-)

Data: 2011-07-09 13:36:50
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv97be$cpb$1news.onet.pl...
[...]

Ogol sobie pusty łeb kretynie.

--
stevep

Data: 2011-07-09 21:35:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-09 13:36, cirrus pisze:
[...]

I po co te wyzwiska?

Data: 2011-07-10 03:28:48
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivaavf$r0g$1news.onet.pl...
[...]

Chodzi o te harpie, rzeczywiście po co?

--
stevep

Data: 2011-07-10 09:43:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-10 03:28, cirrus pisze:
[...]

O to że  zachowanie tych pań jako żywo przypominało opisy zachowania owych mitycznych harpii.

Data: 2011-07-10 14:51:26
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivbl6l$n50$1news.onet.pl...
[...]

A to nie wyzwisko?

--
stevep

Data: 2011-07-10 20:33:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-10 14:51, cirrus pisze:
[...]

No jasne że nie. To tylko podsumowanie ich zachowania.

Data: 2011-07-11 02:53:00
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivcrak$b3g$2news.onet.pl...
[...]

Kali rzekł jest dobre wyzwisko i złe wyzwisko.

--
stevep

Data: 2011-07-11 14:58:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-11 02:53, cirrus pisze:
[...]

Jawne sq**two zawsze będzie przeze mnie piętnowane.

Data: 2011-07-11 17:04:20
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ives0q$mpe$3news.onet.pl...
[...]

Bo jesteś napiętnowany głupotą.

--
stevep

Data: 2011-07-09 13:38:30
Autor: u2
Projewrokochozowa c a z TVN...prbowaa pogry Krzysia Bosaka
W dniu 2011-07-09 11:14, Antenka pisze:
W okresie okupacji na pewno jej blond epetyna byaby zgolona  przez
AK na ys pa.  Bleeeee

Przeciez to tleniona "blondyna" :)

Data: 2011-07-09 15:11:04
Autor: Antenka
On 9 Lip, 13:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Przeciez to tleniona "blondyna" :) <

To mao istotne czy farbowana. Kolaboracja z wrogiem = ysy leb. ;-)

Antenka

Data: 2011-07-10 00:27:56
Autor: Antenka
On 9 Lip, 13:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-07-09 11:14, Antenka pisze:

> W okresie okupacji na pewno jej blond epetyna byaby zgolona przez
> AK na ys pa. Bleeeee

Przeciez to tleniona "blondyna" :)

Tleniona czy naturalna to nieistone. Lepiej poczytaj sobie o
korzeniach p.M i komu i czemu zawdzicza swoj "oszaamiajc" karier
w tv.

Antenka

Data: 2011-07-10 09:51:20
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 09:27, Antenka pisze:
Tleniona czy naturalna to nieistone. Lepiej poczytaj sobie o
korzeniach p.M i komu i czemu zawdzicza swoj "oszaamiajc" karier
w tv.

Bez ukladow by nie wyplynela w telewizorni.

Data: 2011-07-10 09:39:12
Autor: Antenka
On 10 Lip, 09:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> korzeniach p.M i komu i czemu zawdzicza swoj "oszaamiajc" karier
> w tv.

Bez ukladow by nie wyplynela w telewizorni.<

Widz,  e czasami jeste bystry hihihi :-o

No bo jak si czyta, e p. Monika dla lepszego wizerunku zachowaa se
nazwisko po pierwszym mu Richardsonie  ho ho ho :-o, a jej
ciotecznym bratem jest syn ze znanego komuszego rodu Piotru Krako,
to jestemy w domu. ;-0

Antenka

P.s. Jej przodkowie na sowieckich bagnetach przynieli nam komunizm, a
teraz ona pen gb serwuje nam brukselizm.  :-E bleee

Data: 2011-07-10 20:28:00
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 18:39, Antenka pisze:
[...]

Krako to wiadomo e yd. Ale e Monisia to ydwka to pierwsze sysz,
cho to moliwe, bo to tleniona blondyna.

Data: 2011-07-10 12:11:14
Autor: Antenka
On 10 Lip, 20:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Krako to wiadomo e yd. Ale e Monisia to ydwka to pierwsze sysz,
 cho to moliwe, bo to tleniona blondyna.<

Eeee tam... Mi nazwisko Krako jako ywo leci Ukraicem, bo te
zakoczone na "o" jak np. : Koodko, Kolonko, Krako lec ukraistwem
na kilometr!
:DDD

Antenka

Data: 2011-07-10 20:33:50
Autor: jadrys
Projewrokołchozowa c_ _a z TVN...pró bowała pogrążyć Krzysia Bosaka
W dniu 2011-07-10 18:39, Antenka pisze:

Antenka

P.s. Jej przodkowie na sowieckich bagnetach przynieśli nam komunizm, a
teraz ona pełną gębą serwuje nam brukselizm.  :-E bleee

I chwała im za to. Ale widać że w przypadku córeczki daleko padło jabłko od jabłoni, - ze wszystkich sił walczy z ideałami swoich przodków. :-(

Data: 2011-07-10 12:02:08
Autor: Antenka
Projewrokochozowa c a z TVN...prbowaa pogry Krzysia Bosaka
On 10 Lip, 20:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

I chwaa im za to. Ale wida e w przypadku creczki daleko pado jabko
 od jaboni, - ze wszystkich si walczy z ideaami swoich przodkw. :-
( <

Oj Jadrysiu , Jadrysiu co ja z Tob mam... :-(( Ile razy ju
wyjaniaam, e jedno i drugie ma te same masoskie korzenie -
komuszyzm i brukselizm. :- E. Wiesz co Ci grozi? :D

Antenka

Data: 2011-07-10 22:25:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-10 21:02, Antenka pisze:
On 10 Lip, 20:33, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

I chwała im za to. Ale widać że w przypadku córeczki daleko padło jabłko
  od jabłoni, - ze wszystkich sił walczy z ideałami swoich przodków. :-
(<

Oj Jadrysiu , Jadrysiu co ja z Tobą mam... :-(( Ile razy już
wyjaśniałam, że jedno i drugie ma te same masońskie korzenie -
komuszyzm i brukselizm. :- E. Wiesz co Ci grozi? :D

Antenka

Komuszyzm nie ma nic wspólnego z brukselizmem:-) .. Jest wręcz zaprzeczeniem hulaszczego przepychu w jakim sie pławią eurobiurokraci brukselscy. :-(

Data: 2011-07-10 22:28:17
Autor: u2
Projewrokochozowa c a z TVN...prbowaa pogry Krzysia Bosaka
W dniu 2011-07-10 22:25, jadrys pisze:
Komuszyzm nie ma nic wsplnego z brukselizmem:-) .. Jest wrcz
zaprzeczeniem hulaszczego przepychu w jakim sie pawi eurobiurokraci
brukselscy.

Zadziwiajace jak wladza deprawuje rzadzacych komuszkow w Brukseli, a
wladza absolutna deprawuje komuszkow absolutnie.

Data: 2011-07-11 14:58:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-10 22:28, u2 pisze:
[...]

Rozumiem tylko to ze nie bardzo wiesz co to jest komuch.

Projewrokochozowa c a z TVN...prbowaa pogry Krzysia Bosaka