Projewrokołchozowa c a z TVN...próbowała pogr±żyć Krzysia Bosaka

Data: 2011-07-09 13:38:30
Autor: u2
Projewrokołchozowa c a z TVN...próbowała pogr±żyć Krzysia Bosaka
W dniu 2011-07-09 11:14, Antenka pisze:
W okresie okupacji na pewno jej blond łepetyna byłaby zgolona  przez
AK na łys± pałę.  Bleeeee

Przeciez to tleniona "blondyna" :)

Data: 2011-07-09 15:11:04
Autor: Antenka
On 9 Lip, 13:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Przeciez to tleniona "blondyna" :) <

To mało istotne czy farbowana. Kolaboracja z wrogiem = łysy leb. ;-)

Antenka

Data: 2011-07-10 00:27:56
Autor: Antenka
On 9 Lip, 13:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-07-09 11:14, Antenka pisze:

> W okresie okupacji na pewno jej blond łepetyna byłaby zgolona  przez
> AK na łys± pałę.  Bleeeee

Przeciez to tleniona "blondyna" :)

Tleniona czy naturalna to nieistone. Lepiej poczytaj sobie o
korzeniach p.M i komu i czemu zawdzięcza swoj± "oszałamiaj±c±" karierę
w tv.

Antenka

Data: 2011-07-10 09:51:20
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 09:27, Antenka pisze:
Tleniona czy naturalna to nieistone. Lepiej poczytaj sobie o
korzeniach p.M i komu i czemu zawdzięcza swoj± "oszałamiaj±c±" karierę
w tv.

Bez ukladow by nie wyplynela w telewizorni.

Data: 2011-07-10 09:39:12
Autor: Antenka
On 10 Lip, 09:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> w tv.

Bez ukladow by nie wyplynela w telewizorni.<

Widzę,  że czasami jeste¶ bystry hihihi :-o

No bo jak się czyta, że p. Monika dla lepszego wizerunku zachowała se
nazwisko po pierwszym mężu Richardsonie  ho ho ho :-o, a jej
ciotecznym bratem jest syn ze znanego komuszego rodu Piotru¶ Kra¶ko,
to jeste¶my w domu. ;-0

Antenka

P.s. Jej przodkowie na sowieckich bagnetach przynie¶li nam komunizm, a
teraz ona pełn± gęb± serwuje nam brukselizm.  :-E bleee

Data: 2011-07-10 20:28:00
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 18:39, Antenka pisze:
[...]

Kra¶ko to wiadomo że Żyd. Ale że Monisia to żydówka to pierwsze słyszę,
choć to możliwe, bo to tleniona blondyna.

Data: 2011-07-10 12:11:14
Autor: Antenka
On 10 Lip, 20:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Kra¶ko to wiadomo że Żyd. Ale że Monisia to żydówka to pierwsze słyszę,
 choć to możliwe, bo to tleniona blondyna.<

Eeee tam... Mi nazwisko Kra¶ko jako żywo leci Ukraińcem, bo te
zakończone na "o" jak np. : Kołodko, Kolonko, Kra¶ko lec± ukraiństwem
na kilometr!
:DDD

Antenka

Data: 2011-07-10 20:33:50
Autor: jadrys
Projewrokołchozowa c_ _a z TVN...pró bowała pogrążyć Krzysia Bosaka
W dniu 2011-07-10 18:39, Antenka pisze:

Antenka

P.s. Jej przodkowie na sowieckich bagnetach przynieśli nam komunizm, a
teraz ona peĹ‚nÄ… gÄ™bÄ… serwuje nam brukselizm.  :-E bleee

I chwała im za to. Ale widać że w przypadku córeczki daleko padło jabłko od jabłoni, - ze wszystkich sił walczy z ideałami swoich przodków. :-(

Data: 2011-07-10 12:02:08
Autor: Antenka
On 10 Lip, 20:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

I chwała im za to. Ale widać że w przypadku córeczki daleko padło jabłko
 od jabłoni, - ze wszystkich sił walczy z ideałami swoich przodków. :-
( <

Oj Jadrysiu , Jadrysiu co ja z Tob± mam... :-(( Ile razy już
wyja¶niałam, że jedno i drugie ma te same masońskie korzenie -
komuszyzm i brukselizm. :- E. Wiesz co Ci grozi? :D

Antenka

Data: 2011-07-10 22:25:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-10 21:02, Antenka pisze:
On 10 Lip, 20:33, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

I chwała im za to. Ale widać że w przypadku córeczki daleko padło jabłko
  od jabĹ‚oni, - ze wszystkich siĹ‚ walczy z ideaĹ‚ami swoich przodkĂłw. :-
(<

Oj Jadrysiu , Jadrysiu co ja z TobÄ… mam... :-(( Ile razy juĹĽ
wyjaśniałam, że jedno i drugie ma te same masońskie korzenie -
komuszyzm i brukselizm. :- E. Wiesz co Ci grozi? :D

Antenka

Komuszyzm nie ma nic wspólnego z brukselizmem:-) .. Jest wręcz zaprzeczeniem hulaszczego przepychu w jakim sie pławią eurobiurokraci brukselscy. :-(

Data: 2011-07-10 22:28:17
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 22:25, jadrys pisze:
Komuszyzm nie ma nic wspólnego z brukselizmem:-) .. Jest wręcz
zaprzeczeniem hulaszczego przepychu w jakim sie pławi± eurobiurokraci
brukselscy.

Zadziwiajace jak wladza deprawuje rzadzacych komuszkow w Brukseli, a
wladza absolutna deprawuje komuszkow absolutnie.

Data: 2011-07-11 14:58:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-10 22:28, u2 pisze:
[...]

Rozumiem tylko to ze nie bardzo wiesz co to jest komuch.

Projewrokołchozowa c a z TVN...próbowała pogr±żyć Krzysia Bosaka