Prok. Rafał Maćkowiak: - Nie mogę odpowiedzieć, bo to tajemnica.

Data: 2011-10-18 10:24:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Prok. Rafał Maćkowiak: - Nie mogę odpowiedzieć, bo to tajemnica.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7jbc9$l9m$1news.onet.pl...
Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10487995,Posel_w_goglach_.html#ixzz1b7MZZWea

Jaja jak berety.
Bezdomny, który podał o jakąś sprawę do sądu, nie został zwolniony z opłaty sądowej, bo nie podał wysokości dochodu ze zbierania puszek (ponoć się z tego utrzymywał).

Prok. Rafał Maćkowiak: - Nie mogę odpowiedzieć, bo to tajemnica.