Prok. Rafał Maćkowiak: - Nie mogę odpowiedzieć, bo to tajemnica.

Data: 2011-10-18 11:53:53
Autor: Bambaryła
Prok. Rafał Maćkowiak: - Nie mogę odpowiedzieć, bo to tajemnica.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7jbc9$l9m$1news.onet.pl...
Poseł agent Tomasz Kaczmarek (PiS) może znów założyć kombinezon, hełm i gogle, żeby potajemnie przeniknąć na proces sądzonej za korupcję byłej posłanki PO Beaty Sawickiej.

Warszawski sąd nie może się bowiem doczekać od prokuratora uchylenia decyzji, która z dawnego agenta CBA, potem celebryty, dziś posła PiS czyni świadka anonimowego. Powaga sądu wydaje się narażona na śmieszność.

Sytuacja ta wskazuje na jedno: prawo jest niedoskonałe lub nie nadąża za zmieniającą się rzeczywistością. Tak immunitet posła czy sentaora. Niby dlaczego taki ktoś ma być bezkarny w sytuacjach naruszenia prawa?

BBR

Prok. Rafał Maćkowiak: - Nie mogę odpowiedzieć, bo to tajemnica.