[prasówka] Prokurator chciał 15 milionówdolarówłapówki

Data: 2010-01-18 01:14:12
Autor: mi
[prasówka] Prokurator chciał 15 milionówdolarówłapówki
http://wiadomosci.onet.pl/2112792,12,prokurator_chcial_15_milionow_dolarow_lapowki,item.html

Prokurator chciał 15 milionów dolarów łapówki. Rzecz w Rosji. Morałem jest
jednak nie stwierdzenie "na szczęście nie u nas" a pytanie ile wymuszają u nas.
Jakoś nie jestem na tyle naiwny, by ślepo wierzyć, że nie wymuszają. Po
tysiącach spraw nagłych, bezpodstawnych i wielkich kłopotów różnych
przedsiębiorców w stosunku do szeroko pojętej władzy stosuję domniemanie winy.
Jako i ona zastosowała tysiące razy.

btw, jakoś na grupie nie zauważyłem tematu niespodziewanej śmierci świadka w
sprawie śmierci Papały. Żirajewskiemu zeszło się nagle z przyczyn zdrowotnych
spowodowanych złożonymi zeznaniami. Czyli kabaretu ścigania młokosów za gram
marychy i płytkę z Windowsem będzie ciąg dalszy gdy w tym czasie przez dekadę
policja nie jest w stanie rozwikłać absolutnie priorytetowych spraw. By żyło się
lepiej w PRL-bis.

mi

Data: 2010-01-18 10:58:59
Autor: Roman Rumpel
W dniu 2010-01-18 01:14, mi pisze:
przez dekadę
policja nie jest w stanie rozwikłać absolutnie priorytetowych spraw. By żyło się
lepiej w PRL-bis.

To znaczy do którego rządu z ostatniej dekady masz pretensje o PRL bis?

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

Data: 2010-01-18 14:08:00
Autor: mi
> [...]
> lepiej w PRL-bis.
To znaczy do którego rządu z ostatniej dekady masz pretensje o PRL bis?

Czołówkę otwierają takie tuzy neo-komunizmu jak Mazowiecki czy Tusk. Pierwszy
zastopował większość przemian (jak reformy wolnorynkowe czy dekomunizacja), gdy
był do tego bardzo dobry okres. Drugi podaje się za liberała gdy jest zwykłym
socjalistą-populistą, nie zrobił nic z obietnic liberalizacji a do tego
restauruje neo-PRL-owski porządek. Casus Mąki pokazał jakie są stosunki
decyzyjne w PRL-bis.

mi

Data: 2010-01-18 19:53:19
Autor: Roman Rumpel
W dniu 2010-01-18 14:08, mi pisze:
[...]

Aha - to mi wystarczy

Data: 2010-01-18 19:59:27
Autor: jb
mi <mariano.italianoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
a pytanie ile wymuszają u nas.

To bardzo prosto policzyć.
Pomnóz wszystkie łapówki, które wręczyłeś wszystkim prokuratorom w ciągu
ostatniego roku, przez ilość prokuratorów w Polsce (ok. 5000) i ilość
dorosłych obywateli kraju (ok. 26 mln).

Jakbyś miał problem z liczeniem - 0x5000x26000000=0

Data: 2010-01-18 22:04:06
Autor: mi
[prasówka] Prokurator chc iał 15 milionówdolarówłapówki
Jakbyś miał problem z liczeniem - 0x5000x26000000=0

http://www.wprost.pl/ar/?O=104973
Podstępny warszawski prokurator Wojciech N. zniszczył taką piękną koncepcję. A
miało być tak pięknie.

mi

Data: 2010-01-18 23:27:36
Autor: Zbynek Ltd.
mi napisał(a) :
Jakbyś miał problem z liczeniem - 0x5000x26000000=0

http://www.wprost.pl/ar/?O=104973
Podstępny warszawski prokurator Wojciech N. zniszczył taką piękną koncepcję. A
miało być tak pięknie.

Jak bardzo dochodowy trzeba mieć lewy biznes, żeby opłacało się
wręczyć 500 000 zł łapówki za nieuchylenie immunitetu?

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-20 18:07:36
Autor: ąćęłńóśźż
[prasówka] Prokurator chciał 15 milionówd olarówłapówki
Bo ci, co zaczęli o tym pisać dostali zawałów już nad klawiaturą, proste?
JaC

-- -- -