Prokuratorom ?

Data: 2010-04-25 05:57:18
Autor: apr...
Prokuratorom ?
czy porównano plan usadowienia ludzi w samolocie z ich obrażeniami,
dlaczego ciało Kaczyńskiego tak szybko znaleziono i przewieziono do warszawy,
czy nie po to, aby ludność miała co "robić", a w tym czasie działania prokuratorskie były prowadzone bez kontroli społecznej, przyćmione żałobą ?  --

Data: 2010-04-25 08:02:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Prokuratorom ?

" apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]
?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

   Mozliwy jest tu takze przypadek z ta stosunkowo szybka
   identyfikacja zwlok Prezydenta.  Z identyfikacja zwlok jego
   malzonki nie poszlo juz tak latwo, a przeciez podczas manewru
   ladowania musieli zapewne siedziec obok siebie.

   AR

Data: 2010-04-25 08:55:45
Autor: cyc
Prokuratorom ?

--

To myslisz, ze Jaroslaw Kaczynski tez maczal palce w tym zamachu ?
To na jego zadanie przeciez L.Kaczynski zostal natychmiast przewieziony do Warszawy !.

cyc

Data: 2010-04-25 09:00:27
Autor: konserwator
Prokuratorom ?

no juz takich glupot to ja nie czytalem na tej szLiscie... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-25 10:36:51
Autor: cyc
Prokuratorom ?

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hr0pan$7tm$1adenine.netfront.net...

[...]

No przeciez caly czas pisze , ze jestescie sPiS - kowcy  pop...leni .
Co jeden to glupszy i to do tego stopnia , ze nawet prostej kpiny z pisanych przez was spisko - idiotyzmow nie jestescie w stanie zauwazyc !.
I takie "cus " ma odwage pisac cos o " glupotach " !.
Nigdy nie mialem Cie za lotnego i inteligentnego ale zeby az tak zglupiec ? ..
"Musowo" na tych waszych faszystowskich zebraniach wyprano ci mozg a faldy wygladzono zelazkiem ..

cyc

Data: 2010-04-25 11:33:37
Autor: mkarwan
Prokuratorom ?

cyc opisal swój stan http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4d7221b76a70516

Data: 2010-04-25 11:58:51
Autor: '{heŽsk}
Prokuratorom ?

 a tu http://mkarwan.salon24.pl/ ?

 lub tu  http://www.nnseek.com/a/APK10878mfDp/mkarwan/

--

 HeSk

Data: 2010-04-25 14:47:34
Autor: cyc
Prokuratorom ?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr129i$jle$1news.onet.pl...

[...]

Matolku wy SPiS-kowcy i koltuny ( co na jedno wychodzi ) nawet kpiny z glupoty nie jestescie w stanie zrozumiec , nawet jesli ta jest tak prosta , tak przejrzysta , ze dawnek ja pojmie .

cyc

Data: 2010-04-25 09:56:18
Autor: apr...
Prokuratorom ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

tym swiatem porobilo ? Brat brata !.
Gdyby Lech zyl , Jaroslaw nie mialby szans na start w wyborach !.

aż tak głęboko i wnikliwie nie myślę, chciałem tylko wskazać, że bez badań w moskwie ciało zostało szybko rozpoznane i przewiezione do Polski, a ciała żony będącej najprawdopodobniej obok prezydenta szukano kilka dni.
z yarem to mocno przesadziłeś, aż za mocno, System kazał szybko znaleźć i przewieźć ciało do Polski, dla uspokojenia ?
ciekaw jestem w której części samolotu znajdowali się pasażerowie, których w miarę szybko rozpoznano ?

Data: 2010-04-25 14:49:58
Autor: cyc
Prokuratorom ?

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hr13k2$ie8$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

przewieźć ciało do Polski, dla uspokojenia ?
ciekaw jestem w której części samolotu znajdowali się pasażerowie, których

W Polsce nie byles ? Nie sledziles zdarzen ? .
Powtarzam po raz kolejny !!.
Cialo prezydenta rozpoznal jego brat i na wyrazne jego zadanie odtransportowano je do Warszawy !!.

cyc

Data: 2010-04-25 11:58:51
Autor: '{heŽsk}
Prokuratorom ?
On Sun, 25 Apr 2010 05:57:18 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

czy porównano plan usadowienia ludzi w samolocie z ich obrażeniami,

 generalowie siedzieli obok kaczynskich, a zostala z nich miazga.

dlaczego ciało Kaczyńskiego tak szybko znaleziono i przewieziono do warszawy,

 show must go !

czy nie po to, aby ludność miała co "robić", a w tym czasie działania prokuratorskie były prowadzone bez kontroli społecznej, przyćmione żałobą ?

 widowiskowe wozenie s.p. lecha i marii po kraju bylo zenujace.

--

 HeSk

Prokuratorom ?