Prokuratura chce kary dla Arabskiego. Ks. Sowa: Nie pozwolę żeby ktokolwiek cię skrzywdził

Data: 2019-05-14 20:43:28
Autor: Lord Donald
Prokuratura chce kary dla Arabskiego. Ks. Sowa: Nie pozwolę żeby ktokolwiek cię skrzywdził
Prokuratura chce kary dla Arabskiego. Ks. Sowa: Nie pozwolę żeby ktokolwiek cię skrzywdził

Prokurator zawnioskował o 1,5 roku więzienia w zawieszeniu na 4 lata dla Tomasza Arabskiego, byłego szefa kancelarii premiera Donalda Tuska. "Jestem dumny, że cię znam! I inie pozwolę żeby ktokolwiek cię skrzywdził!" - zareagował na Facebooku ks. Kazimierz Sowa.

https://dorzeczy.pl/kraj/102669/Prokuratura-chce-kary-dla-Arabskiego-Ks-Sowa-Nie-pozwole-zeby-ktokolwiek-cie-skrzywdzil.html?fbclid=IwAR1l6pxzWjLCdbWx6wytpxQqHhpbmf8wHybCtFAkmTdSRpBMEVzP0Tj59lc

Data: 2019-05-14 11:50:00
Autor: Bruno Brunowski
Prokuratura chce kary dla Arabskiego. Ks. Sowa: Nie pozwolę żeby ktokolwiek cię skrzywdził
Lordzik przekleił: "Prokuratura chce kary dla Arabskiego."

To jest oczywista oczywistość. Gdyby nie chciała, to nie wysłałaby aktu oskarżenia do sądu.

--
Bruno

Data: 2019-05-14 22:54:53
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Prokuratura chce kary dla Arabskiego. Ks. Sowa: Nie pozwolę żeby
ktokolwiek cię skrzywdził

Kowal zawinił, Cygana chcą powiesić!  Dobrze wiesz, że całą winę za
katastrofę smoleńską ponoszą bracia bliźniacy.
?

- Lepudruk -

Data: 2019-05-15 07:31:23
Autor: Pajdak
kremowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Zaraz, zaraz! O ile wiem sprawa toczy się oskarżenia prywatnego więc jaki
prokurator? Co usiłujesz wciskać przygłupie? ;-)))

Tak przy okazji: czy Wacuś Berczyński już sie odnalazł?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/co-sie-stalo-z-waclawem-berczynskim/q4zqqzd

--
Pajdak

Prokuratura chce kary dla Arabskiego. Ks. Sowa: Nie pozwolę żeby ktokolwiek cię skrzywdził