Prokuratura odpuszcza konsul Biniendzie

Data: 2017-07-03 11:38:08
Autor: Presidente de San Escobar
Prokuratura odpuszcza konsul Biniendzie
Prokuratura odpuszcza konsul Biniendzie.

Prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie umieszczenia w internecie
obrazku z przewodniczącym Rady Europejskiej Donaldem Tuskiem w mundurze SS.
Taki fotomontaż pojawił się na facebookowym profilu polskiej konsul honorowej w
Ohio Marii Szonert-Biniendy, prywatnie żony wiceszefa podkomisji smoleńskiej
Wiesława Biniendy.

Prokurator stwierdził "brak interesu społecznego" skłaniającego do wszczęcia
postępowania w sprawie o przestępstwo ścigane z oskarżenia prywatnego.

Warto dodać, że kilka dni temu prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie,
obraźliwego wpisu radnej PiS Anny Kołakowskiej na temat posłanki PO Agnieszki
Pomaski. Śledczy uznali, że słowa "trzeba to coś złapać i ogolić na łyso"...
nie są znieważające. Jak informowaliśmy w naTemat, posłanka Pomaska nie
zamierza jednak odpuszczać w tej sprawie.

Brunatno się robi! Heil pisiory :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-03 11:47:22
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski prezes TVPiS
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:k14klcdo8fst43qu8gfj6urhqg2lgvnb6q4ax.com...
[...]

Ciekaw jestem co powiedziałby kolega Stasia Piotrowicza gdyby zamieszczono podobny obrazek z prezesem PiS.

CL

Prokuratura odpuszcza konsul Biniendzie