Prokuratura pomyliła przychód ze stratą.

Data: 2020-10-18 00:08:15
Autor: Bruno Brunowski
Prokuratura pomyliła przychód ze stratą.
"Poznański sąd nie aresztował biznesmena Ryszarda Krauze i czterech innych podejrzanych w sprawie wyprowadzenia pieniędzy ze spółki Polnord. "Jestem wolny do dalszych zajęć" - powiedział PAP w sobotę wieczorem biznesmen po wyjściu z gmachu sądu. Głos na Twitterze zabrał też Roman Giertych.
Pomylono przychód ze stratą. Przyniosłem Polnordowi trzy razy bardzo dużo pieniędzy, możliwości zarobienia. A prokurator nie odczytał tego właściwie i pomyślał, że może coś uszczupliłem. Teraz się okazało, że sąd zrozumiał, no i w związku z tym jestem wolny do dalszych zajęć - powiedział PAP Ryszard Krauze po wyjściu z Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto.
(...)
Moim zdaniem zarzuty są całkowicie bezzasadne. Uważam, że są wyssane z palca i tak naprawdę prokuraturze, według mojej oceny, chodziło tylko i wyłącznie o uderzenie w mecenasa Romana Giertycha oraz pana Ryszarda Krauze (...) z oceny sądu wynika, że nie popełniono żadnego przestępstwa -powiedział."

https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/7981093,ryszard-krauze-roman-giertych-sad-poznan-wolnosc-areszt-cba-prokuratura.html

Tak spektakularnej wtopy, to jeszcze zerra nie zaliczyły. Było o tym w Dzienniku Telewizyjnym TVPiS?

--
Bruno

Data: 2020-10-18 09:29:52
Autor: A. Filip
Prokuratura pomyliła przychód ze stratą a BB pomylił odrzucenie wniosków o areszt z prawomocnym wyrokiem
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A ty "tylko" pomyliłeś rozpatrywanie wniosków o areszt z prawomocnym
wyrokiem?

Do kurwy nędzy cytuj bezpośrednio sąd a nie interpretacje tego co sąd
miał powiedzieć _zdaniem bardzo zainteresowanej strony_.  No chyba że
twoim celem jest przekaz ze wysoki sąd był stronniczy, wtedy szacun dla
skuteczności.

PiS wersja: wina oskarżonych nie jest wystarczająco oczywista/bezsporna
by sąd *już teraz* zdecydował o areszcie.  Postępowanie aresztowe jest
szybkie i uproszczone.  _Pełne_ postępowanie procesowe _może_ zakończyć się
wyrokiem skazującym choć odrzucenie wniosków o areszt "może sugerować"
że oskarżenie jest sporo słabsze niż CBA/prokuratura sądziła/sugerowała.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-18 10:11:08
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 09:29, A. Filip pisze:
[...]

co ciekawe, to nie Peace złożył zawiadomienie do Proroków, tylko firma Polnord, która straciła 92 mln, a nie zyskała, może brutek zyskał, ale na pewno nie spółka Polnord:)

Data: 2020-10-18 02:54:50
Autor: alojzy.nieborak
użytkownik u2 napisał:

co ciekawe, to nie Peace złożył zawiadomienie do Proroków, tylko firma Polnord, która straciła 92 mln, a nie zyskała, może brutek zyskał, ale na pewno nie spółka Polnord:)

To nieistotne, ucz się od Brunka jak pisać tytuły.
Prokuratura pomyliła przychód ze stratą.

Proste, chwytliwe i przekonujące dla totalnych.
W skrócie prokuratura jest gupia:)

A że Krauze z Koniem robili szacher macher, to już nikogo
nie interesuje:) Że dali się złapać? Dziwne.

Precz z Ka-czo-rem, on śmie wywąchiwać nasze geszefty!

Data: 2020-10-18 12:17:30
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 11:54, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
[...]

nie ściemniaj, wiadomo żeś robił w niemieckiej korpo i masz dług wdzięczności jak k. dla koniu tak ponad 20 mln

Data: 2020-10-18 14:59:44
Autor: Budzik
Prokuratura pomyliła przychód ze stratą a BB pomylił odrzucenie wniosków o areszt z prawomocnym wyrokiem
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Czy mogłbys zamiast tych nudnych i zenujacych prob relatywizowania - przedstawic inne informacje - skoro takowe posiadasz i te informacje podwazaja to co napisał Bruno?
Bo przyznam ze wydaje sie to (taka pomyłka prokuratury) az nieprawdopodobne ale Bruno podał artykuł z gazety, podał cytat z Krauzego a ty uskuteczniasz tu jakies jeki i płacze.

Wymagasz od innych wiarygodnosci, masz usta pełne frazesów a sam podajesz jakies smutne bajeczki zamiast konkretów.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2020-10-18 13:41:06
Autor: Pisiorowy Escobar
Prokuratura pomyliła przychód ze stratą.
w <28cf759d-9670-4989-9c9e-0e8ac84cdaa0o@googlegroups.com>, Bruno Brunowski
<brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Było o tym w Dzienniku Telewizyjnym TVPiS?

właśnie - zenuś i podwójniak może zrelacjonują jak tam szczekali bo inni nie
tarzają się w tym szambie :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-10-18 13:45:04
Autor: u2
Prokuratura pomyliła przychód ze strat ą.

tarzaj się w GWnie dalej

Data: 2020-10-18 13:57:42
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f8c2abe$0$557$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.10.2020 o 13:41, Pisiorowy Escobar pisze:
> Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

tarzaj się w GWnie dalej

dawaj opowiadaj jaki makaron ci na uszy nawijali :DDD

Data: 2020-10-18 14:00:38
Autor: u2
Prokuratura pomyliła przychód ze strat ą.

nurzaj się w GWnie nurzaj

Data: 2020-10-18 15:26:43
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f8c2e65$0$603$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.10.2020 o 13:57, Pisiorowy Escobar pisze:
> Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

nurzaj się w GWnie nurzaj

dawaj lizaku przekaz

Data: 2020-10-18 15:36:02
Autor: u2
Prokuratura pomyliła przychód ze strat ą.
W dniu 18.10.2020 o 15:26, Pisiorowy Escobar pisze:

liż dalej

Prokuratura pomyliła przychód ze stratą.