Prokuratura potwierdza!

Data: 2010-07-21 11:27:05
Autor: PesTYcyD
Prokuratura potwierdza!
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8160793,Prokuratura_potwierdza__we_krwi_prezydenta_nie_bylo.html

"Prokuratura potwierdza: we krwi prezydenta nie było śladów alkoholu"

Wiedziałem, skoro nie alkohol to narkotyki! Dlatego był takim kurduplem bo palił to świństwo od małego co również wpłynęło na jego przytępienie umysłowe.

Data: 2010-07-21 09:41:16
Autor: precz z PO
Prokuratura potwierdza!
PesTYcyD pisze:
[...]

Teraz już będzie lepiej, mamy prezydenta którego żona wygląda jak
kobieta która zjadła na śniadanie całego wieprzka, nic dziwnego
że bronuś ma żyły zapchane smalcem i sklerozę okraszoną zwykła
głupotą. No i to jego molestowanie swoich własnych dzieci...czy
pedofil z chorobą serca powinien być prezydentem?

Data: 2010-07-22 11:29:24
Autor: konus
Prokuratura potwierdza!

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i270ua$btq$1speranza.aioe.org...
PesTYcyD pisze:
[...]

Oto doskonaly przyklad pisowskiej kultury a dodam , ze wsrod politykow pierwszego szeregu , lacznie z furerem , innych nie ma !.
I takie bydlo usiluje zarzadzac Polska !.

kwakwa

Data: 2010-07-22 09:18:54
Autor: precz z PO
Prokuratura potwierdza!
konus pisze:

Oto doskonaly przyklad pisowskiej kultury a dodam , ze wsrod politykow

Mam ci komuchu cytować przykłady, czy sam sobie znajdziesz
swoją "kulturę" a archiwum google? Ciebie też dręczy skleroza
tak jak tego oszusta zwanego prezydentem?

pierwszego szeregu , lacznie z furerem , innych nie ma !.

Często chlałeś wódę z kolegami z MO?

I takie bydlo usiluje zarzadzac Polska !.

No i jak, słownik sobie już kupiłeś czerwony inteligencie?

Data: 2010-07-21 11:36:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Prokuratura potwierdza!

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i26eha$8o7$3news.onet.pl...
[...]

A głupszych rzeczy to nie potrafisz wymyślić?

Data: 2010-07-21 11:38:21
Autor: PesTYcyD
Prokuratura potwierdza!
A głupszych rzeczy to nie potrafisz wymyślić?

Również uważam, że głupotą był wybór człowieka z takimi problemami na prezydenta.

Data: 2010-07-21 11:41:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Prokuratura potwierdza!
Śmieszy cię to?

Data: 2010-07-21 11:47:58
Autor: PesTYcyD
Prokuratura potwierdza!
Śmieszy cię to?

a co to za pytanie? widzisz gdzieś jakieś uśmieszki? dla mnie tak poważne sytuacje zasługują na przemyślenie i wyciągnięcie wniosków. Na szczęście Komorowski nie ma problemów ani z alkoholem ani z narkotykami.

Data: 2010-07-21 15:46:59
Autor: konus
Prokuratura potwierdza!

[...]

Prokuratura potwierdzila to , ze w tlumaczeniu z rozyjskiego protokolu z sekcji zwlok prezydenta nie ma wzmanki o tym aby mial w organizmie alkohol .
Sa dwa aspekty sprawy .
Po pierwsze pis i tak nie wierzy w to co mowia ruskie bo oni zawsze mowia nieprawde , po drugie u nich brak alkoholu we krwi znaczy tyle , ze nie bylo w niej wiecej niz 2,5 promila .

kwakwa

Data: 2010-07-21 09:50:03
Autor: precz z PO
Prokuratura potwierdza!
konus pisze:

po drugie u nich brak alkoholu we krwi znaczy tyle , ze nie bylo w niej wiecej niz 2,5 promila .

Kolejny spisek chama z Biłgoraja założył gacie na dupę i poszedł
w las. Pokwękaj sobie jeszcze troszeczkę, może ci ulży.

Data: 2010-07-21 16:44:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Prokuratura potwierdza!

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i26ut0$2v7$1news.onet.pl...

[...]

Nie rób jaj. Nie było, to nie było.
Palikot tu przepierdolił i dał plamę.
Te pytania mnie też się nie podobały. Już kiedyś o tym pisałem.

Data: 2010-07-22 11:34:34
Autor: konus
Prokuratura potwierdza!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4707b1$1news.home.net.pl...

[...]

Nie uwazam aby Palikot "dal plame " .Jego pytanie w swietle wielu wczesniejszych wydarzen , "zapasow " na pokladzie samolotu malpek " , prezydenckich alkoholowych inklinacji ( nie mowie bron Boze , ze byl alkoholikiem )  a takze duzego prawdopodobienstwa , ze prezydent wymusil ladowanie w Smolensku , bylo ze wszech miar zasadne . Jesli wezmie sie pod uwage i to , ze lot zostal przez niego opozniony o pol godziny  , to takie pytania  nie tylko mozna ale i nalezy zadac a Macierewicz go nie zada .

kwakwa

Data: 2010-07-22 11:19:59
Autor: [heÂŽsk]
Prokuratura potwierdza!
On Wed, 21 Jul 2010 11:27:05 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8160793,Prokuratura_potwierdza__we_krwi_prezydenta_nie_bylo.html

"Prokuratura potwierdza: we krwi prezydenta nie było śladów alkoholu"

 jaka jest rosyjska norna na "slady alkoholu" ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006