Prokuratura potwierdza!

Data: 2010-07-21 11:36:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Prokuratura potwierdza!

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i26eha$8o7$3news.onet.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8160793,Prokuratura_potwierdza__we_krwi_prezydenta_nie_bylo.html

"Prokuratura potwierdza: we krwi prezydenta nie było śladów alkoholu"

Wiedziałem, skoro nie alkohol to narkotyki! Dlatego był takim kurduplem bo palił to świństwo od małego co również wpłynęło na jego przytępienie umysłowe.

A głupszych rzeczy to nie potrafisz wymyślić?

Data: 2010-07-21 11:38:21
Autor: PesTYcyD
Prokuratura potwierdza!
A głupszych rzeczy to nie potrafisz wymyślić?

Również uważam, że głupotą był wybór człowieka z takimi problemami na prezydenta.

Data: 2010-07-21 11:41:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Prokuratura potwierdza!
Śmieszy cię to?

Data: 2010-07-21 11:47:58
Autor: PesTYcyD
Prokuratura potwierdza!
Śmieszy cię to?

a co to za pytanie? widzisz gdzieś jakieś uśmieszki? dla mnie tak poważne sytuacje zasługują na przemyślenie i wyciągnięcie wniosków. Na szczęście Komorowski nie ma problemów ani z alkoholem ani z narkotykami.

Prokuratura potwierdza!