Prokuratura zainspirowana moimi wątpliwościami

Data: 2009-08-10 12:49:45
Autor: Marek
Prokuratura zainspirowana moimi wątpliwościami
On 10 Sie, 15:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Od razu mówiłem, że należy przede wszystkim postawić  w stan oskarżenia
odpowiedzialnych za złe oznakowanie wiaduktu.

boukun

Miales racje bekon.

Ale moze bez twojego zaanazowania, tez by do tego doszli.

Nie wmawiaj sobie wplywu na ludzi.

Data: 2009-08-10 21:52:17
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:e118a1b7-63dc-4415-8c2c-54fb9459b4c2r27g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Prokuraturze świdnickiej, tak samo jak mi, żrobiło się po prostu żal tego człowieka.

boukun

Prokuratura zainspirowana moimi wątpliwościami