Prokuratura zbada tajemnicę Pawlaka

Data: 2010-03-08 09:13:06
Autor: awe
Prokuratura zbada tajemnicę Pawlaka
Data: 2010-03-08 11:14:29
Autor: mkarwan
Prokuratura zbada tajemnicę Pawlaka

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn2b8e$u1i$1news.onet.pl...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1023301,title,Prokuratura-zbada-tajemnice-Pawlaka,wid,12049763,wiadomosc_prasa.html

A co z oświadczaniem Pani Prezydent Warszawy na temat  firmy jej męża?
Było o tym głośno jakiś czas temu?

Data: 2010-03-08 03:16:22
Autor: zbig
On 8 Mar, 11:14, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hn2b8e$u1i$1news.onet.pl...

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1023301,title,Prokuratura-zbada-tajemnice...

A co z oświadczaniem Pani Prezydent Warszawy na temat  firmy jej męża?
Było o tym głośno jakiś czas temu?

A o czym tu jeszcze mówić. Złożyła oświadczenie o jeden dzień za
późno.
"13 marca Trybunał Konstytucyjny wydał orzeczenie, że przepisy
dotyczące wygaszania mandatów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast
za spóźnienie w składaniu oświadczeń majątkowych jest niezgodne z
konstytucją i nieproporcjonalne do popełnionego czynu. Tym samym
zgodnie z konstytucją Hanna Gronkiewicz-Waltz nie utraciła swojego
mandatu." za wikipedią

Jest o co bić pianę?

Data: 2010-03-08 13:11:28
Autor: mkarwan
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2a22a8d2-c318-4267-8bbf-1817e6ce37cab7g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

konstytucją i nieproporcjonalne do popełnionego czynu. Tym samym
zgodnie z konstytucją Hanna Gronkiewicz-Waltz nie utraciła swojego

Gdy ktoś odwoła się od wyroku, decyzji administracyjnej, zapłaci podatek itd. o jeden dzień za późno, to czy w świetle tego orzeczenia tez nie poniesie konsekwencji?

Data: 2010-03-08 05:55:46
Autor: zbig
On 8 Mar, 13:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:2a22a8d2-c318-4267-8bbf-1817e6ce37cab7g2000yqd.googlegroups.com...

> A co z o wiadczaniem Pani Prezydent Warszawy na temat firmy jej m a?
> By o o tym g o no jaki czas temu?
>A o czym tu jeszcze m wi . Z o y a o wiadczenie o jeden dzie za
>p no.
>"13 marca Trybuna Konstytucyjny wyda orzeczenie, e przepisy
>dotycz ce wygaszania mandat w w jt w, burmistrz w i prezydent w miast
>za sp nienie w sk adaniu o wiadcze maj tkowych jest niezgodne z
>konstytucj i nieproporcjonalne do pope nionego czynu. Tym samym
>zgodnie z konstytucj Hanna Gronkiewicz-Waltz nie utraci a swojego
> [...]

Gdy kto odwo a si od wyroku, decyzji administracyjnej, zap aci podatek
itd. o jeden dzie za p no, to czy w wietle tego orzeczenia tez nie
poniesie konsekwencji?

Owszem. Mój kolega kiedyś zapłacił podatek w terminie ale zeznanie
podatkowe, wskutek wyjazdu zagranicznego złożył o dzień za późno,
Władze skarbowe nałożyły na niego karę ,  o ile pamiętam było tego
kilka tysięcy zł. odwołał się do izby skarbowej - bezskutecznie.
Odmówił zapłaty i zażądal skierowania sprawy do sądu. Sąd umorzył
sprawę ze względu na znikomą szkodliwość czynu. Rzecz w tym, że on
pieniądze wpłacił na czas , nie uszczuplił więc żadnych należności,
nie dotrzymał tylko terminu zeznania. Gdybyś się spóźnił o jeden dzień
z wpłatą  (jak opisujesz) a zeznanie złożył w terminie  zapłaciłby
jedynie odsetki ustawowe a to są grosze. Np za dzień zwłoki od 10 tys
zł zapłacisz 3,56 zł i koniec. Na tym polega absurd tego prawa o
terminach zeznań.

Data: 2010-03-08 12:15:38
Autor: awe

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn2jbm$4lb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

nie wiem dlaczego media rozciagaja parasol ochronny na przekretasow
awe

Prokuratura zbada tajemnicę Pawlaka