Proletariusze wszystkich krajów uczcie się!

Data: 2012-06-09 00:10:02
Autor: jr
Proletariusze wszystkich krajów uczcie się!
Żebyście nie musieli na starość zapierdalać łopatą.
jb

Data: 2012-06-09 02:27:47
Autor: Grzegorz Z.
Proletariusze wszystkich krajów uczcie się!
jr napisał:

Żeby¶cie nie musieli na staro¶ć zapierdalać łopat±.
jb

Ale ¶wiatłowodziki do interneciku to się chce mieć.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± się głównie produkcj± masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-09 08:09:14
Autor: BomBel
Proletariusze wszystkich krajów uczcie się!

Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomo¶ci news:14lm0dxlpvcrq.vbtjpaokphbn$.dlg40tude.net...
jr napisał:

Żeby¶cie nie musieli na staro¶ć zapierdalać łopat±.
jb

Ale ¶wiatłowodziki do interneciku to się chce mieć.

No to zapierdalaj łopat±!

Zobacz tu: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-06-09 12:42:10
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

Żeby¶cie nie musieli na staro¶ć zapierdalać łopat±.
jb

Ale ¶wiatłowodziki do interneciku to się chce mieć.

No to zapierdalaj łopat±!

Nie wspominaj±c już o tym mleku które kto¶ wcze¶niej musi zapakować w te
kartony i przywie¶ć do sklepu.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-11 09:04:44
Autor: mkarwan
Proletariusze wszystkich krajów uczcie się!
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomo¶ci news:m9p0hv3u2u4p$.whrwuntih6ed.dlg40tude.net...
-- "Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan

Jak zwykle kłamiesz.

Data: 2012-06-12 13:08:08
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

A co? Samo wam ro¶nie to mleko na półkach marketów?

Data: 2012-06-09 14:17:05
Autor: jr

jr napisał:

> Żeby¶cie nie musieli na staro¶ć zapierdalać łopat±.
> jb

Ale ¶wiatłowodziki do interneciku to się chce mieć.

No tak... Do¶ć że każecie dziadkom harować do siedemdziesi±tki, to jeszcze
ich do łopat?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± się głównie produkcj± masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Tu akurat masz rację.
jb

Data: 2012-06-11 09:06:20
Autor: mkarwan
[...]

Co widać dobitnie na twoim przykładzie.

Data: 2012-06-09 09:16:27
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-09 00:10, jr pisze:
Żebyście nie musieli na starość zapierdalać łopatą.
jb

Uczcie się jak NIE "zapierdalać łopatą"?

Data: 2012-06-09 13:31:49
Autor: jr

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-06-09 00:10, jr pisze:
> Żebyście nie musieli na starość zapierdalać łopatą.
> jb

Uczcie się jak NIE "zapierdalać łopatą"?

Nie o to chodzi. Praca fizyczna jest potrzebna (a w młodym wieku nawet
wskazana), ale człowiek musi sie rozwijać. Znam ludzi, którzy zaczynali od
łopaty, a dzisiaj prowadzą własne firmy. Jeśli robotnik nie ukończy
przynajmniej jakichś kursów, do emerytury będzie wykonywał najgorsza robotę
(jesli dożyje).
jb

Data: 2012-06-09 14:27:22
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-09 13:31, jr pisze:

[...]

Widzę że jesteś zwolennikiem opłacania pracownika za posiadany dyplom.? Ja z kolei płaciłem tylko za robotę. Zupełnie nie interesowało mnie czy zatrudniam kogoś po Oxfordzie czy po PRLowskiej podstawówce.

Data: 2012-06-09 14:37:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jqvffv$e1m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Doorabiamy sobie legendę do życiorysu?

Data: 2012-06-09 14:50:55
Autor: jr
> [...]

> (jesli dożyje).
> jb

Widzę że jesteś zwolennikiem opłacania pracownika za posiadany dyplom.?

Po czym to znów widzisz?

Ja z kolei płaciłem tylko za robotę. Zupełnie nie interesowało mnie czy
zatrudniam kogoś po Oxfordzie

Taa... po Oxfordzie machał u ciebie łopatą?
jb

 czy po PRLowskiej podstawówce.

Data: 2012-06-09 15:33:13
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-09 14:50, jr pisze:
[...]

Po tekście..

Nie, 'moi" pracownicy byli sprzedawcami. Zupełnie nie wnikałem w to czy mają jakieś certyfikaty czy nie.

Data: 2012-06-09 15:57:38
Autor: jr

> [...]
>
>   czy po PRLowskiej podstawówce.

Po tekście..

Nie, 'moi" pracownicy byli sprzedawcami.

I niczego sie nie uczyli w tej robocie?

 Zupełnie nie wnikałem w to czy
mają jakieś certyfikaty czy nie.

Cóż za wielkoduszność (chyba masz manię wielkości)
jb

Data: 2012-06-11 09:16:15
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-09 15:57, jr pisze:

Po tekście..

Nie, 'moi" pracownicy byli sprzedawcami.
I niczego sie nie uczyli w tej robocie?

Nauczyli się, - walczyć o swoje prawa, no i tego że sabotaż w swojej firmie nie popłaca.

  Zupełnie nie wnikałem w to czy
mają jakieś certyfikaty czy nie.
Cóż za wielkoduszność (chyba masz manię wielkości)
jb

Wręcz przeciwnie, głupkowate oszołomstwo było jest i chyba będzie mi całkowicie obce. Nigdy nie będę oceniał człowieka na podstawia posiadanych przez niego certyfikatów na papierku.

Data: 2012-06-11 12:52:00
Autor: jr

> [...]

> jb

Wręcz przeciwnie, głupkowate oszołomstwo było jest i chyba będzie mi

A guzik mnie to obchodzi pieknoduchu!

 Nigdy nie będę oceniał człowieka na podstawia
posiadanych przez niego certyfikatów na papierku.

Co ty nie powiesz? (jak zwykle znalazłeś sobie temat zastępczy).
Pisałem tu o tym, że 'proletariat' to ściema. Że robotnik powinien podnosić
indywidualne kwalifikacje. Zamiast popadać w matrixy 'świadomości klasowej',
powinien kształcić siebie i swoje dzieci, aby zarabiały lepiej niż on.

P.S
Komuch od wieków straszy automatyzacją i robotyzacją wieszcząc wielkie
bezrobocie i ogólnoludzki kryzys. Z drugiej strony widzi konieczność
istnienia jakiejś kasty łopaciarzy. No więc po co? Nic tylko zamknąć wariata
w izolatce. Albo dobić wsciekłego psa, zanim pozaraża innych.

Data: 2012-06-12 14:01:53
Autor: jadrys
W dniu 2012-06-11 12:52, jr pisze:

[...]

To po co się odzywasz skoro odpowiedź nic cię nie obchodzi?

Data: 2012-06-12 14:42:16
Autor: jr

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A guzik mnie to obchodzi pieknoduchu!

To po co się odzywasz skoro odpowiedź nic cię nie obchodzi?

Czyja odpowiedź i na jakie pytanie?
Piszę tutaj o fikcji 'proletariatu'. O życiowym awansie pracownika
fizycznego. Kogo obchodzą wywody pięknoducha?
jb

Data: 2012-06-12 15:12:57
Autor: jadrys
W dniu 2012-06-12 14:42, jr pisze:
[...]

Mnie interesują tylko i wyłącznie osobiste przeżycia, doświadczenia a także poglądy oponenta. Tak więc jeżeli chcesz dyskutować o tym co napisano w książkach czy w innych mediach to znajdź sobie innego interlokutora. Mam nadzieję że ciebie tym tekstem nie uraziłem, ale dzisiaj nie jestem w nastroju do podawania tego co myślę o takich dyskutantach jak ty w sposób bardziej zawoalowany.

Data: 2012-06-12 16:10:30
Autor: jr

> [...]

także poglądy oponenta. Tak więc jeżeli chcesz dyskutować o tym co
napisano w książkach czy w innych mediach to znajdź sobie innego

Nie bądź przynajmniej śmieszny. Przeciez to ty 'znalazłes' sobie moją
wypowiedź otwierającą ten watek.

 Mam nadzieję że ciebie tym tekstem nie uraziłem, ale
dzisiaj nie jestem w nastroju do podawania tego co myślę o takich
dyskutantach jak ty w sposób bardziej zawoalowany.

:DDDD
jb

Data: 2012-06-13 15:56:03
Autor: jadryś
Proletariusze wszystkich krajów uczcie się!
W dniu 2012-06-12 16:10, jr pisze:
..

Zadałem ci złamasie pytanie, ale ty zamiast odpowiedzieć jak każe kultura ludzi cywilizowanych zaraz odniosłaś się do pytającego personalnie, To samo jest ew każdym innym wąku do mnie -w każdym uwagi osobiste, gdy ja odpowiadam to ty piszesz że to cię nie interesuje. Skąd takie debile jak Idzikowski czy ty się biorą. A zresztą tak naprawdę gówno mnie to obchodzi - won z powrotem  do kosza, idioto szukający zaczepki.

Data: 2012-06-13 16:36:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jra66b$kh9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ty, komuchu pieprzony! Udajesz inteligenta, ale od czasu do czasu, słoma z butów ci wyłazi!

Data: 2012-06-13 18:18:47
Autor: jr
> [...]

kultura ludzi cywilizowanych zaraz odniosłaś się do pytającego
personalnie, To samo jest ew każdym innym wąku do mnie -w każdym uwagi

Komu odpowiadasz?
Nikt cię tu nie pytał o twój stosunek do twoich pracowników. Sam z tym
wyjechałeś, no i odkryłeś się trochę komuchu. W sieci pieprzysz głodne
kawałki o równości i proletariacie, a w realu masz pogardliwy stosunek do
własnych roboli. Pisałem, że mnie to nie obchodzi, nie chciałem tego
komentować, ale sam się o to prosisz.

P.S. Zamieść tu jeszcze raz swoje piękne hasła o równości i braterstwie, to
ja zacytuję ciebie.
jb