Proliand DL360 G3 i RAID1

Data: 2009-10-09 21:52:28
Autor: Artur Frydel
Proliand DL360 G3 i RAID1

Witam.

Czy da się na Proliancie DL360 G3 utworzyć RAID1 (kontroler Smart Array
i5) z działającym jednym dyskiem? Mam tylko jeden dysk (drugi będzie za
parę dni), i chciałbym już teraz zrobić RAID1 - jak przyjdzie nowy dysk,
to wrzucę go do macierzy i sobie je zsynchronizuję.
Tylko jak zrobić tego raida1 z obecnym w macierzy tylko jednym dyskiem?
--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

Data: 2009-10-11 20:31:06
Autor: Michal AKA Miki
Proliand DL360 G3 i RAID1
Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnhcvc4t.cl7.artur.frydellapt.bzyk.dyndns.org...
[...]

Kiedys probowalem to zrobic z ML370 G2 (z kontrolerem Smart Array 5i) i panowie z HP powiedzieli, ze sie nie da (bo firmware nie przewiduje takiej sytuacji). Uwierzylem i nie probowalem :)

Pozdrawiam
Michal

Proliand DL360 G3 i RAID1