Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece

Data: 2010-07-06 18:10:32
Autor: Cezarr
Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece
Powitac!

Do wziecia bilet na prom Stena Line Gdynia - Karlskrona, dla 2 osob na 1 motocyklu.

Termin: wyplyniecie 18 lipca o 9:00 (w Karlskronie o 19:30),
powrot 27 lipca o 21:00 (w Gdyni o 7:30 28 lipca).
Sa do tego oczywiscie miejsca w kabinach (standard bez okna), bez posilkow.

Koszt: 699 zlotych do sprawiedliwego podzialu podzialu na 4 lub 5 osob
(czyli ok. 175 zl dla 1 osoby lub 280 zl dla 2 osob).

Niestety moje moto doznalo uszczerbku na zdrowiu i z wyjazdu do Norwegii nici.
Moze ktos z Kolegow wybiera sie na polnoc w tym terminie, jest okazja.

Aaaa, jest szansa ze zwolni sie jeszcze jedno miejsce: 1 moto + 1 biker w tym terminie...ekipa sie wykrusza (beze mnie nie chca jechac, he???)

Kontakt na e-mail jak w naglowku.
Pozdr,

Cezarr

Data: 2010-07-06 18:19:06
Autor: Cezarr
Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece
Oczywiscie musialem sie walnac w tytule...
 Termin jest 18 lipca - 27 lipca 2010.

Pzdr,
Cezarr.

Data: 2010-07-07 23:59:19
Autor: ditron
On 6 Lip, 20:10, " Cezarr" <m.k.regul...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Moze jakis dziwny jestem ale nic z tego kurwa nie rozumiem!

Data: 2010-07-08 09:11:22
Autor: newrom
Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece
On Wed, 7 Jul 2010 23:59:19 -0700 (PDT), ditron <tomistrz@gmail.com>
wrote:

Moze jakis dziwny jestem ale nic z tego kurwa nie rozumiem!

Bo to po szwedzku bylo. Przeciez masz napisane ze do Karlskrony!

pozdrawiam
newrom lingwista ;)
Ps. przez chwile mnie kusilo, ale jak sobie pomysle ze musialbym
jechac przez polske to mi przeszlo =)
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-07-08 01:13:35
Autor: Kefir
Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece
Elou!
On Jul 8, 9:11 am, new...@spamcom.com wrote:
On Wed, 7 Jul 2010 23:59:19 -0700 (PDT), ditron <tomis...@gmail.com>
wrote:

>Moze jakis dziwny jestem ale nic z tego kurwa nie rozumiem!

Bo to po szwedzku bylo. Przeciez masz napisane ze do Karlskrony!

Z przekazu jedno wynika dosc jasno: ałtor dosc mlody jest i
komunikacje z otoczeniem opanowywal piszac SMS-y.

newrom lingwista ;)

Ps. przez chwile mnie kusilo, ale jak sobie pomysle ze musialbym
jechac przez polske to mi przeszlo =)

Pelna zgoda.

JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Pelna niezgoda - sikacz znowu rzyga.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 (wreszcie w domu.)

Data: 2010-07-08 18:05:17
Autor: Cezarr
Prom Gdynia-Karlskrona 18 lipca- 27 lipca oddam w dobre rece

Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał(a):
Elou!
On Jul 8, 9:11=A0am, new...@spamcom.com wrote:

> Bo to po szwedzku bylo. Przeciez masz napisane ze do Karlskrony!

Z przekazu jedno wynika dosc jasno: a=B3tor dosc mlody jest i
komunikacje z otoczeniem opanowywal piszac SMS-y.

> newrom lingwista ;)

> Ps. przez chwile mnie kusilo, ale jak sobie pomysle ze musialbym
> jechac przez polske to mi przeszlo =3D)

Pelna zgoda.

> [...]

Pelna niezgoda - sikacz znowu rzyga.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 (wreszcie w domu.)

No, no...nie jestem z pokolenia SMSow.

W opisie podzialu kosztow chodzilo o to, ze 699 zl dzieli sie na ilosc osob a nie ilosc motocykli. Bilet jest kupiony na 4 moto, 5 osob. Wypadlo z gry 1 moto i 2 osoby i to jest do wziecia.
Jedziesz sam, dorzucasz sie 175 zl.
Jedziesz z pasazerem, dorzucasz 280 zl.
Jasne wreszcie?

Pozdr,

Cezarr.

Data: 2010-07-08 19:06:43
Autor: Cezarr
Prom Gdynia-Karlskrona 18 lipca- 27 lipca oddam w dobre rece
Zgodnie z przypuszczeniem zwolnilo sie kolejne miejsce.
czyli:

Do wziecia sa bilety na prom Gdynia - Karlskrona - Gdynia, 18 - 27 lipca 2010 dla 2 motocykli i 3 osob.

Pozostalych 2 kumpli w bojowych nastrojach zamierza objechac fiordy, droge trolli, droge orlow i inne ciekawe miejsca w Norwegii. Mozna sie podpiac.

Czas ucieka, do piatku 16/07 mozna zmienic rezerwacje (nazwiska, nr rejestracyjne). Polecam i skreca mnie ze nie dam rady jechac...

Pozdr,
Cezarr

Data: 2010-07-08 15:27:33
Autor: Contravene
Prom Gdynia-Karlskrona 18 lipca- 27 lipca oddam w dobre rece
Moze gdybys napisal "za ile" mozna przezyc tam te kilka dni (pewnie
macie to juz policzone), to znalazloby sie wiecej chetnych.

Pozdrawiam,
Contravene
VFR

Data: 2010-07-10 06:52:50
Autor: Cezarr
Contravene <contravene@interia.pl> napisał(a):
Moze gdybys napisal "za ile" mozna przezyc tam te kilka dni (pewnie
macie to juz policzone), to znalazloby sie wiecej chetnych.

Taaa...Skandynawia jest droga, a Norwegia to juz szkoda gadac.
Planowane sa noclegi na dziko po krzakach, w razie makabry pogodowej jakies hytte na kempingach (srednio 60-100 zl/osobe).
We wstepnym planie jakies 3200 km do zrobienia, ale to zalezy od nastrojow i pogody.
Paliwo po 6,50zl srednio. i to jest najdrozszy skladnik kosztow.
Do tego oplaty za promy przez fiordy (mysle ze srednio 20-40 zl), wstepy do ciekawych miejsc i nieliczne oplaty drogowe (w 90% moto za free, jak np do Oslo czy wiekszosc tuneli).

Zarcie tez drogie, procenty koszmarnie drogie...ale zawsze zapas mozna ( i nalezy) zabrac. Tylko gdzie to wszystko upchac???

Osobiscie liczylem (optymistycznie) ze lacznie z dojazdem z poludnia Polski wyjdzie jakies 4000 zl (za 2 osoby). No, ale ja tam nigdy nie bylem i moglem sie walnac w kazda strone.

Reszta jak w reklamie: "pokarmic fiordy z reki" - bezcenne!

Pozdr,

Cezarr.

--

Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece