Promieniowanie elektromagnetyczne zabija

Data: 2015-05-15 20:08:36
Autor: Przedstawiciel_narodu
Promieniowanie elektromagnetyczne zabija
boukun miał rację. Właśnie w głównym wydaniu Wiadomości na TVP1 po raz pierwszy informowano o szkodliwości PEM z telefonii komórkowej i urządzeń bezprzewodowych. Międzynarodowa konferencja bije na alarm i debatuje po raz pierwszy na ten temat. Trochę za poźno na uratowanie gatunku ludzkiego, jeśli się całkowicie nie zlikwiduje telefonii komórkowej i bezprzewodowej oraz innych urządzeń emitujących promieniowanie elektromagnetyczne o wysokich częstotliwościach, populacja ludzka wkrótce wyginie... Ciężko będzie zatrzymać ten szkodliwy dla człowieka postęp, a nawet ograniczyć jego wzrost, a co dopiero wychodzić z tego zabójczego koła... Dzieci już w łonie matki rodzą się z guzami mózgu i nowotworami oczu, pandemia raka zbiera już swoje żniwa...

Data: 2015-05-15 15:45:56
Autor: szklanynocnik
użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
boukun miał rację. Właśnie w głównym wydaniu Wiadomości na TVP1 po raz pierwszy informowano o szkodliwości PEM z telefonii komórkowej i urządzeń bezprzewodowych.

Ale z telefonu nie zrezygnujesz?

Data: 2015-05-16 00:59:25
Autor: Przedstawiciel_narodu
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:222c2055-4b63-4dda-bf9f-a108d223f6c5googlegroups.com...
[...]

Właśnie że dawno zrezygnowałem, cały czas leży gdzieś wyłączony, a jak już chcę go ze sobą wziąć, to mam futerał ochronny przed promieniowaniem elektromagnetycznym. A tak po prawdzie, to kupiłem pierwszy i ostatni raz telefon komórkowy w 2010 roku, z dotacji z pośredniaka, a jak się zorientowałęm, że jest szkodliwy, to poszedł na bok.

Data: 2015-05-15 16:22:15
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 00:59:26 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
> [...]

Właśnie że dawno zrezygnowałem, cały czas leży gdzieś wyłączony, a jak już chcę go ze sobą wziąć, to mam futerał ochronny przed promieniowaniem elektromagnetycznym. A tak po prawdzie, to kupiłem pierwszy i ostatni raz telefon komórkowy w 2010 roku, z dotacji z pośredniaka, a jak się zorientowałęm, że jest szkodliwy, to poszedł na bok.

Po chuj ciągle zmieniasz ksywki? Przez takie postępowanie jesteś niewiarygodny. Tak zachowują się dzieci albo szmaciarze. Jesteś dzieckiem czy szmaciarzem?

Data: 2015-05-16 01:39:48
Autor: Przedstawiciel_narodu
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:04711a5f-7658-4291-8210-536317d5d722googlegroups.com...
> [...]

Po chuj ciągle zmieniasz ksywki? Przez takie postępowanie jesteś niewiarygodny. Tak zachowują się dzieci albo szmaciarze. Jesteś dzieckiem czy szmaciarzem?

Opanuj się trochę.
Zmieniam ksywki, bo na soc.culture.polish niejaki narciasz, Edward Lewandowski z Kanady od dłuższego czasu odgraża się, że każdy mój post wysyła na policję świdnicką i napisał na mnie donos. Jest to wiarygodne, bo nie mogę już od jakiegoś czasu wysyłać ze swojego serwera od dostawcy internetia na scp żadnych postów ani odbierać, zablokowała mi netia tam dostęp z ich serwera. Na razie w ten sposób chcą mnie zniechęcić do pisania tam na grupę. W przeszłości już miałem kilka procesów, za pisanie i wyrażanie poglądów na grupach dyskusyjnych, więc staram się utrudniać moim aniołom stróżom komunikację. Nie zamierzam być anonimowy i dlatego zawsze każdy w krótkim czasie wie, który to jest boukun.

Data: 2015-05-15 16:17:30
Autor: Stachu Chebel
Promieniowanie elektromagnetyczne zabija
W dniu piątek, 15 maja 2015 20:08:38 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
boukun miał rację.

I tak i nie. Tak, bo jak się ślęczy na komórze dniami i nocami, to można się dziadostwa narobić. Ale to naprawdę trza z komórą mieć baardzo długie i bliskie kontakty.. Nawet nie trza bawić się w równania Maxwella, bo nie o to tutaj chodzi. A jakby kto chciał, to też z RM energetycznie/mocowo wyjdzie kupa śmichu w stosunku do neokomórkoekologów, pierdolących do gazet przez komórki...

Boszsz....

Data: 2015-05-15 16:21:28
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 16 maja 2015 01:17:31 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

I tak i nie. Tak, bo jak się ślęczy na komórze dniami i nocami, to można się dziadostwa narobić. Ale to naprawdę trza z komórą mieć baardzo długie i bliskie kontakty.. Nawet nie trza bawić się w równania Maxwella, bo nie o to tutaj chodzi. A jakby kto chciał, to też z RM energetycznie/mocowo wyjdzie kupa śmichu w stosunku do neokomórkoekologów, pierdolących do gazet przez komórki...

Można też se łeb wsadzić do mikrofali. Też EM, i też obowiązują RM. Trza było w szkołę kamieniami nie ciepać, to ciuta Fizyki by się znało..

Data: 2015-05-16 01:41:49
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:fb4871f1-d9ec-4ec0-985f-7e669eb8dec3googlegroups.com...
> [...]

Można też se łeb wsadzić do mikrofali. Też EM, i też obowiązują RM. Trza było w szkołę kamieniami nie ciepać, to ciuta Fizyki by się znało..

Nie filozofuj, kup sobie miernik do pomiarów PEM, np. Tenmars 195 i zobaczysz, jakie normy przekracza mikrofalówka nawet w odległości 2 metrów. Z mikrofalówki też radzę nie korzystać.

Data: 2015-05-16 01:29:43
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:208a63fd-6eaf-4c0f-9b80-7cf135e9989egooglegroups.com...
[...]

A skąd ty to możesz wiedzieć? Zachowujesz się jak ten oszołom prezentowany w TV, który chlapnął, że nasze ciało przyzwyczaiło się już do promieniowania elektromagnetycznego z komórek. Otóż nie, nie przyzwyczaiło się, stąd stale wzrastająca liczba osób chorujących na raka mózgu i inne. To komórki organizmu nie przyzwyczaiły się, a jak się przyzwyczaiły, to znaczy, żę się przestwiły, uległy uszkodzeniu i powodują raka. Nie tylko na promieniowanie komórek jesteśmy narażeni. Jak mówione było w Wiadomościach TV, wszytskie urządzenia bezprzewodowe nam szkodzą, coraz gęstsza sieć opasająca nas, która z roku na rok wzrasta i się nasila, będzie coraz więcej ludzi zabijać coraz wcześniej. Im większy smog lelektromagnetyczny, tym gorzej dla człowieka. Tego żaden organizm ludzki nie wytrzyma, bo komórki DNA organizmu człowieka ulegają uszkodzeniu i te uszkodzone z czasem przejmują rolę w organiźmie, powodując różnego rodzaju raka. Mamy obecnie już teraz z tego powodu pandemię raka. Możesz się pocieszać i pierdolić dalej bezkrytycznie przez komórkę lub telefon bezprzewodowy, twoje życie i twoje zdrowie i twoich najbliższych...

Data: 2015-05-15 16:49:19
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 16 maja 2015 01:29:45 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> I tak i nie. Tak, bo jak się ślęczy na komórze dniami i nocami, to można > się dziadostwa narobić. Ale to naprawdę trza z komórą mieć baardzo długie > i bliskie kontakty..

A skąd ty to możesz wiedzieć?

Bom kamieniami w szkołę nie ciepał.

Zachowujesz się jak ten oszołom prezentowany w TV, który chlapnął, że nasze ciało przyzwyczaiło się już do promieniowania

Nie widziałem, dej linka, będzie KUPA Śmichu...

Otóż nie, nie przyzwyczaiło się, stąd stale wzrastająca liczba osób chorujących na raka mózgu i inne.

Robiłeś/znasz się na metodologii przeprowadzania tych badań, czy (cytat-od Ciebie)Zachowujesz się jak ten oszołom prezentowany w  TV, który chlapnął, że nasze ciało przyzwyczaiło się już do promieniowania Słuchaj dalej mędrców z TV, ciepaj w Szkołę kamieniami a RM+elementarne zasady Fizyki kopnij w dupę!!

Data: 2015-05-16 01:53:40
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6d6328ad-5265-4350-a6e1-56782308eaf1googlegroups.com...
> [...]

TV, który chlapnął, że nasze ciało przyzwyczaiło się już do promieniowania

Nie widziałem, dej linka, będzie KUPA Śmichu...

Czytaj cały wątek, to znajdziesz...

Do obejrzenia programu zapraszam tu
http://wiadomosci.tvp.pl/
Mowa o tym od 16 minuty i 15 sekundy.

Otóż nie, nie przyzwyczaiło się, stąd stale
wzrastająca liczba osób chorujących na raka mózgu i inne.

Robiłeś/znasz się na metodologii przeprowadzania tych badań,

Badań żadnych nie robią, bo lobby nie zezwala. To byłby koniec świata...

Data: 2015-05-15 19:24:06
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 01:53:41 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

> Robiłeś/znasz się na metodologii przeprowadzania tych badań,

Badań żadnych nie robią, bo lobby nie zezwala. To byłby koniec świata...

Jak nikt nie robi badań to skąd wiadomo że szkodliwe?

Data: 2015-05-16 10:02:35
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Badań żadnych nie robią, bo lobby nie zezwala. To byłby koniec świata...

Jak nikt nie robi badań to skąd wiadomo że szkodliwe?

200 specjalistów z 39 krajów świata alarmuje do ONZ, to się nie bierze bez przyczyny. Jakieś badania nieoficjalnych czynników są prowadzone, wywiady z pacjentami, obserwacje. Rak mózgu jak i białaczka to są choroby, które rozwijają się latami, a telefony komórkowe i bezprzewodowe jak i bezprzewodowa sieć internetu to są rzeczy relaywnie nowe, zaledwie od 20 lat w użyciu z coraz to większym nasileniem i natężeniem, dlatego choroby te z roku na rok zaczynają się zwiększać u ludzi. Organizm ludzki jest już wystarczająco zbadany, żeby wiedzieć, że komórki ludzkie funkcjonują na innych częśtotliwościach, zdrowe częstotliwości u człowieka są o niskim natężeniu, szkodliwe są o wysokim, takie na jakich chodzą te szkodliwe dla człowieka urządzenia jak komórki, telefony bezprzewodowe, inteligentne liczniki, sieci wifi, mikrofalówki itp.

Data: 2015-05-16 03:44:39
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 10:02:37 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

200 specjalistów z 39 krajów świata alarmuje do ONZ, to się nie bierze bez przyczyny. Jakieś badania nieoficjalnych czynników są prowadzone, wywiady z pacjentami, obserwacje. Rak mózgu jak i białaczka to są choroby, które rozwijają się latami, a telefony komórkowe i bezprzewodowe jak i bezprzewodowa sieć internetu to są rzeczy relaywnie nowe, zaledwie od 20 lat w użyciu z coraz to większym nasileniem i natężeniem, dlatego choroby te z roku na rok zaczynają się zwiększać u ludzi. Organizm ludzki jest już wystarczająco zbadany, żeby wiedzieć, że komórki ludzkie funkcjonują na innych częśtotliwościach, zdrowe częstotliwości u człowieka są o niskim natężeniu, szkodliwe są o wysokim, takie na jakich chodzą te szkodliwe dla człowieka urządzenia jak komórki, telefony bezprzewodowe, inteligentne liczniki, sieci wifi, mikrofalówki itp.

Jeśli była by to prawda to ubezpieczyciele uzależnili by składkę albo wręcz możliwość ubezpieczenia zdrowotnego i  na życie od tego czy ubezpieczony będzie korzystał z telefonu. Dużo więcej ekspertów ma swoje zdanie o globalnym ociepleniu i jego skutkach. Od jakiegoś czasu wiadomo że się mylą. A i tak mnóstwo ludzi im wierzy. Ostatnio podstawowym produktem Świadków Jehowy i innych czytaczy Bublii jest szkodliwość szczepień ochronnych. I też dużo ludzi w to wierzy nawet takich nie związanych z tamtymi ruchami religijnymi. W tej chwili wszystko jest monitorowane. W USA po analizie sprzedaży aspiryny wyszło że zabezpiecza przed nowotworami piersi. W przypadku nowotworów podobno spowodowanych przez telefony nie da się przeprowadzić badań porównawczych. Trzeba by mieć dane z krajów rozwiniętych i na przykład biednych afrykańskich. Danych dla tych samych grup wiekowych. Nowotwory to choroby ludzi starszych. Jak zebrać dane z Afryki jak tam przewidywany czas życia to 40 lat a w Europie 70 lat.

Data: 2015-05-16 18:51:16
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Jeśli była by to prawda to ubezpieczyciele uzależnili by składkę albo wręcz możliwość ubezpieczenia zdrowotnego i  na życie od tego czy ubezpieczony będzie korzystał z telefonu. Dużo więcej ekspertów ma swoje zdanie o globalnym ociepleniu i jego skutkach. Od jakiegoś czasu wiadomo że się mylą. A i tak mnóstwo ludzi im wierzy. Ostatnio podstawowym produktem Świadków Jehowy i innych czytaczy Bublii jest szkodliwość szczepień ochronnych. I też dużo ludzi w to wierzy nawet takich nie związanych z tamtymi ruchami religijnymi. W tej chwili wszystko jest monitorowane. W USA po analizie sprzedaży aspiryny wyszło że zabezpiecza przed nowotworami piersi. W przypadku nowotworów podobno spowodowanych przez telefony nie da się przeprowadzić badań porównawczych. Trzeba by mieć dane z krajów rozwiniętych i na przykład biednych afrykańskich. Danych dla tych samych grup wiekowych. Nowotwory to choroby ludzi starszych. Jak zebrać dane z Afryki jak tam przewidywany czas życia to 40 lat a w Europie 70 lat.

To jest prawda, obudziliśmy się z ręką w nocniku. Najpierw nas napromieniowują, a potem dopiero jak ludzie padają jak muchy na raka, będą prowadzić badania... Ubezpieczyciele mają zaklejone usta także przez lobby telekomunikacyjne. To jest temat tabu. Do wczoraj, od wczoraj dopiero próbuje się w Polsce nieśmiało ludzi na tem problem uwrażliwiać. Kto chce, może nie wierzyć, nic nie dzieje się bez przyczyny, zostałeś ostrzeżony, co ty z tym zrobisz, to twoja sprawa i twoje życie... Nowotwory to dzisiaj coraz częściej choroby ludzi młodych a także dzieci. Przez korzystanie z telefonów komórkowych i bezprzewodowych dochodzi do uszkodzenia DNA komórek krwiotwórczych (białaczka, szpiczak mnogi) lub komórek mózgowych glejowych (glejak mózgu) lub innych komórek organizmu. Choroby te rozwijają się latami i często dotykają dopiero następne pokolenia, jak dzieci w łonie matki. Tak samo jak udowodnione naukowo i statystycznie jest, że dzieci elektryków czy mieszkające w pobliżu sieci wysokiego napięcia częściej chorują na białaczkę.

Globalne ocieplenie jest też faktem. Odnośnie szczepień, akurat dzisiaj też leciał w polskiej telewizji program o ich szkodliwości i o zatruciu przez szczepionki ołowiem dzieci w USA... Wreszcie zaczynają mówić w telewizorni prawdę, jeszcze nieśmiało, ale jednak.

Data: 2015-05-15 21:20:23
Autor: Marek Czaplicki
Przedstawiciel_narodu pisze na pl.soc.polityka w piątek, 15 maja 2015 20:08:

[...]
oczu, pandemia raka zbiera juĹź swoje Ĺźniwa...

Z takim rozdwojeniem jaźni to nie trzeba iść do rodzinnego po skierowanie, tylko od razu na leczenie zamknięte. :-)

Data: 2015-05-15 21:49:51
Autor: Marek Czaplicki
Przedstawiciel_narodu pisze na pl.soc.polityka w piątek, 15 maja 2015 21:43:

[...]

A Tobie? Przedstawicielu?

Data: 2015-05-15 21:51:14
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mj5il0$74t$1news.icm.edu.pl...
[...]

żebyś mnie słuchał...

Gdzie ta rozdwojona jaźń?

Data: 2015-05-16 08:29:18
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj5cn2$prr$1speranza.aioe.org...
boukun miał rację. Właśnie w głównym wydaniu Wiadomości na TVP1 po raz pierwszy informowano o szkodliwości PEM z telefonii komórkowej i urządzeń bezprzewodowych.

To tak jak z efektem cieplarnianym. Po prostu zebrała się grupa kanalii by doić społeczeństwo.

MW

Data: 2015-05-16 10:03:48
Autor: Przedstawiciel_narodu
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mj6oad$gqo$8news.albasani.net...

[...]

Napierdalaj w ten swój pusty łeb, napierdalaj, nie bój się, bez żadnej refleksji... Twoje dziecko już urodzi się z rakiem mózgu...

Promieniowanie elektromagnetyczne zabija