Promieniowanie elektromagnetyczne zabija

Data: 2015-05-15 15:45:56
Autor: szklanynocnik
Promieniowanie elektromagnetyczne zabija
użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
boukun miał rację. Właśnie w głównym wydaniu Wiadomości na TVP1 po raz pierwszy informowano o szkodliwości PEM z telefonii komórkowej i urządzeń bezprzewodowych.

Ale z telefonu nie zrezygnujesz?

Data: 2015-05-16 00:59:25
Autor: Przedstawiciel_narodu
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:222c2055-4b63-4dda-bf9f-a108d223f6c5googlegroups.com...
[...]

Właśnie że dawno zrezygnowałem, cały czas leży gdzieś wyłączony, a jak już chcę go ze sobą wziąć, to mam futerał ochronny przed promieniowaniem elektromagnetycznym. A tak po prawdzie, to kupiłem pierwszy i ostatni raz telefon komórkowy w 2010 roku, z dotacji z pośredniaka, a jak się zorientowałęm, że jest szkodliwy, to poszedł na bok.

Data: 2015-05-15 16:22:15
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 00:59:26 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
> [...]

Właśnie że dawno zrezygnowałem, cały czas leży gdzieś wyłączony, a jak już chcę go ze sobą wziąć, to mam futerał ochronny przed promieniowaniem elektromagnetycznym. A tak po prawdzie, to kupiłem pierwszy i ostatni raz telefon komórkowy w 2010 roku, z dotacji z pośredniaka, a jak się zorientowałęm, że jest szkodliwy, to poszedł na bok.

Po chuj ciągle zmieniasz ksywki? Przez takie postępowanie jesteś niewiarygodny. Tak zachowują się dzieci albo szmaciarze. Jesteś dzieckiem czy szmaciarzem?

Data: 2015-05-16 01:39:48
Autor: Przedstawiciel_narodu
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:04711a5f-7658-4291-8210-536317d5d722googlegroups.com...
> [...]

Po chuj ciągle zmieniasz ksywki? Przez takie postępowanie jesteś niewiarygodny. Tak zachowują się dzieci albo szmaciarze. Jesteś dzieckiem czy szmaciarzem?

Opanuj się trochę.
Zmieniam ksywki, bo na soc.culture.polish niejaki narciasz, Edward Lewandowski z Kanady od dłuższego czasu odgraża się, że każdy mój post wysyła na policję świdnicką i napisał na mnie donos. Jest to wiarygodne, bo nie mogę już od jakiegoś czasu wysyłać ze swojego serwera od dostawcy internetia na scp żadnych postów ani odbierać, zablokowała mi netia tam dostęp z ich serwera. Na razie w ten sposób chcą mnie zniechęcić do pisania tam na grupę. W przeszłości już miałem kilka procesów, za pisanie i wyrażanie poglądów na grupach dyskusyjnych, więc staram się utrudniać moim aniołom stróżom komunikację. Nie zamierzam być anonimowy i dlatego zawsze każdy w krótkim czasie wie, który to jest boukun.

Promieniowanie elektromagnetyczne zabija