Promise PDC20375 i napęd DVD z interfejsem PATA.

Data: 2012-12-06 20:05:55
Autor: JDX
Promise PDC20375 i napęd DVD z interfejsem PATA.
Mam taki kontroler SATA
http://img690.imageshack.us/img690/6205/img1048zx.jpg i właśnie
próbowałem go użyć jako czegoś w rodzaju przejściówki SATA<->PATA
podłączając do gniazda PATA napęd DVD. No i nie chce działać, tzn.
kontroler nie wykrywa napędu. Natomiast dysk SATA podłączony do któregoś
z gniazd SATA działa OK więc kontroler wydaje się być sprawny. Czy napęd
CD/DVD może współpracować z tym kontrolerem? Tak się pytam ponieważ
AFAIK niektóre przejściówki SATA<->PATA działają tylko z dyskami i z tym
moim kontrolerem może być podobnie.

Data: 2012-12-06 20:15:34
Autor: JoteR
"JDX" napisał:

[...]

Zadzwoń pod 783327752 - tam ci udzielą wiążącej odpowiedzi.
Ostatecznie naklejając sticker wzięli na siebie coś więcej, niż tylko kasę.

JoteR

Data: 2012-12-07 13:11:01
Autor: Chris
Promise PDC20375 i napęd DVD z interfejsem PATA.
JoteR nabazgrał(a):

"JDX" napisał:
[...]

Nie pieprz bzdur bo głowa od tego boli ....

Data: 2012-12-07 19:15:00
Autor: JoteR
"Chris" napisał:

[...]

Grzeczniej, handlarzyno, razem w jednej hurtowni nie targaliśmy paczek.
Jak już liźniesz trochę ogłady, to wytłumacz tu grzecznie, dlaczego sprzedawca nie może udzielić odpowiedzi na temat specyfikacji sprzedawanego przez siebie sprzętu. To, że w twoim parszywym straganie się tego nie stosuje, to nie oznacza, że tak jest wszędzie. Niektóre firmy jednak szanują klienta i swoje dobre imię.

JoteR

Data: 2012-12-06 21:44:21
Autor: Radosław Sokół
W dniu 06.12.2012 20:05, JDX pisze:
próbowałem go użyć jako czegoś w rodzaju przejściówki SATA<->PATA
podłączając do gniazda PATA napęd DVD. No i nie chce działać, tzn.
kontroler nie wykrywa napędu. Natomiast dysk SATA podłączony do któregoś

FastTrak 376 nie obsługuje ATAPI i działa tylko ze sterowni-
kami ATA/IDE (czyli dyskami twardymi, ewentualnie SSD pewnie
teĹź, aczkolwiek to starsza konstrukcja i pewnie nikt o tym
wtedy nie myślał).

PS. To nie jest "kontroler" tylko karta interfejsu z mostkiem
     PCI <> ATA/SATA :)

Promise PDC20375 i napęd DVD z interfejsem PATA.