Promo 50 z³otych gratis Tesco MC

Data: 2009-03-08 07:25:21
Autor: szczurwa
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
Mo¿e jednak kto¶ siê skusi ?

Data: 2009-03-08 15:22:39
Autor: Sinus
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisa³(a):
Mo=BFe jednak kto=B6 si=EA skusi ?

Nie umiem siê dokopaæ do regulaminu promocji - mo¿e kto¶ zapoda link?

Czy ta karta ma jakie¶ obowi±zkowe ubezpieczenia miesiêczne?

--
Sinus

Data: 2009-03-08 08:30:29
Autor: szczurwa
On 8 Mar, 16:22, "Sinus" <sin...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Nie umiem siê dokopaæ do regulaminu promocji - mo¿e kto¶ zapoda link?

Czy ta karta ma jakie¶ obowi±zkowe ubezpieczenia miesiêczne?

--
Sinus

http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.php

Z ubezpieczeñ mo¿na siê wykpiæ.

Data: 2009-03-08 15:48:53
Autor: Sinus
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisa³(a):
http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.php

Z ubezpiecze=F1 mo=BFna si=EA wykpi=E6.

W³a¶nie pyta³em na infolinii. Aby karta by³a darmowa przez pierwszy rok, trzeba wykonaæ min. 5 transakcji na 100pln w sumie. A 50z³ to nie jest uznanie rachunku karty jak z regu³y w tego typu promocjach, ale bon na zakupy w Tesco :/

--
Sinus

Data: 2009-03-08 09:04:58
Autor: szczurwa
On 8 Mar, 16:48, "Sinus" <sin...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

Piêæ transakcji to chyba ¿aden problem w ci±gu 12 miesiêcy, tym
bardziej, ¿e w sumie na stówê ? Jedna wizyta na Neste Oil...

Data: 2009-03-08 16:10:27
Autor: Sinus
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisa³(a):
Pi=EA=E6 transakcji to chyba =BFaden problem w ci=B1gu 12 miesi=EAcy, tym
bardziej, =BFe w sumie na st=F3w=EA ? Jedna wizyta na Neste Oil...

Jasne. Ale ten bon na 50z³ mnie nie krêci, jakby by³o to uznanie rachunku karty to mo¿e bym poszed³ z za¶wiadczeniem.

BTW, gdzie jeszcze "daj± za darmo"? Mam ju¿ "zaliczonego" Aliora i 100z³, ING KK 50z³, ING e-direct 100z³, Getin 60z³. Kto jeszcze p³aci za "bankow± prostytucjê"? ;-)

--
Sinus

Data: 2009-03-08 09:14:36
Autor: szczurwa
On 8 Mar, 17:10, "Sinus" <sin...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Jasne. Ale ten bon na 50z³ mnie nie krêci, jakby by³o to uznanie rachunku
karty to mo¿e bym poszed³ z za¶wiadczeniem.

Wydadz± Ci bez za¶wiadczenia...

BTW, gdzie jeszcze "daj± za darmo"? Mam ju¿ "zaliczonego" Aliora i 100z³, ING
KK 50z³, ING e-direct 100z³, Getin 60z³. Kto jeszcze p³aci za "bankow±
prostytucjê"? ;-)

 Z gotówk± to mo¿e byæ problem, ale niektóre co-brandy daja na
pocz±tek punkty, maj±ce wymiern± warto¶æ. Citek, Eurobank...

Data: 2009-03-08 16:44:16
Autor: Sinus
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisa³(a):
 Z got=F3wk=B1 to mo=BFe by=E6 problem, ale niekt=F3re co-brandy daja na
pocz=B1tek punkty, maj=B1ce wymiern=B1 warto=B6=E6. Citek, Eurobank...

Te obydwa ju¿ mam :P

--
Sinus

Data: 2009-03-08 09:17:56
Autor: szczurwa
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
On 8 Mar, 17:10, "Sinus" <sin...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Kto jeszcze p³aci za "bankow± prostytucjê"? ;-)

Bankowa prostytucja ! Niez³e, podoba mi siê !

Data: 2009-03-08 17:36:18
Autor: Zbigniew Demidowicz
> [...]
On 8 Mar, 16:22, "Sinus" <sin...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Nie umiem si=EA dokopa=E6 do regulaminu promocji

Ja natomiast nie mogê siê dokopaæ kosztów u¿ytkowania karty:
- wydanie,
- u¿ytkowanie (abstrahuj±c zwolnienie z op³aty ilo¶ci± i wielko¶ci± operacji),
- itp. (Nie znalaz³em TOiP).

Móg³by kto¶ z u¿ytkowników podzieliæ siê tymi informacjami :)

Data: 2009-03-08 11:38:24
Autor: jackyx
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
Te¿ nie mogê znale¼æ TOP, ale jak by³ to 18 zl koszt roczny karty, za
wydanie 0 z³ jak bêdzie 5 transakcji na min 100 z³ ³±cznie. Premia 50
z³ do zwrotu je¶li zrezygnujesz z karty do 6 miesiêcy. Karata Lukasa i
ma upusty jak Maxima.

Data: 2009-03-08 11:41:17
Autor: jackyx
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
Data: 2009-03-08 20:24:31
Autor: Zbigniew Demidowicz
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
jackyx <jkaszka@gmail.com> napisa³(a):
top
http://tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESCO_tabela-oplat.pdf

tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESCO_tabela-oplat.pdf

Dziêkujê Ci jackyx :)
Cholernie zakamuflowana ta TOiP. Próbowa³em i¶æ ¶ladem linka jaki poda³e¶, ale
utkn±³em na katalogu "/pobierz" którego za czorta nie uda³o mi siê znale¼æ ;)
Mo¿e to linux sprawia mi figle czasem ?

Wygl±da na to, ¿e oferta nie wyró¿nia siê od innych co-brandów - jedyn± zalet±
jest MasterCard, który czê¶ciej akceptuj± w niektórych krajach EU.

Data: 2009-03-08 15:45:36
Autor: Mithos
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
szczurwa pisze:
Mo¿e jednak kto¶ siê skusi ?

Zamykanie tej karty, bêdzie pewnie kosztowaæ wiêcej nerwów i czasu ni¿ to 50 PLN...

--
Mithos

Data: 2009-03-08 08:24:44
Autor: szczurwa
On 8 Mar, 15:45, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Zamykanie tej karty, bêdzie pewnie kosztowaæ wiêcej nerwów i czasu ni¿
to 50 PLN...

Dla kogo¶, kto dokonuje w Tesco zakupów, wydaje mi siê ciekaw± ofert±
- raty, rabaty, niski koszt karty...Ja z Tesco chyba zrezygnujê, dwa
razy pod rz±d usi³owali mnie bezczelnie okra¶æ na cenie.

Data: 2009-03-08 18:11:11
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Dla kogo¶, kto dokonuje w Tesco zakupów, wydaje mi siê ciekaw± ofert±
- raty, rabaty, niski koszt karty...Ja z Tesco chyba zrezygnujê, dwa
razy pod rz±d usi³owali mnie bezczelnie okra¶æ na cenie.

Ja z Tesco i podobnych sklepów nie korzystam. Zakupy robie w lokalnym sklepie "Spo³em" :)

--
Mithos

Data: 2009-03-08 21:21:35
Autor: krzysztofsf
Mithos pisze:
szczurwa pisze:
[...]

I korzystasz z karty rabatowej na 5% Spolem?
Fajna sprawa - a jak jaszcze sie placi np karta Era Polbanku to "rabat" sie poglebia :)

Data: 2009-03-08 21:22:31
Autor: Mithos
krzysztofsf pisze:
I korzystasz z karty rabatowej na 5% Spolem?

Przy kwotach jakie wydaje to bezsensu.

--
Mithos

Data: 2009-03-08 21:31:23
Autor: Anna R.
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
ja korzystam i sobie bardzo chwalê sieæ Spo³em

robiê tam zakupy non stop i popieram polski kapita³

Spo³em naprawde jest OK i wbrew stereotypom duzo siê zmieni³o

Data: 2009-03-08 18:32:59
Autor: xbartx
Promo 50 złotych gratis Tesco MC
On Sun, 8 Mar 2009 07:25:21 -0700 (PDT)
szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

Może jednak ktoś się skusi ?

Niby taki kryzys i recesja a tu proszę jak się klientów nagania.
Dobrze, że te karty z małym limitem, bo byśmy mieli drugą hamerykę ;)

Ciekawe czy takie masowe i promocyjne wydawanie kart odbije siÄ™ na
cenie produktów czy raczej liczą na to, że ludzie będą się zadłużać czy
też chodzi im zwyczajnie o zwiększenie przemiału.

Xenocide

Data: 2009-03-21 07:23:04
Autor: aceJacek
Promo 50 złotych gratis Tesco MC
Dnia Sun, 8 Mar 2009 07:25:21 -0700 (PDT), szczurwa napisal:
Może jednak ktoś się skusi ?

Mam od kilku miesiecy. Jak zakładałem był rabat chyba 20 PLN.

Używam ją tylko do zakupów w Tesco (choć na wszystkie transakcje dają ponoć 1%
upustu), dzięki temu wreszcie wiem, ile wydaję na ŹARCIE :-)

Wady sÄ… oczywiste: brak podglÄ…du w sieci, wyciÄ…gi tylko papierowe.
W efekcie mam na niej jakiś minimalny limit, akurat na spożywkę
i tankowanie (stacja benz. Tesco).

smacznego, aceJacek

--
http://olewaczers.eu.org
                               ...a na zewnatrz jest 1.8 st.C

Data: 2009-03-21 12:30:47
Autor: szczurwa
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
On 21 Mar, 08:23, aceJacek <aceja...@wytnij.olewaczers.eu.org.invalid>
wrote:

Zawsze trafiam do Tesco w pó¼nych godzinach wieczornych. POK jest ju¿
zamkniêty, przez co do tej pory nie mam tej karty...

Data: 2009-03-21 13:32:31
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
U¿ywam j± tylko do zakupów w Tesco (choæ na wszystkie transakcje daj± ponoæ 1%

Od 1 lutego nie ma tego rabatu na wszystkie zakupy. Co do zakupów w
Tesco nie mam pewno¶ci. Korzystam z roz³o¿enia zakupów na 5 rat.

Data: 2009-03-21 21:48:08
Autor: RobertS
[...]

to w kerfurze jest 1,5% na wszystko i promocyjnie + 1,5% na wszystko czyli obecnie 3% na wszelkie zakupy

RobertS

Data: 2009-03-21 15:20:25
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC

to w kerfurze jest 1,5% na wszystko i promocyjnie + 1,5% na wszystko
czyli obecnie 3% na wszelkie zakupy

RobertS

Najbli¿szy kerfur mam w Krakowie :) Na razie muszê byæ zadowolony z
Tesco i Auchana.

Data: 2009-03-21 17:07:18
Autor: szczurwa
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
On 21 Mar, 23:20, "krzysztof_krawc...@gazeta.pl"
<krzysztof_krawc...@gazeta.pl> wrot

Najbli¿szy kerfur mam w Krakowie :) Na razie muszê byæ zadowolony z
Tesco i Auchana.

Wielkiego zmartwienia nie ma. Promo 3% tyko do 11 kwietnia, potem
standard 1,5 %..:-(

Data: 2009-03-22 03:03:22
Autor: animka
szczurwa pisze:
[...]

LOL
Strasznie du¿o by¶ zaoszczêdzi³ przy zakupach za 200 z³. Ca³e 6 z³ :-)

--
animka

Data: 2009-03-22 01:55:36
Autor: szczurwa
On 22 Mar, 03:03, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

LOL
Strasznie du¿o by¶ zaoszczêdzi³ przy zakupach za 200 z³. Ca³e 6 z³ :-)

Na tej grupie s± ludzie zak³adaj±cy dziesi±tki rachunków na jakie¶
drobne kwoty, ¿eby zarobiæ te sze¶æ z³otych..! A nadto, "mieæ sze¶æ
z³otych i nie mieæ, to razem dwana¶cie z³otych", jak mi kiedy¶
klarowa³ pewien poznaniak..!

Data: 2009-03-22 10:01:06
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-03-22, szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

A to z Sapkowskiego raczej cytat (saga o Wied¼minie).

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2009-03-22 04:12:46
Autor: szczurwa
On 22 Mar, 11:01, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

A to z Sapkowskiego raczej cytat (saga o Wied¼minie).

Kolega twierdzi³, ¿e ow± m±dro¶æ przywióz³ z Chorwacji..;-)

Data: 2009-03-21 16:58:52
Autor: szczurwa
On 21 Mar, 21:48, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

to w kerfurze jest 1,5% na wszystko i promocyjnie + 1,5% na wszystko
czyli obecnie 3% na wszelkie zakupy

Szybko powiem ¿onie..:-)

Data: 2009-03-24 22:01:57
Autor: aceJacek
Dnia Sat, 21 Mar 2009 13:32:31 -0700 (PDT), krzysztof_krawczyk@gazeta.pl napisal:
Używam ją tylko do zakupów w Tesco (choć na wszystkie transakcje dają ponoć 1%

Od 1 lutego nie ma tego rabatu na wszystkie zakupy. Co do zakupów w
Tesco nie mam pewności. Korzystam z rozłożenia zakupów na 5 rat.

Właśnie dostałem wyciąg. Zniknęły wszystkie rabaty, również te z Tesco.
Karta nadaje się więc jedynie do skrobania szyb w samochodzie, a zima
się własnie skończyła. Rozpoczynam procedurę zamknięcia.

zdrówka, aceJacek

--
http://olewaczers.eu.org
                               ...a na zewnatrz jest -2.8 st.C

Data: 2009-03-24 15:22:53
Autor: szczurwa
Promo 50 z³otych gratis Tesco MC
On 24 Mar, 23:01, aceJacek <aceja...@wytnij.olewaczers.eu.org.invalid>
wrote:

W³a¶nie dosta³em wyci±g. Zniknê³y wszystkie rabaty, równie¿ te z Tesco.
Karta nadaje siê wiêc jedynie do skrobania szyb w samochodzie, a zima
siê w³asnie skoñczy³a. Rozpoczynam procedurê zamkniêcia.

A to dopiero, ju¿ do Tesco te¿ dotar³ kryzys ?

Data: 2009-03-25 00:01:18
Autor: MK
"aceJacek" <acejacek@wytnij.olewaczers.eu.org.invalid> wrote in message news:slrngsim2l.l16.acejacekolewaczers.eu.org...

Właśnie dostałem wyciąg. Zniknęły wszystkie rabaty, również te z Tesco.
Karta nadaje się więc jedynie do skrobania szyb w samochodzie, a zima
się własnie skończyła. Rozpoczynam procedurę zamknięcia.

To wyrobili sie w ostatniech chwili, bo w Wwie chyba po raz ostatni tak bialo tej wiosny. Szkoda, ze ja nie mam karty Tesco... bede musial skrobac jutro normalnie ;).

MK

Data: 2009-03-25 04:30:11
Autor: szczurwa
On 25 Mar, 00:01, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

To wyrobili sie w ostatniech chwili, bo w Wwie chyba po raz ostatni tak
bialo tej wiosny. Szkoda, ze ja nie mam karty Tesco... bede musial skrobac
jutro normalnie ;).

Ju¿ siê wszystko topi, skrobaczka niepotrzebna. Karta Tesco te¿, skoro
tak z nami graj±.

Promo 50 z³otych gratis Tesco MC