Promocja Craft

Data: 2009-11-06 17:23:43
Autor: Solar
Promocja Craft
Dostałem maila - może ktoś się załapie:

Tylko w dniach 6-8 Listopad
Bielizna termoaktywna CRAFT Pro Zero Extreme w super niskich cenach.
Koszulki oraz kalesony w cenie 100pln (cena dystrybucyjna*  w Polsce: 159pln)
Koszulki z zamkiem 110pln (cena dystrybucyjna* w Polsce: 169pln)
Zapraszamy na www.BieliznaTermoaktywna.pl

"Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odciągną ludzi od kościoła - sam proboszcz to zrobi."
                                     ks. J. Tischner

Data: 2009-11-06 19:14:43
Autor: Niewe
Promocja Craft
Solar pisze:
[...]

Promka oke, ale czy tego cholernego Crafta da się gdzieś dotknąć na żywo. Najlepiej w Wawie? Bo takie kupowanie w ciemno to jednak trochę loteria.

Data: 2009-11-06 16:01:16
Autor: Piotr Harchut
Promocja Craft
On 6 Lis, 19:14, Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> wrote:
Solar pisze:

> [...]

Promka oke, ale czy tego cholernego Crafta da się gdzieś dotknąć na
żywo. Najlepiej w Wawie? Bo takie kupowanie w ciemno to jednak trochę

Znany sklep PLUS na zamiany:
http://www.rowery.com.pl/article.php?uid=252

Data: 2009-11-06 20:06:38
Autor: Wojtek Paszkowski
Promocja Craft
"Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> wrote in message news:hd1p2k$rf1$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Promka oke, ale czy tego cholernego Crafta da się gdzieś dotknąć na żywo. Najlepiej w Wawie? Bo takie kupowanie w ciemno to jednak trochę loteria.

nie wiem jak w Warszawie, ale w zeszłym sezonie w 3mieście bieliznę Crafta miały sklepy HiMountain. Do tego w cenach takich, że nie opłacało się ciągać z linkowanego przez Solara sklepu czy też z allegro.

pozdr

Data: 2009-11-06 23:16:29
Autor: Niewe
Promocja Craft
Wojtek Paszkowski pisze:
nie wiem jak w Warszawie, ale w zeszłym sezonie w 3mieście bieliznę Crafta miały sklepy HiMountain. Do tego w cenach takich, że nie opłacało się ciągać z linkowanego przez Solara sklepu czy też z allegro.

Mam wrażenie, że taki sklep gdzieś w Wawie widziałem.
Poszukam i znajdę, dzięki.

Data: 2009-11-07 17:40:55
Autor: Krees
Promocja Craft
Niewe <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał(a):
Wojtek Paszkowski pisze:
> [...]

Mam wrażenie, że taki sklep gdzieś w Wawie widziałem.

Jeden jest w Arkadii. Będę tam w poniedziałek, to się zorientuję, co i jak. I
oczywiście wrzucę info na grupę.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-11-10 13:43:53
Autor: Krees
Promocja Craft
Krees <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Poszukam i znajdę, dzięki.

Jeden jest w Arkadii. Będę tam w poniedziałek, to się zorientuję, co i jak. I
oczywiście wrzucę info na grupę.

Byłem. Doopa, nie mają. Ponoć będą mieli, ale... nie wiadomo, kiedy :/.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-11-10 15:01:15
Autor: Alfer_z_pracy
Promocja Craft
Krees napisał:
Byłem. Doopa, nie mają. Ponoć będą mieli, ale... nie wiadomo, kiedy :/.

Intersport z Złotych Tarasach, cała półeczka z bielizną, pewien wybór był choć może niekolosalny. Ale ze 3 sztuki "góry" przymierzyłem. Ok. tygodnia wstecz. Ceny coś koło 100-kilkudziesięciu za górę, zdaje się że lekko więcej niż na stronie crafta. Dla osób małych gabarytowo (np. kobietka) tuż obok były komplety dla dzieci, funkcyjnie podobne, za to w tej samej cenie już z galotami.

Pzdr
A.

Data: 2009-11-10 23:32:17
Autor: Krees
Promocja Craft
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Intersport z Złotych Tarasach, cała półeczka z bielizną,

Dzięki. Wprawdzie nie cierpię ZT, ale czegóż się nie robi dla idei... ;)

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-11-06 23:11:41
Autor: JaromirD
Promocja Craft
Solar wrote:

[...]

Wszystko pięknie ale rozmiary bardzo przebrane. Pasuje raczej termin "wyprzedaż".

JaromirD

Data: 2009-11-07 01:20:01
Autor: kenubi
Promocja Craft
Solar wrote:

[...]

Takie super niskie ceny to tylko W PoLsCe, przecena o ~1/3 i wielkie halo  a w produkcji  + dystrybucji 10 zeta.

Data: 2009-11-07 03:04:59
Autor: ziulek
Promocja Craft

> [...]
> Koszulki z zamkiem 110pln (cena dystrybucyjna* w Polsce: 169pln)

Takie super niskie ceny to tylko W PoLsCe, przecena o ~1/3 i wielkie halo  a

Bo PolSka to raj dla handlu detalicznego!! Wielkie mi to SALE! Tylko
jak długo ten towar zalega w magazynie?? PS  kupowałem bieliznę firmy
Sportsimo po 25 PLN za sztukę w detalu - to była przecena :)

Promocja Craft