Promocja KK GE Money Bank

Data: 2009-06-02 15:10:57
Autor: szczurwa
Promocja KK GE Money Bank
Promo umożliwia przeniesienie karty i skorzystanie w zamian z trzech
wariantów promocji: 116 dni bez odsetek, oprocentowania 12,5% lub 9,9
% za raty.

http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/index.html

W regulaminie promocji ani słowa o konieczności zamknięcia
przenoszonej karty !!!

Ja chyba wezmę Autokartę. Jeśli się wyda nią 12000 PLN  w ciągu 12
okresów rozliczeniowych, opłata 85 PLN za rok jest zwracana,
przynajmniej tak wynika z TOiP.

Wygląda na to, że GE zaczyna próbować wsadzać kij w szprychy Lukasowi
na rynku consumer finance.

Data: 2009-06-03 03:05:51
Autor: JanKo
Promocja KK GE Money Bank
Agent szczurwa nadaje:

opłata 85 PLN za rok jest zwracana,
przynajmniej tak wynika z TOiP.

Zapłacę dwa razy tyle. Drobne prace porządkowe 2 razy w tygodniu. Bądź jutro o 10-tej.

Data: 2009-06-03 03:48:48
Autor: szczurwa
Promocja KK GE Money Bank
On 3 Cze, 03:05, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent szczurwa nadaje:

> opłata 85 PLN za rok jest zwracana,
> przynajmniej tak wynika z TOiP.

Zapłacę dwa razy tyle. Drobne prace porządkowe 2 razy w tygodniu. Bądź
jutro o 10-tej.

Za tyle to moge ci zmienić światopogląd. Zapewniam, ze raz wystarczy,
nie tylko na tydzień, ale i resztę nędznego żywota.

Data: 2009-06-03 16:49:02
Autor: JanKo
Promocja KK GE Money Bank
Agent szczurwa nadaje:

Za tyle to moge ci zmienić światopogląd. Zapewniam, ze raz wystarczy,
nie tylko na tydzień, ale i resztę nędznego żywota.

Dorobisz sobie i będziesz mógł wziąć dwie takie karty całkiem spokojny o
to czy naliczą opłatę czy nie naliczą. Czy to nie wspaniała propozycja?
Dodatkowo, jeśli się sprawdzisz przy pieleniu to 1% tego co wypielisz
będziesz mógł zabrać do domu. Taka promocja wiosenna.

Data: 2009-06-03 17:31:14
Autor: Mithos
Promocja KK GE Money Bank
JanKo pisze:
Zapłacę dwa razy tyle. Drobne prace porządkowe 2 razy w tygodniu. Bądź jutro o 10-tej.

To nie o to chodzi czy kogoś stać czy nie, bo pewnie każdego jest stać, żeby mieć konto np w PKO BP płacić za nie kilkanaście PLN miesięcznie, do tego mieć płatne przelewy i jeszcze płacić opłatę roczną za kartę kredytową. Tylko, że tutaj chodzi o optymalizację wydatków.
Oczywiście na opłatach bankowych zaoszczędzimy grosze ale w innym miejscu mogą to być już konkretne pieniądze.

--
Mithos

Data: 2009-06-03 06:32:45
Autor: Józef Gołaś
Promocja KK GE Money Bank
85 zl - strasznie drogo

i limit 12.000 wtedy zwracają - wychodzi na to że średnio 1 tys. na miesiąc -
dla mnie troche na siłe

Data: 2009-06-03 15:43:56
Autor: Paweł
Promocja KK GE Money Bank
szczurwa wrote:

Promo umoĹźliwia przeniesienie karty i skorzystanie w zamian z trzech
wariantĂłw promocji: 116 dni bez odsetek,

116 dni, ale tylko jeden raz na poczatku, potem juz co 54 dni zestawienia ;)
killer ficzer jak ch**j :)

Data: 2009-06-03 17:29:08
Autor: Mithos
Promocja KK GE Money Bank
szczurwa pisze:
Promo umożliwia przeniesienie karty i skorzystanie w zamian z trzech
wariantów promocji: 116 dni bez odsetek, oprocentowania 12,5% lub 9,9
% za raty.

A gdzie tu jakaś okazja ? Wiele kart przy przenoszeniu zadłużenia ma opcje 9,9% (Millennium, w Multibanku karta przez rok ma takie oprocentowanie jak się do nich przenosi kartę na cały limit).

Poza tym karta wygląda nieładnie. Jest szara, ponura i mi się nie podoba.

--
Mithos

Data: 2009-06-03 17:47:04
Autor: Szymon
Promocja KK GE Money Bank
W TOiP sporo ubezpieczeń płatnych. Można z nich zrezygnować?

W pierwszym roku karta jest darmowa i dopiero od drugiego 85zł. Sporo, ale limit 1000zł/mc nie wydaje mi się być zaporowym, szczególnie, że dość tanio (25zł) można mieć kartę dodatkową.

Data: 2009-06-03 20:25:37
Autor: RobertS
Promocja KK GE Money Bank
Szymon pisze:
[...]

Mam Autokartę i nie korzystam z płatnych ubezpieczeń - można z nich zrezygnować.

Raczej nie uda mi się wyrobić limitu wymaganego do zwolnienia z opłaty, ale oczywiście nie omieszkam zapytać banku czy jednak ze względu na "owocną współpracę" nie zdecyduje mi się tej opłaty odpuścić... ;-)

RobertS

Data: 2009-06-04 06:07:45
Autor: xbartx
Promocja KK GE Money Bank
Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:10:57 -0700, szczurwa napisał(a):

Promo umoĹźliwia przeniesienie karty i skorzystanie w zamian z trzech
wariantĂłw promocji: 116 dni bez odsetek, oprocentowania 12,5% lub 9,9 %
za raty.

He he te 116 dni, to pewnie ma na celu, tak zamydlić obraz swoich finansów, danemu klientowi, aby było większe prawdopodobieństwo popadnięcia w długi a najlepiej w jakąś spiralę ;)

--
xbartx

Data: 2009-06-04 00:13:13
Autor: szczurwa
Promocja KK GE Money Bank
On 4 Cze, 08:07, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

He he te 116 dni, to pewnie ma na celu, tak zamydlić obraz swoich
finansów, danemu klientowi, aby było większe prawdopodobieństwo
popadnięcia w długi a najlepiej w jakąś spiralę ;)

BPH miał kiedyś identyczną promocję, bodaj w 2005 roku. Przeżyłem ją
bez finansowej destrukcji, a w spadku po niej została mi karta i
rachunek w Pekao SA, będący źródłem zgryzot tego ostatniego, ponieważ
jest totalnie bezpłatny. Promocja "116 dni" w BPH oferowała kartę
płatna plus bezpłatny rachunej SEZAM z dostępem do usług maklerskich.
Umowy nie wypowiedziałem, a Pekao stał się dla mnie sukcesowem tych
ustaleń...

Promocja KK GE Money Bank