Promocja KK GE Money Bank

Data: 2009-06-03 17:47:04
Autor: Szymon
Promocja KK GE Money Bank
W TOiP sporo ubezpieczeń płatnych. Można z nich zrezygnować?

W pierwszym roku karta jest darmowa i dopiero od drugiego 85zł. Sporo, ale limit 1000zł/mc nie wydaje mi się być zaporowym, szczególnie, że dość tanio (25zł) można mieć kartę dodatkową.

Data: 2009-06-03 20:25:37
Autor: RobertS
Promocja KK GE Money Bank
Szymon pisze:
[...]

Mam Autokartę i nie korzystam z płatnych ubezpieczeń - można z nich zrezygnować.

Raczej nie uda mi się wyrobić limitu wymaganego do zwolnienia z opłaty, ale oczywiście nie omieszkam zapytać banku czy jednak ze względu na "owocną współpracę" nie zdecyduje mi się tej opłaty odpuścić... ;-)

RobertS

Promocja KK GE Money Bank