Promocja KK w Deutsche Banku - brał juz kto¶?

Data: 2011-10-27 06:37:12
Autor:
Promocja KK w Deutsche Banku - brał juz kto¶?
Witam widzę że w DBanku zrobili promocję - można przenie¶ć kartę z innego
banku i będzie się miało j± za darmo z innego banku. Akurat dobrze się składa
bo kończy mi się kolejny rok KK w Eurobanku i będę musiała płacić

Ale mam teraz pytanie czy przeniesienie to tylko formalno¶ć czy normalnie będ±
mnie trzepać i będę musiała załatwiać: za¶wiadczenie o zarobkach, wizyty w
oddziale i takie inne pierdoły

Dzięki

Data: 2011-10-27 12:49:09
Autor: xbartx
Promocja KK w Deutsche Banku - brał juz kto¶?
Dnia Thu, 27 Oct 2011 06:37:12 +0000,   napisaĹ‚(a):

Witam widzę że w DBanku zrobili promocję - można przenieść kartę z
innego banku i będzie się miało ją za darmo z innego banku. Akurat
dobrze się składa bo kończy mi się kolejny rok KK w Eurobanku i będę
musiała płacić

Ale mam teraz pytanie czy przeniesienie to tylko formalność czy
normalnie będą mnie trzepać i będę musiała załatwiać: zaświadczenie o
zarobkach, wizyty w oddziale i takie inne pierdoły

Zazwyczaj jak przenosiłem kk to chcieli 3 ostatnie wyciągi z przenoszonej karty i nic więcej, jednak jak jest w DB to Ci nie powiem, bo tam nigdy nie przenosiłem. Skoro przeniesienie to powinna być raczej uproszczona forma, raczej.

--
xbartx

Data: 2011-10-28 16:55:00
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 27 Oct 2011 06:37:12 +0000 (UTC), sylwia313@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a):

[...]

Wypełniłem formularz na stronie, oddzwonili do¶ć szybko. "Przeniesienie karty" to taki żarcik, chcieli komplet dokumentów potwierdzaj±cych dochody, zestawienie z KPiR, niezaleganie z ZUS i US. Wytłumaczyłem pokrótce, że jaja sobie robi± i podziękowałem.

AK

Data: 2011-10-28 16:56:57
Autor: MarekZ
Promocja KK w Deutsche Banku - brał juz kto¶?
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1cfdf5wd8vqlu.o53jzce74lzl.dlg@40tude.net...

[...]

Wiedziałem. Wiedziałem, bez wypełniania. :)

Data: 2011-10-28 17:34:23
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 28 Oct 2011 16:56:57 +0200, MarekZ napisał(a):

Wiedziałem. Wiedziałem, bez wypełniania. :)

Ja niby też, ale dla spokoju sumienia zaryzykowałem :)

AK

Promocja KK w Deutsche Banku - brał juz kto¶?