Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)

Data: 2012-11-05 17:50:13
Autor: xbartx
Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)

http://www.polbankefg.pl/nfc/promocje.html

Niestety dosyć specyficzne combo trzeba mieć:

MC Polbank i telefon z NFC w sieci T-mobile

No ale czasu jeszcze trochę zostało:

"Aby skorzystać z promocji wystarczy posiadać kartę kredytową MasterCard Polbanku z aktywowaną usługą Płatności Zbliżeniowych NFC PayPass. Promocja trwa od 29.10.2012 r. do 31.03.2013 r."

Do zgarnięcia:
"Teraz użytkownicy NFC mogą dodatkowo cieszyć się rekordową wysokością zwrotu kosztów zakupów – może do Ciebie wrócić aż 10% pieniędzy wydanych za pomocą Płatności Zbliżeniowych NFC PayPass (nie więcej niż 100 zł w okresie promocji)."

No i proszę niby Półbank a jaki wyrywny :D

--
xbartx

Data: 2012-11-05 10:16:49
Autor: assembea

A w praktyce promocja dotyczy jedynie Samsunga Galaxy S III oraz Nokii 603. Nietęgo, ciekawe ilu grupowiczów ma. Za to od 15 listopada do wyboru będzie Polbank i mBank: http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet

Data: 2012-11-05 19:47:15
Autor: Zbynek Ltd.
xbartx napisał(a) :
[...]

To ile musimy razy kupić coś za 50 zł? 40? Dziekuję, postoję. Ledwo się wyrabiam z "obowiązkowymi" zakupami, a tu jeszcze kolejne 40 razy lecieć do sklepu. Co z tego że w ciągu 5 miesięcy.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-05 21:39:04
Autor: xbartx
Dnia Mon, 05 Nov 2012 19:47:15 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

To ile musimy razy kupić coś za 50 zł? 40? Dziekuję, postoję. Ledwo się
wyrabiam z "obowiązkowymi" zakupami, a tu jeszcze kolejne 40 razy lecieć
do sklepu. Co z tego że w ciągu 5 miesięcy.

Hmmm a czemu niby 50 zł ma być jakaś magiczną granicą?

--
xbartx

Data: 2012-11-05 23:27:50
Autor: Zbynek Ltd.
xbartx napisał(a) :
Dnia Mon, 05 Nov 2012 19:47:15 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

To ile musimy razy kupić co¶ za 50 zł? 40? Dziekuję, postoję. Ledwo się
wyrabiam z "obowi±zkowymi" zakupami, a tu jeszcze kolejne 40 razy lecieć
do sklepu. Co z tego że w ci±gu 5 miesięcy.

Hmmm a czemu niby 50 zł ma być jaka¶ magiczn± granic±?

Noooo PayPass ma transakcje do 50 PLNów.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-11-05 14:29:34
Autor: blackall
Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 23:28:07 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
xbartx napisaďż˝(a) :

> Dnia Mon, 05 Nov 2012 19:47:15 +0100, Zbynek Ltd. napisaďż˝(a):

Noooo PayPass ma transakcje do 50 PLN�w.

-- Pozdrawiam

    Zbyszek

PGP key: 0x1E6680DF

[Cz�owiek zaczyna u�ywa� dopiero wtedy rozumu, gdy ko�cz� mu si� wszystkie mo�liwo�ci.]

bzdura... można i pare setek i więcej zapłacić paypassem, powyżej 50 zł po prostu wpisujemy pin...

Data: 2012-11-05 22:32:41
Autor: xbartx
Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)
Dnia Mon, 05 Nov 2012 23:27:50 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Noooo PayPass ma transakcje do 50 PLNĂłw.

No tak ma ale powyżej też możesz płacić tylko wtedy musi podać PIN. PayPass to tylko inny sposób komunikacji ot wymyślili aby było na czym zarobić przy wymianie kart na nowe he he. NFC to kolejny pomysł aby pozbyć się kart i powiedzmy "skopiować" je do telefonu ;)

--
xbartx

Data: 2012-11-05 22:36:38
Autor: krzysztofsf
Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)
On 5 Lis, 18:50, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Do zgarnięcia:
"Teraz użytkownicy NFC mog± dodatkowo cieszyć się rekordow± wysoko¶ci±
zwrotu kosztów zakupów - może do Ciebie wrócić aż 10% pieniędzy wydanych
za pomoc± Płatno¶ci Zbliżeniowych NFC PayPass (nie więcej niż 100 zł w
okresie promocji)."

No i proszę niby Półbank a jaki wyrywny :D

I do tego nowa TOiP, gdzie placi sie od marca miesiecznie po 2 zl za
paypas i za platnosci mobilne (tj 4 zl lacznie) i 15 zl za odnowienia
minikarty :)

Data: 2012-11-06 00:52:10
Autor: assembea
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:36:38 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

I do tego nowa TOiP, gdzie placi sie od marca miesiecznie po 2 zl za

paypas i za platnosci mobilne (tj 4 zl lacznie) i 15 zl za odnowienia

minikarty :)

Znaczy wprowadzili opłatę za KK T-Mobile? Czy też (wci±ż?) można wybrać kartę bez transakcji zbliżeniowych? Póki co mam tak± wła¶nie, ważn± jeszcze kilka lat, niestety już się rozpada - trzeba będzie o ni± zadbać, żeby nie było konieczno¶ci zmieniać jej...

Data: 2012-11-06 01:09:34
Autor: luc
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 09:52:11 UTC+1 użytkownik assembea napisał:

Znaczy wprowadzili opłatę za KK T-Mobile? Czy też (wci±ż?) można wybrać kartę bez transakcji zbliżeniowych? Póki co mam tak± wła¶nie, ważn± jeszcze kilka lat, niestety już się rozpada - trzeba będzie o ni± zadbać, żeby nie było konieczno¶ci zmieniać jej...

Jaki¶ czas temu przesłali mi tę kartę w nowej szacie graficznej (biała, z różowym logo T-mobile). Stara (niebieska, logo Era) działała - data ważno¶ci do końca 2013, więc odłożyłem tę now± do szuflady. Jakież było ostatnio moje zdziwienie na stacji benzynowej, 300 km od domu, gdy nie mogłem zapłacić za paliwo! Telefon na infolinię - do¶ć mętnie tłumaczyli się, że dwie karty o tym samym numerze s± "w konflikcie" i dlatego ta stara z logo Era się nie chce autoryzować. Ciekawe, czy pejpasa w starych barwach też zablokuj± znienacka?

pzdrwm
luc

Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)