Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)

Data: 2012-11-05 22:36:38
Autor: krzysztofsf
Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)
On 5 Lis, 18:50, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Do zgarnięcia:
"Teraz użytkownicy NFC mogą dodatkowo cieszyć się rekordową wysokością
zwrotu kosztów zakupów - może do Ciebie wrócić aż 10% pieniędzy wydanych
za pomocą Płatności Zbliżeniowych NFC PayPass (nie więcej niż 100 zł w
okresie promocji)."

No i proszę niby Półbank a jaki wyrywny :D

I do tego nowa TOiP, gdzie placi sie od marca miesiecznie po 2 zl za
paypas i za platnosci mobilne (tj 4 zl lacznie) i 15 zl za odnowienia
minikarty :)

Data: 2012-11-06 00:52:10
Autor: assembea
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:36:38 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

I do tego nowa TOiP, gdzie placi sie od marca miesiecznie po 2 zl za

paypas i za platnosci mobilne (tj 4 zl lacznie) i 15 zl za odnowienia

minikarty :)

Znaczy wprowadzili opłatę za KK T-Mobile? Czy też (wciąż?) można wybrać kartę bez transakcji zbliżeniowych? Póki co mam taką właśnie, ważną jeszcze kilka lat, niestety już się rozpada - trzeba będzie o nią zadbać, żeby nie było konieczności zmieniać jej...

Data: 2012-11-06 01:09:34
Autor: luc
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 09:52:11 UTC+1 użytkownik assembea napisał:

Znaczy wprowadzili opłatę za KK T-Mobile? Czy też (wciąż?) można wybrać kartę bez transakcji zbliżeniowych? Póki co mam taką właśnie, ważną jeszcze kilka lat, niestety już się rozpada - trzeba będzie o nią zadbać, żeby nie było konieczności zmieniać jej...

Jakiś czas temu przesłali mi tę kartę w nowej szacie graficznej (biała, z różowym logo T-mobile). Stara (niebieska, logo Era) działała - data ważności do końca 2013, więc odłożyłem tę nową do szuflady. Jakież było ostatnio moje zdziwienie na stacji benzynowej, 300 km od domu, gdy nie mogłem zapłacić za paliwo! Telefon na infolinię - dość mętnie tłumaczyli się, że dwie karty o tym samym numerze są "w konflikcie" i dlatego ta stara z logo Era się nie chce autoryzować. Ciekawe, czy pejpasa w starych barwach też zablokują znienacka?

pzdrwm
luc

Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)