[ING] Promocja OKO

Data: 2010-06-21 10:08:25
Autor: jureq
[ING] Promocja OKO
Chyba jeszcze nie było tu informacji - 5%

http://www.ingbank.pl/u235/navi/68795

Data: 2010-06-21 13:13:59
Autor: MÅ‚otkowy
[ING] Promocja OKO
jureq pisze:
Chyba jeszcze nie było tu informacji - 5%

http://www.ingbank.pl/u235/navi/68795

Mam OKO, mam tam 10k.
Wpłacę dzisiaj 10k. Rozumiem, że mam je na 5%
Jutro wypłacę 10k, ale ja wypłacę te stare 10k, w myśl zasady FIFO.
Jaki będzie %?

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.        MÅ‚otkowy

Data: 2010-06-22 11:13:22
Autor: Marx
[ING] Promocja OKO
W dniu 2010-06-21 13:22, MarekZ pisze:
[...]

ale mozna zalozyc nowe OKO. Czy liczy sie saldo z wszystkich OCZU ;) czy indywidualnie per OKO?
Marx

Data: 2010-06-22 12:47:41
Autor: MarekZ
[ING] Promocja OKO
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ieb6f7-rab.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...

ale mozna zalozyc nowe OKO. Czy liczy sie saldo z wszystkich OCZU ;) czy indywidualnie per OKO?

Jest znacznie gorzej. Liczy siÄ™ suma sald na wszystkich rachunkach klienta w ING.

http://www.ingbank.pl/przyspieszacz

1.W dniu 14 czerwca 2010 zsumowane zostanie saldo środków Klienta w ING Banku Śląskim na produktach oszczędnościowych, inwestycyjnych oraz na kontach osobistych.
2.Pieniądze wpłacone na OKO w okresie Oferty, stanowiące nadwyżkę ponad całościowe saldo z dnia 14 czerwca, otrzymają oprocentowanie wyższe niż standardowe - aż 5% w skali roku*.
3.Wysokość nowych środków na OKO będzie sprawdzana w każdym dniu trwania Oferty i z dokładnością do danego dnia będzie naliczane ekstra oprocentowanie.
4.Aby otrzymać ekstra oprocentowanie nowych środków należy w dniu 15 września 2010 (koniec promocji) mieć na OKO saldo większe niż w dniu jej rozpoczęcia (15 czerwca 2010).
5.Promocyjne odsetki zostaną przekazane na OKO do 30 września 2010.
6.Ofertą nie są objęte nowe środki wpłacone na OKO Premium i OKO Direct.

Założenie nowego rachunku "na słupa" też nie rozwiązuje problemu, bo oferta kierowana jest z tego co rozumiem do posiadaczy OKO w dniu 14 czerwca

Data: 2010-06-22 11:48:05
Autor: xbartx
[ING] Promocja OKO
Dnia Tue, 22 Jun 2010 12:47:41 +0200, MarekZ napisał(a):

Jest znacznie gorzej. Liczy siÄ™ suma sald na wszystkich rachunkach
klienta w ING.
(...)
Założenie nowego rachunku "na słupa" też nie rozwiązuje problemu, bo
oferta kierowana jest z tego co rozumiem do posiadaczy OKO w dniu 14
czerwca

Czyli klasyczny majstersztyk ;)

--
xbartx

Data: 2010-06-22 14:37:32
Autor: Sebastian
[ING] Promocja OKO
W dniu 2010-06-22 13:48, xbartx pisze:
[...]

To doskonała oferta przed wakacjami. :)
Wpłacamy 10tyś więcej niż mieliśmy na wszystkich kontach 14.06.2010 w
ING na OKO. Następnie wybieramy się do udziału żeby odebrać przewodnik
Pascala po Polsce. Następnie tego samego dnia wracamy z kasą na
lokaty/konta z dzienną kapitalizacją i wyższym oprocentowaniem.

Zainteresowanym radzę się spieszyć bo liczna przewodników jest
ograniczona. Jak ktoś planuje objazdowe wakacje po Polsce może się przydać.

Sebastian

Data: 2010-06-23 08:17:28
Autor: Marx
[ING] Promocja OKO
W dniu 2010-06-22 14:37, Sebastian pisze:
[...]

moglbys napisac to jeszcze raz? bo nie zrozumialem co znaczy "wybrac sie do udziału" i co Pascal ma w ogole wspolnego z OKO
Marx

Data: 2010-06-23 07:24:57
Autor: Sinus
[ING] Promocja OKO
Marx <Marx@nospam.com> napisa³(a):
moglbys napisac to jeszcze raz? bo nie zrozumialem co znaczy "wybrac sie do udziału" i co Pascal ma w ogole wspolnego z OKO

Wplacajac min. 10k dostajemy przewodnik Pascala po Polsce. Odebralem wlasnie dzisiaj gadzecik z oddzialu, fajna ksiazka (tylko ciezka i na papierze kredowym - czego nie lubie).

--
Sinus

Data: 2010-06-23 07:27:37
Autor: xbartx
[ING] Promocja OKO
Dnia Wed, 23 Jun 2010 08:17:28 +0200, Marx napisał(a):

moglbys napisac to jeszcze raz? bo nie zrozumialem co znaczy "wybrac sie
do udziału" i co Pascal ma w ogole wspolnego z OKO Marx

Wejdź na stronę banku i poczytaj regulamin promocji, pewnie będzie i o tym przewodniku napisane.

--
xbartx

Data: 2010-06-25 17:39:10
Autor: Borys Pogore³o
[ING] Promocja OKO
Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:37:32 +0200, Sebastian napisa³(a):

Zainteresowanym radzê siê spieszyæ bo liczna przewodników jest
ograniczona. Jak kto¶ planuje objazdowe wakacje po Polsce mo¿e siê przydaæ.

 Dziêki za cynk, w³a¶nie odebra³em swój, ca³kiem ³adne wydanie. A tyle co
mia³em zamykaæ to OKO, które gdzie¶ tam sobie le¿a³o nieu¿ywane po tej
lokacie na 8%.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-21 13:53:46
Autor: Krzysztof
[ING] Promocja OKO

"MÅ‚otkowy" <nie_maml@onet.pl> wrote in message news:hvnhi3$2el$1news.onet.pl...
jureq pisze:
[...]

Twoje saldo poczatkowe przed promocja jest 10tys i dopiero nadwyzka procentuje na 5%. Musisz otworzyc konto na inna osobe i wtedy wybrac ze starego i wplacic na nowe.
Generalnie oferta obecnie nie jest ciekawa gdyz mamy do dyspozycji lokaty w Openie bez podatku 5-5.6%.
Nawet EB ze swoim oszcz. bez zadnej promocji-4.55% na czysto a ING-4.05% netto i to z promocja.

[ING] Promocja OKO