Promocja Orange Free

Data: 2011-02-17 16:49:35
Autor: Darek
Promocja Orange Free

Doladowywalem konto Orage Free różnymi kwotami.
Raz 25 zł, później 100 zł, i później po 5 zł.
System przyznał Bonus za 100 zł - 12 GB czyli 2 razy wiecej niz jest to normalnie.
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co to za promocja Orange???

Pewnie blad systemu a nie promocja. Ja mialem odwrotnie, tzn. pod koniec
stycznia moj bonus 6 GB za doladowanie sie wyzerowal. Byc moze trafil do
Ciebie ;-)
Po interwencji telefonicznej w BOKu bonus przywrocili. --

Promocja Orange Free