Promocja Świąteczna w Play - błędne dane na play24

Data: 2014-12-03 17:15:40
Autor: WAM
Promocja Świąteczna w Play - błędne dane na play24
Testowałem na kilku numerach - na każdym z nich osiągnięty jest próg
10 zł w promocji świątecznej i nie są już naliczane opłaty a Play24
cały czas pokazuje że osiągnięto kwotę niższą niż 10 zł (np "Promocja
Świąteczna - wydane złotówki 8,62 zł"). Stan ten się nie zmienia i nie
zamierza osiągnąć 10,00 zł. U kogoś pokazuje poprawnie?

WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie-sylwester-nad-morzem

Data: 2014-12-03 18:03:03
Autor: P.B.
Dnia Wed, 03 Dec 2014 17:15:40 +0100, WAM napisał(a):

[...]

Ciekawe! U mnie pokazuje 8,88 a wczoraj był SMS, że do końca roku mam
rozmowy za darmo :)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-12-03 18:38:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-12-03 18:03, P.B. pisze:
[...]

Na jednym z moich numerów też nie pokazuje poprawnie. Co więcej - zjada
pieniądze za nic (w ciągu godziny ubyło 2zł niepoparte billingiem).

--
Liwiusz

Data: 2014-12-04 18:03:48
Autor: WAM
On Wed, 3 Dec 2014 18:03:03 +0100, "P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:

[...]

Zapomniałem napisać że taki sms dostałem na tych numerach. WAM

Data: 2014-12-04 18:26:48
Autor: Asia
Promocja Świąteczna w Play - błędne dane na play24
U mnie z kolei stanęło na: 8.55 zł
Sms o darmowych rozmowach także dostałam.
Pozdr
Aśka

Data: 2014-12-06 22:53:00
Autor: sunwick
Promocja Świąteczna w Play - błędne dane na play24
u mnie stanelo na 8,50zl, ale co to za roznica, wazne ze darmo,
najwzej sobie te 1,5 zl pozniej odbiora jak chca :D

Promocja Świąteczna w Play - błędne dane na play24