Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"

Data: 2012-12-27 10:06:07
Autor: Leszek
Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
Hej,

Uzbierałem w taryfie "Orange free na kartę" około 30GB transferu. Czy jeśli skorzystam z promocji "Ważność konta 1 rok" to będę mógł bez żadnych doładowań korzystać przez cały rok z tych 30GB transferu? Czy ten transfer nie przepadnie, jeśli nie doładuję w ciągu 5 m-cy od ostatniego doładwania? (doładowuję po 100 zł)

Pozdrawiam,
Leszek

Data: 2012-12-27 10:20:18
Autor: Pszemol
Użytkownik "Leszek" <leszekb850@gmail.com> napisał w wiadomości news:kbh3ea$cgu$1mx1.internetia.pl...
Uzbierałem w taryfie "Orange free na kartę" około 30GB transferu.

Ja Cie pierzynie! Daj trochę! :-))

Czy jeśli skorzystam z promocji "Ważność konta 1 rok" to będę mógł bez żadnych doładowań korzystać przez cały rok z tych 30GB transferu?

Przypomniałbyś procedurę - wysyła się jaką treść SMS pod który numer?

Czy ten transfer nie przepadnie, jeśli nie doładuję w ciągu 5 m-cy od ostatniego doładwania? (doładowuję po 100 zł)

Też mnie to interesuje choć nie znam odpowiedzi...
Doładowałem pustą kartę bez żadnych środków (wszystko się
przeterminowało bo rok nie używana) i dostałem ponad 7GB limitu.
Miało być tylko 6GB. Skąd był ten ponad 1GB nadmiaru? Czy
odblokowały się jakieś stare pakiety danych czy to jakiś bonus za 100zł?

Data: 2012-12-27 10:36:31
Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
-- -- -Oryginalna wiadomość-- -- - From: Pszemol
Sent: Thursday, December 27, 2012 10:20 AM Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"

Przypomniałbyś procedurę - wysyła się jaką treść SMS pod który numer?

START na numer 8002 :)

Też mnie to interesuje choć nie znam odpowiedzi...

Transfer jednak też ważny przez cały rok od wysłania SMSa :)

PS: Sorki, zły przycisk wcisnąłem i poszło też na priva.

Data: 2012-12-27 10:49:41
Autor: Pszemol
On Thu, 27 Dec 2012 10:36:31 +0100, "Leszek" <leszekb850@gmail.com> wrote:
> Przypomniałbyś procedurę - wysyła się jaką treść SMS pod który
numer?
START na numer 8002 :)

Super, dzieki. Muszą być duże litery czy to obojętne?

Transfer jednak też ważny przez cały rok od wysłania SMSa :)

No to fajnie, bo chyba tych 6GB nie wykorzystam do 6-go stycznia...

PS: Sorki, zły przycisk wcisnąłem i poszło też na priva.

Nie ma problemu...

Data: 2012-12-27 11:22:18
Autor: Leszek
Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
Muszą być duże litery czy to obojętne?

Nie mam zielonego pojęcia. Na wszelki wypadek sam piszę wielkimi :)

I znów zły przycisk :)

Data: 2013-01-09 23:53:02
Autor: Leszek

Użytkownik "Leszek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kbh57e$iej$1@mx1.internetia.pl...

Transfer jednak też ważny przez cały rok od wysłania SMSa :)

Uwaga

Przestrzegam przed oszukańczym Orange. Po włączeniu promocji "Ważność konta 1 rok" otrzymałem na stronie Orange informację, że zarówno środki na rozmowy, jak i transfer internetowy, będą ważne 1 rok (taka informacja była wyświetlona w sekcji Stan konta mojej strony w witrynie Orange). Dzisiaj się zorientowałem, że zżera mi środki na karcie, których nie wygadałem. Na stronie Orange okazało się, że odliczają mi bieżący transfer internetowy ze środków na rozmowy, a moje uzbierane 30GB transferu przepadło. Uważajcie na szemranych oszustów z Orange. Jestem w trakcie reklamacji, ale wątpię, czy cokolwiek wywalczę.

Data: 2013-01-10 00:20:21
Autor: Pszemol
"Leszek" <leszekb850usunto@gmail.com> wrote:
UĹźytkownik "Leszek"  napisał w wiadomości grup

[...]

Dziwne, bo ja aktywowałem to u siebie i nie miałem takich problemów... Może
Ci uwzględnią tą reklamację.

Data: 2013-01-10 00:24:56
Autor: Pawel G.
Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
Witam,

W odpowiedzi na maila od Leszek
z dnia: 2013-01-09 23:53:
30GB transferu przepadło. Uważajcie na szemranych oszustów z Orange.
Jestem w trakcie reklamacji, ale wątpię, czy cokolwiek wywalczę.
Wywalczysz, miałem podobnie, po paru dniach oddali z informacją, że wyjątkowo się ze mną zgadzają. <lol>

Paweł

Data: 2013-01-10 08:30:19
Autor: Leszek

Użytkownik "Pawel G."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcku8a$6vo$1@news.supermedia.pl...

Wywalczysz, miałem podobnie, po paru dniach oddali z informacją, że wyjątkowo się ze mną zgadzają. <lol>

Dzięki, pocieszyłeś mnie :)

Data: 2013-01-10 12:17:16
Autor: mirekc

Miałem to samo, odpisali e-mailem że termin ważności konta głównego nie jest tym samym, co termin ważności środków promocyjnych. Odpisałem, że według informacji na portalu www.orange.pl miałem ważność transferu ponad 30 dni i poprosiłem o bardziej wnikliwe zajęcie się sprawą. Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi (od 13.12.2012).

Data: 2013-01-10 19:26:36
Autor: Pawel G.
Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
Witam,

W odpowiedzi na maila od mirekc
z dnia: 2013-01-10 12:17:
[...]

Postarasz UKE, ja też musiałem się powołać na nich i w CC: słałem do UKE

odpisali mi potem cyt.
Z uwagi na rozbieżności, jakie wynikły na Pana koncie (SMS-y ,których treść przesyła Pan w załacznikach ) oraz biorąc pod uwagę pewnego rodzaju dezinformację, Pana zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie. Promocja funkcjonuje obecnie prawidłowo.

w SMSach były daty ważności i ilość środków
polecam uwadze "...pewnego rodzaju dezinformację..." ;]

Paweł

Data: 2013-01-11 18:28:09
Autor: mirekc
W dniu 13-01-10 19:26, Pawel G. pisze:
[...]

Wysłałem reklamację listem poleconym i postraszyłem UOKiK. Nie wiem, czy akurat to pomogło, bo na list nie mam jeszcze odpowiedzi. W każdym razie środki dzisiaj zwrócili.

[...]

Brzmi groźnie. Żeby się przypadkiem nie okazało, iż "poprawne funkcjonowanie promocji" oznacza, że SMS przestał przedłużać termin ważności transferu. Bardzo proszę grupowiczów o niezwłoczne publikowanie informacji na ten temat.

Data: 2013-01-11 08:27:42
Autor: mirekc
W dniu 2013-01-10 12:17, mirekc pisze:
[...]

Odpowiedzi nadal nie mam (pewnie za jakiś czas przyjdzie), ale właśnie dzisiaj środki na transfer zostały mi zwrócone, w ilości i z terminem ważności takim, jak było przed zdarzeniem. Tak więc warto reklamować.

Data: 2013-01-18 15:45:45
Autor: Leszek

Użytkownik "Leszek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kckspb$1m1$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Reklamacja rozpatrzona negatywnie.

Jeszcze raz odradzam wszystkim korzystanie z usług dziadowskiego Orange, a szczególnie z wszelkich promocji i ofert specjalnych.

Data: 2012-12-27 14:26:11
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:50dc12db$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

wynika z sumy bonusu GB i złotówek przeliczonych na GB

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-27 22:06:42
Autor: Pszemol
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:kbhi9k$e7v$1news.task.gda.pl...
[...]

Chcesz powiedzieć, że ta nadwyżka ponad 6 to zużyje mi kasę???
Dziwne...

Data: 2012-12-28 12:50:56
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:50dcb870$0$1315$65785112news.neostrada.pl...
wynika z sumy bonusu GB i złotówek przeliczonych na GB

Chcesz powiedzieć, że ta nadwyżka ponad 6 to zużyje mi kasę???
Dziwne...

tak

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-28 23:16:00
Autor: Pszemol
On Fri, 28 Dec 2012 12:50:56 +0100, "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> wrote:

> Chcesz powiedzieć, że ta nadwyżka ponad 6 to zużyje mi kasę???
> Dziwne...

tak

To jak w takim razie sprawdzic ile zostalo internetu zanim zacznie zjadac złotówki z konta?

Data: 2012-12-29 00:38:29
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.2927787147725426239news.eternal-september.org...
> [...]

tak

To jak w takim razie sprawdzic ile zostalo internetu zanim zacznie zjadac złotówki z konta?

ze strony orange po zalogowaniu

z komórki: *100# (stan konta i stan bonus internet)
ilośćGB-kwotazł/100
7-100/100=6GB
2,77-50/100=2.27GB
1,26-25/100=1.01GB

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-29 05:28:10
Autor: Pszemol
[...]

z komĂłrki: *100# (stan konta i stan bonus internet)
ilośćGB-kwotazł/100
7-100/100=6GB
2,77-50/100=2.27GB
1,26-25/100=1.01GB

Dzięki!

Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"