Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD

Data: 2012-09-29 15:09:03
Autor: Piotr Hoda
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Data: 2012-10-01 12:56:19
Autor: Marx
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
On 30.09.2012 00:09, Piotr Hoda wrote:
Chyba jeszcze nie byo. Od 1 padziernika.
http://www.paypass.pl/assets/Regulaminy/RegulaminBuyGet-PayPass-w-RTV-EURO-AGD.pdf
moze by tak w skrocie napisac ocb a nie odsylac do pdf-a?
Marx

Data: 2012-10-01 07:56:20
Autor: Piotr Hoda
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
W dniu poniedziaek, 1 padziernika 2012 13:08:02 UTC+2 uytkownik Marx napisa:

moze by tak w skrocie napisac ocb a nie odsylac do pdf-a?

Moe jeszcze z piwkiem podskoczy, eby Ci si przyjemnie czytao?

Data: 2012-10-01 16:09:06
Autor: sunwick
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
ja wyczytalem cos o tym ze za platnosc karta powyzej 50zl dostaje sie
kupon na 20zl... czy sa jakies haczyki? nie wiem...

Data: 2012-10-01 22:36:06
Autor: Animka
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
W dniu 2012-09-30 00:09, Piotr Hołda pisze:
Chyba jeszcze nie było. Od 1 października.
http://www.paypass.pl/assets/Regulaminy/RegulaminBuyGet-PayPass-w-RTV-EURO-AGD.pdf

Za 50 zł. to w Euro można kupić tylko jakiś drobiazg, np. płytki dvd, cd-rom czy wkłady do filtrów. Ale mimo wszystko dobre i to.

--
animka

Data: 2012-10-02 01:51:24
Autor: Mark
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Animka <animka.to.nie..ja@wp.pl> w wiadomości
news:k4curs$32c$1node1.news.atman.pl napisał(a):
[...]
Oj, Animka, Animka... Umiesz ty czytać ze zrozumieniem?
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2012-10-02 11:16:45
Autor: Animka
W dniu 2012-10-02 01:51, Mark pisze:
[...]

Czegoś nie zrozumiałam? Na zbliżenie karty to zakup tylko do 50 zł.

--
animka

Data: 2012-10-02 15:44:25
Autor: Marx
On 02.10.2012 11:16, Animka wrote:
[...]

jest jeszcze zbliżenie + PIN
Marx

Data: 2012-10-03 02:05:38
Autor: Animka
W dniu 2012-10-02 15:44, Marx pisze:
[...]

U mnie w sklepie spozywczym koło domu to kasjerka wkłada do czytnika, ale pinu nie muszę wklepywać. W Carrefourze natomiast nie każda kasjerka jest przeszkolona (może nie przy wszystkich kasach mają dostosowane czytniki) i transakcje przebiegają normalnie z wklepywaniem PIN-u co dla mnie jest bezpieczniejsze. Tylko jedna kasjerka wzięła ode mnie kartę i nia machchnęła przy czytniku.

--
animka

Data: 2012-10-03 18:49:03
Autor: Adam Paszczyca
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Dnia Wed, 03 Oct 2012 02:05:38 +0200, Animka napisa(a):

czytniki) i transakcje przebiegaj normalnie z wklepywaniem PIN-u co dla mnie jest bezpieczniejsze.

Interesujce. W czym jest bezpieczniejsze dla Ciebie? Podajc PIN narazasz
si na kradzie wszystkich pienidzy z karty. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kszyca Lena 51/9, 66-305 Keszyca Lena
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/

Data: 2012-10-03 22:20:29
Autor: Krzysztof Halasa
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:

Interesujące. W czym jest bezpieczniejsze dla Ciebie? Podając PIN narazasz
się na kradzież wszystkich pieniędzy z karty.

To kwestia wymagań m.in. karty: uważasz, że bezpieczniejsza jest karta,
która akceptuje transakcje procesorowe bez PINu, czy taka z PINem?
Bo wiesz, odpowiedzialność klienta od PINu nie zależy, a warunki umowy
mniej korzystne itd...
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-03 23:10:21
Autor: Adam Paszczyca
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Dnia Wed, 03 Oct 2012 22:20:29 +0200, Krzysztof Halasa napisa(a):

To kwestia wymaga m.in. karty: uwaasz, e bezpieczniejsza jest karta,
ktra akceptuje transakcje procesorowe bez PINu, czy taka z PINem?
Bo wiesz, odpowiedzialno klienta od PINu nie zaley, a warunki umowy
mniej korzystne itd...

Wiesz, umiem czyta umowy. --

Data: 2012-10-03 23:33:27
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Wiesz, umiem czytać umowy.

I tylko tyle? A np. Dziennik Ustaw?

No dobrze, w wolnej chwili zacytuj coś ciekawego z tej umowy.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-04 00:38:19
Autor: Adam Paszczyca
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Dnia Wed, 03 Oct 2012 23:33:27 +0200, Krzysztof Halasa napisa(a):

Wiesz, umiem czyta umowy.

I tylko tyle? A np. Dziennik Ustaw?

Praktyka mwi, e jesli transakcja bya z PIN-em, to bank twierdzi, e bya
albo moja, albo niewaciwie zabezpieczyem PIN. Co wicej, ma spor szans
wygra w sdzie. W wypadku PayPasa i kredytwki bank musi dowie, e faktycznie wykonaem
t transakcj. --

Data: 2012-10-03 23:01:45
Autor: krzysztofsf
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
On 4 Pa, 00:38, Adam Paszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

W wypadku PayPasa i kredytwki bank musi dowie, e faktycznie wykonaem
t transakcj.

Raczej Ty musisz dowiesc , ze nie wykonales tej transakcji, do tego
zabezpieczyles dostep do karty w sposob uniemozliwiajacy skorzystanie
z niej innym osobom (najlepiej sejf i wyrzucic klucz).

Duzo ciekawych rzeczy banki wypisywaly na temat kart bezstykowych gdy
dopiero sie pojawialy - rzeczy, ktore poznikaly z ich stron i nie maja
odzwierciedlenia w regulaminach.

Data: 2012-10-04 22:45:48
Autor: Krzysztof Halasa
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

W wypadku PayPasa i kredytówki bank musi dowieść, że faktycznie wykonałem
tą transakcję.

Raczej Ty musisz dowiesc , ze nie wykonales tej transakcji, do tego
zabezpieczyles dostep do karty w sposob uniemozliwiajacy skorzystanie
z niej innym osobom (najlepiej sejf i wyrzucic klucz).

Dokładnie, tak naprawdę różnica wynika nie z PINu, tylko głównie z tego,
na którym etapie (reklamacja/sąd) jesteśmy i czy bank może obciążyć za
fraud sprzedawcę.

BTW problemy z fraudami skopiowanymi kartami (pasek magnetyczny) ale
także z takimi bez obecności karty to nie tylko polska domena, wbrew
pozorom. Na Zachodzie także ludzie mają takie problemy (w USA mają
ograniczone "zero liability", co też nie eliminuje takich rzeczy).

Karta "na PIN" daje szansę na to, że fraud się nie uda w pierwszym
lepszym sklepie, i że oszust nie zdąży przed zastrzeżeniem lub że da
sobie spokój.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-05 00:50:40
Autor: krzysztofsf
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
On 4 Pa, 22:45, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:

Karta "na PIN" daje szans na to, e fraud si nie uda w pierwszym
lepszym sklepie, i e oszust nie zdy przed zastrzeeniem lub e da
sobie spokj.

Chyba, ze bezkarnie obciazy nas korzystajac z platnosci bezstykowych
bez uzycia pin.

Do tego caly czas zwracam uwage na brak kontroli nad kartami w
przypadku ich podbierania i odkladania na miejsce po skorzystaniu -
dom, praca, szatnie, akademiki, plywalnie itp.

Data: 2012-10-05 16:05:46
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

A to jest wada braku PINu :-)
Celowość wprowadzenia kart bezstykowych jest IMHO nie do końca jasna.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-05 11:41:23
Autor: Piotr Hoda
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
W dniu pitek, 5 padziernika 2012 16:05:46 UTC+2 uytkownik Krzysztof Halasa napisa:
Celowo wprowadzenia kart bezstykowych jest IMHO nie do koca jasna.

Dla mnie oczywista. Przejcie drobnych patnoci, ktre do tej pory byy dokonywane gotwk. Gazeta, pieczywo, bierzesz z pki, machasz kart lub zegarkiem i zaatwione. Szybciej ni liczenie drobnych.. I rzeczywicie byoby fanie, gdyby nie przerzucanie na klienta ryzyka wynikajcego z braku zabezpiecze. Powinni je wzi na siebie ci, ktrzy na tym zarabiaj.

Data: 2012-10-05 21:25:43
Autor: Krzysztof Halasa
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Piotr Hołda <pholda@gmail.com> writes:

Dla mnie oczywista. Przejęcie drobnych płatności, które do tej pory
były dokonywane gotówką. Gazeta, pieczywo, bierzesz z półki, machasz
kartą lub zegarkiem i załatwione. Szybciej niż liczenie drobnych. I
rzeczywiście byłoby fanie, gdyby nie przerzucanie na klienta ryzyka
wynikającego z braku zabezpieczeń. Powinni je wziąć na siebie ci,
którzy na tym zarabiają.

Tyle że dokładnie to samo można było zrobić stykowo.

No nie wiem, styki w czytnikach za słabe?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-02 17:21:15
Autor: Andrzej Kos
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Animka pisze:
Za 50 z. to w Euro mona kupi tylko jaki drobiazg, np. pytki dvd,
cd-rom czy wkady do filtrw. Ale mimo wszystko dobre i to.
Oj, Animka, Animka... Umiesz ty czyta ze zrozumieniem?

Czego nie zrozumiaam? Na zblienie karty to zakup tylko do 50 z.

Sowa pisanego nie zrozumiaa:

"II. ZASADY UDZIAU W PROMOCJI
1. Z zastrzeeniem ust. 2 poniej, kady Uczestnik, ktry w Okresie Promocji dokona w Salonie patnoci za zakupy o wartoci nie niszej ni 50,01 z (pidziesit zotych i jeden grosz)"

kuba_nek

Data: 2012-10-03 01:45:19
Autor: Animka
W dniu 2012-10-02 17:21, Andrzej Kłos pisze:
Animka pisze:
[...]

Słowa pisanego nie zrozumiałaś:

"II. ZASADY UDZIAŁU W PROMOCJI
1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, każdy Uczestnik, który w Okresie
Promocji dokona w Salonie płatności za zakupy o wartości nie niższej niż
50,01 zł (pięćdziesiąt złotych i jeden grosz)"

Machnięcie kartą dziala tylko do 50 zł. Jak wiecej to trzeba włożyć kartę do czytnika.
A promocja jest na bezdotykowo, kartą PayPas z tego co wyczytałam. Jak mnie na stacji benzynowej machnęła przy czytniku 2 razy to musiałam potem czekać na zwrot z banku ok,50 zł. ze 2 miesiące, na swoje pieniądze zresztą.

--
animka

Data: 2012-10-02 22:19:12
Autor: krzysztofsf
On 3 Pa, 01:45, Animka <animka.to.nie....@wp.pl> wrote:

> Promocji dokona w Salonie patnoci za zakupy o wartoci nie niszej ni
> 50,01 z (pidziesit zotych i jeden grosz)"

Machnicie kart dziala tylko do 50 z. Jak wiecej to trzeba woy
kart do czytnika.
A promocja jest na bezdotykowo, kart PayPas z tego co wyczytaam.

Nie wiem, czy gdzie indziej maja inaczej ustawione czytniki w
"promocyjnych" sklepach, ale np w Lidlu, gdzie testowo probowalem
zaplacic bezdotykowo 50+ zl dwa razy, czytnik nie prosil o pin, a po
prostu kasjerka ponownie posylala na niego transakcje z kasy, do
zaplaty juz "stykowo", gdy nie przyjal platnosci bezstykowej

Data: 2012-10-02 22:28:54
Autor: Piotr Hoda
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
W dniu roda, 3 padziernika 2012 07:19:13 UTC+2 uytkownik krzysztofsf napisa:

[...]

W Carrefour czyta bezstykowo i prosi o pin ale kasjerka musi tam co wczeniej klikn u siebie bo jak raz nie zdya to transakcja nie przesza.

Data: 2012-10-03 22:00:34
Autor: sunwick
Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD
Jak wiecej to trzeba woy kart do czytnika.

no i tu wszystkie kasjerki w sklepach nie kumaja...
nieprawda, nie trzeba wsadzac do czytnika nigdy, nawet 1000zl, tylko
powyzej 50zl trzeba wbijac pin - ot roznica!

Promocja buy&get MasterCard PayPass w RTV EURO AGD