Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem

Data: 2011-11-03 02:35:51
Autor: astro
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
Pojawila sie jedynie nowa klauzula:
"Nalezy utrzymac otwarte konto osobiste przez 12 miesiecy od zakonczenia
promocji (czyli do 16 stycznia 2013) Uwaga: wczesniejsze zamkniecie rachunku uprawnia Bank do zadania zwrotu
kosztow nagrody, czyli 125 PLN"
http://jdtech.pl/2011/11/darmowy-internet-darmowy-modem-darmowe-konto-ii.html

www.dbnet24.pl/promocje/urodzinowa7
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-11-03 06:11:33
Autor: Kamil Jońca
astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> writes:

[...]

A czy kto¶ byłby ma może stary regulamin i mógłby podesłać? (Adres w
nagłówku jest prawdziwy)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
KRETYNIZM - ułomno¶ć predysponuj±ca często do wampiryzmu

Data: 2011-11-03 07:08:36
Autor: wiatrak
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:871utpu6wq.fsfalfa.kjonca...

A czy kto¶ byłby ma może stary regulamin i mógłby podesłać? (Adres w
nagłówku jest prawdziwy)

Nie chciało sie szukać?

http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodziny_dbNET.pdf

A tu nowy regulamin.

http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodziny_dbNET_listopad.pdf

Różnice  w punkcie V - zasady promocji.

Data: 2011-11-03 07:14:56
Autor: Kamil Jońca
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> writes:

[...]

A powiesz jak znaleĽć ze strony banku? Bo w info o starej promocji jest
już odniesienie do nowego regulaminu. KJ

PS. Po wysłaniu postu też znalazłem w historii przegl±darki.

--
Gdyby kto¶ miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-11-03 16:05:19
Autor: Krystek
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
2011-11-03 07:14, Kamil Jońca wysłał(a) wiadomość:
"wiatrak"<wiatrak@yahoo.pl>  writes:

UĹĽytkownik "Kamil "JoĹ„ca""<kjonca@poczta.onet.pl>  napisaĹ‚ w
wiadomości news:871utpu6wq.fsfalfa.kjonca...

A czy ktoś byłby ma może stary regulamin i mógłby podesłać? (Adres w
nagłówku jest prawdziwy)

Nie chciało sie szukać?

http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodziny_dbNET.pdf

A powiesz jak znaleźć ze strony banku? Bo w info o starej promocji jest
juĹĽ odniesienie do nowego regulaminu.

No to mnie ciekawi według jakiego regulaminu zostanę potraktowany. Wniosek wypełniony 24 października i do tej pory 0 kontaktu (oprócz maila z potwierdzeniem o wypełnieniu formularza).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-03 22:23:24
Autor: Damian News
[...]

A to ciekawe bo ja w ciagu 2 dni miałem umowę :)
Dzwóń do nich co się z tało z twoim wnioskiem.

(17:30)
przesyłki.
informujemy, ĹĽe wszystkie etapy procesu otwarcia konta dbNET
zostały zakończone pomyślnie.

Damian

Data: 2011-11-12 19:59:00
Autor: _±ćęłń󶿼.
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
A gdzie jest Twój modem?

Data: 2011-11-13 00:47:20
Autor: Waldek
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem

Użytkownik "_±ćęłń󶿼." <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9mj64$arq$1inews.gazeta.pl...

A gdzie jest Twój modem?

No moj np. jest w telefonie i gada po BT z buczkiem albo z nawigacja
- o ile zaistnieje taka potrzeba ;)

Data: 2011-11-04 03:02:19
Autor: Titus Atomicus
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
In article <j8tb57$2r9$1@node2.news.atman.pl>,
 "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote:

> [...]
>
> A czy kto¶ byłby ma może stary regulamin i mógłby podesłać? (Adres w

A co to jest ta nagroda gwarantowana?
Ten modem?
I moga go zgodnie z regulaminem przyslac za 12 miesiecy???

TA

Data: 2011-11-04 10:38:52
Autor: Jacek Midura
W dniu 2011-11-04 03:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Nie wiem, czego oczekujesz zadaj±c pytania, na które regulamin odpowiada wprost.

--
Jacek Midura

Data: 2011-11-04 13:37:01
Autor: Titus Atomicus
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
In article <6eoco8xgp3.ln2@m.krakow.pl>,
 Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> wrote:

> A co to jest ta nagroda gwarantowana?
> Ten modem?
> I moga go zgodnie z regulaminem przyslac za 12 miesiecy???

Nie wiem, czego oczekujesz zadaj±c pytania, na które regulamin odpowiada wprost.

Oczekuje potwierdzenia, ze ten modem moga mi przyslac za rok (bo moze czegos nie rozumiem).
Czego nie rozumiesz?

TA

Data: 2011-11-04 14:21:47
Autor: Titus Atomicus
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
In article <Titus_Atomicus-3C24C7.13370104112011@newsfeed.onet.pl>,

In article <6eoco8xgp3.ln2@m.krakow.pl>,
 Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> wrote:

Oczekuje potwierdzenia, ze ten modem moga mi przyslac za rok (bo moze czegos nie rozumiem).
Czego nie rozumiesz?

A, to ze nagroda gwarantowana, to rzeczony modem karta 1GB, faktycznie w regulaminie jest.

TA

Data: 2011-11-08 10:34:17
Autor: Q
Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
A co to jest ta nagroda gwarantowana?
Ten modem?

Modem, na ktorym smiga Aero2 + karta sim z 1GB (chyba na 30 dni).

I moga go zgodnie z regulaminem przyslac za 12 miesiecy???

A gdzie to przeczytales?

W regulaminie maja jedynie:
"Bank powiadomi Uczestników o wynikach Promocji nie póĽniej niż do dnia 23.12.2011 roku."
czyli maja czas do swiat, zeby w ogole powiadomic mailem czy sie wygralo.
A do kiedy wysla ten modem?
(bo karta Aero2 po ponad miesiacu, ale przyszla i przydalby sie ten modem :)

Data: 2011-11-13 19:39:28
Autor: Titus Atomicus
In article <j9at2m$us2$1@news.task.gda.pl>, "Q" <no@spam.pl> wrote:

> A co to jest ta nagroda gwarantowana?
> Ten modem?

Modem, na ktorym smiga Aero2 + karta sim z 1GB (chyba na 30 dni).
A, to juz znalazlem (kilka dni temu napisalem to w innym poscie).

> [...]

A do kiedy wysla ten modem?
(bo karta Aero2 po ponad miesiacu, ale przyszla i przydalby sie ten modem :)

No wlasnie w tym Regulaminie jest napisane ze maja na to czas do 12 miesiecy.

TA

Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem