Promocja dla przechodzących do Ery

Data: 2009-10-19 20:55:18
Autor: MM
Promocja dla przechodzących do Ery
Parę tygodni temu będąc w salonie ery w Toruniu zauważyłem kątem oka kartkę z przekreślonymi cenami abonamentu dla klientów przechodzących z innych sieci.Z racji, że nie rozważałem takiego ruchu nie wczytywałem się w zawartość. Teraz szukam na stronie Ery takiej informacji, jednak nigdzie nie mam takiej oferty. Interesuje mnie G1 z dedykowaną taryfą , ciekawy jestem czy można coś urwać jeszcze z tego abo co jest standardowej ofercie.

Max

Promocja dla przechodzących do Ery