Promocja doladowan play

Data: 2014-06-25 07:55:49
Autor: dizel
Promocja doladowan play
Promocja trwa od 25.06-27.06.2014r.
Za doładowanie odpowiednią kwotą dostajemy bonusy:
- 100 SMS ? za doładowanie 5-10 zł
- 100 MB ? za doładowanie 11-25 zł
- 100 minut do wszystkich sieci ? za doładowanie 26-50 zł
- 100% wartości doładowania ? od 51 zł
Wszyskie bonusy ważne 30 dni, ale wiadomo można je sobie potem później
przedłużyć:) Pozdrawiam

Data: 2014-06-25 10:34:10
Autor: GAD Zombie
Promocja doladowan play
W dniu 2014-06-25 07:55, dizel pisze:
[...]

W jaki sposób można je przedłużyć? Akurat miałem dziś doładowywać, więc to dobra wiadomość:)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-06-25 10:41:11
Autor: dizel
Promocja doladowan play
On Wed, 25 Jun 2014 10:34:10 +0200, GAD Zombie
<gad@USUN.gad.USUN.art.pl> wrote:

[...]

To zależy który bonus i jaką masz taryfę.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-25 18:29:29
Autor: Asia
Promocja doladowan play

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:2o2lq919tk5o8e3jhkkp6m0flsr03rf8g44ax.com...

To zależy który bonus i jaką masz taryfę.

Mam Formuła Mini Max Na Kartę i jestem zainteresowana bonusem 100% wartości doładowania.
Jeśli doładuję 51 zł( jak zrozumiałam - 50 się nie liczy?) będę miała 102 zł. Po 30 dniach zostanie mi na koncie głównym 51 zł + (51-29 = 22 zł) na koncie bonusowym które przepadną.
Proszę o podpowiedź jak zasilić konto aby otrzymać ten bonus i dokładne wyjaśnienie co zrobić aby te bonusy nie przepadły? Gdybym zasiliła za kwotę 100 zł i mogła utrzymać ten dodatkowy bonus 100 zł to w rezultacie chyba przez pół roku moja średnia miesięczna wyniosła by około 15 zł za gadanie full...
Da się tak? Jaką kwotą najkorzystniej jest zasilić więc konto?

Pozdrawiam
Asia

Data: 2014-06-25 19:37:23
Autor: Docent
Promocja doladowan play
Wystarczy doładować przez facebook-a pod koniec okresu ważności promocyjnych złotówek. Takie doładowanie jest premiowane kolejnymi promocyjnymi złótówkami, które jednocześnie przedłużają ważność już zgromadzonych promocyjnych złotówek.

A doładować wystarczy np. za 5 zł i dostaniemy 50 gr promocyjnych ale ważność zgromadzonych łącznie promocyjnych zł przedłuży się o kolejne 30 dni.

Data: 2014-06-25 21:28:10
Autor: dizel
Promocja doladowan play
On Wed, 25 Jun 2014 18:29:29 +0200, "Asia" <joanna_prz@wp.pl> wrote:

[...]

Doładowanie przez FB w strefie doładowań play ostatniego dnia ważności
środków promocyjnych za 5zł, dostaje się bonus 15% na konto promocyjne
czyli 0,75 groszy, wszystko się dodaje i przedłuża o 30 dni.
Można też skorzystać z doładowania w parze.
W innych taryfach niż mini max wystarczy aktywować pakiet 10za5zł.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-25 22:09:26
Autor: Asia
Promocja doladowan play

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:9i8mq991jbhibl77d7q5sjc03o4ep2riav4ax.com...
[...]

Dzięki, to już wiem jak przedłużać środki promocyjne.
A skorzystanie z promocyjnego doładowania to to miejsce?: http://www.doladowania.play.pl/
Troszkę poczytałam(dzieki koledze @grzexs) i chyba nie opłaci się doładowywać np. za 100 zł bo czas ważności konta wyniesie wtedy 150 dni, więc nie wykorzystam w tym okresie całej kasy jaką będę miała na koncie.
Wygląda mi, że optymalna więc będzie kwota 51 zł i za 3 miesiące znów liczyć na taką promocję....
Proszę poprawcie - jeśli źle liczę!

 Pozdrawiam
Asia

Data: 2014-06-25 22:41:54
Autor: dizel
Promocja doladowan play
On Wed, 25 Jun 2014 22:09:26 +0200, "Asia" <joanna_prz@wp.pl> wrote:

[...]

Można przez stronę którą podałaś, albo strefę doładowań play na FB
jeśli chodzi o skorzystanie z promocji tej 100%
Jeśli korzystasz tylko z rozmów no limit to 51zł wystarczy, w sumie
będzie 102zł więc spokojnie na 3 miesiące starczy (29x3=87) przy
założeniu że i tak za miesiąc za 5zł doładujesz żeby środki promocyjne
przedłużyć.

Pozdrawiam

Promocja doladowan play