[Raifeissen] Promocja, której nie ma

Data: 2010-04-09 19:31:27
Autor: kashmiri
[Raifeissen] Promocja, której nie ma
Witam,

Parę dni temu pisałem o promocji u Rajfiego: bezprowizyjne przelewy z rachunku karty kredytowej na dowolny inny rachunek w PL, całość traktowana jako transakcja bezgotówkowa. "Aż do wysokości limitu kredytowego karty". Do końca kwietnia - niedługo.

Zapragnąłem i ja, dumny posiadacz karty R-banku, z niej skorzystać. No bo czemu na przykład nie wrzucić kilkunastu tysięcy na miesiąc na jakąś lokatę i nie zarobić ze stówki na odsetkach? Dzwonię do R-banku, proszę o przelew. Nie można: ustaliłem za niski limit na transakcje gotówkowe. To jak, mimo wszystko jest to transakcja gotówkowa???

No dobra, poproszę podnieść limit, najlepiej na 15 000. Nie można, najwyżej 5,000. (Przecież pisało, że do wysokości limitu?) Okay, niech będzie i pięć. Co?! Limit aktywuje się dopiero jutro???

Jutro. Limit podniesiony, ponownie starannie dyktuję numer konta docelowego. Odpowiedź: nie przechodzi w systemie, jakiś błąd. Pani zerka w komputer:
- Przecież ma pan nieaktywną kartę.
- Jak to? Jeszcze wczoraj nią płaciłem,
- No ale nową. Wysłaliśmy nową, ona jest nieaktywna.
- No i co? Przecież dotychczasowa karta jest ważna jeszcze do końca miesiąca.
- Tak już mamy w systemie, że starej już nie widać. Lepiej niech pan aktywuje nową. Otrzymał pan, prawda?
Nie otrzymałem jeszcze, ale niech tam... - Otrzymałem.

Po przejściu złożonego proceu aktywacji ("Zwykle trwa pół minuty, nie wiem dlaczego dzisiaj tak długo." - Pocieszam się, bo według słów pani przez Internet trwałaby 2 dni) próbujemy przelewu jeszcze raz.
Znowu nic.
- To widocznie błąd w systemie, proszę zadzwonić później...

Później:
- Od kilku dni jest jakiś błąd w Polcardzie, wiemy o tym, transakcje nie przechodzą, ale błąd jest po ich stronie i czekamy, aż naprawią.
- Przecież to jest transakcja z *rachunku* karty, a nie kartą - idzie eliksirem z Raiffaisena do BH, a nie przez Polcard...
- Wszytkie transakcje kartami idą Polcardem.
Łączy się z szefem, który podobno potwierdza.
- Proszę zadzwonić w poniedziałek. Acha, napiszę do kolegów z działu kart, żeby zdjęli panu tę blokadę na 5 000, dobrze? Będzie zdjęta w poniedziałek rano, bo dzisiaj pracują do 16:00. Przepraszamy za tę sytuację, mam nadzieję, że te pieniądze nie były panu tak bardzo potrzebne...
- Ależ skąd, poradzę sobie. Życzę miłego weekendu. - Ciepły uśmiech w słuchawkę.

kxxxxxxx

Data: 2010-04-09 17:40:26
Autor: MarekZ
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpnh8c$dp6$1@news.onet.pl...

[...]

Przechodziłem mniej więcej podobny dialog z analogicznymi argumentami bodajże w poniedziałek przed Wielkanocą. Nie przechodził mi przelew ani przez internet ani przez telefon.

Jednak jeszcze tego samego dnia wieczorem oddzwonił konsultant i przelew dał się zlecić na kolejny dzień, tak że "straty" sprowadziły się do odsetek za 1 dzień. Był to pojedynczy przypadek, bo z przelewów w okresie promocji skorzystałem już około 7 razy.

Data: 2010-04-09 20:01:10
Autor: kashmiri
[Raifeissen] Promocja, której nie ma
MarekZ <brak@adresu.w.pl> dared to write:
/ciach/

[...]

Wtedy też twierdzili, że przelew idzie Polcardem?

Data: 2010-04-09 18:09:35
Autor: MarekZ
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpnj05$j5c$1@news.onet.pl...

[...]

Nie padło słowo Polcard, ale o to chodziło. Była śpiewka o "autoryzacji" o "zablokowaniu kwoty z zapytania" oraz o potrzebie kontaktu z "działem kart" w kwestii "odblokowania".

Przelew usiłowałem wykonać najpierw rano około 9:00, a potem przed 14:30 (moment łamania dla III sesji).

Data: 2010-04-15 11:17:46
Autor: MarekZ
[Raifeissen] Promocja, której nie ma
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpnj05$j5c$1@news.onet.pl...

Wtedy też twierdzili, że przelew idzie Polcardem?

Dzisiaj już padła nazwa Polcard...

Data: 2010-04-09 21:17:09
Autor:
[Raifeissen] Promocja, której nie ma
Czy ja dobrze rozumiem, ze aktywowales nowa karte mimo ze jej jeszcze nie otrzymales poczta? Jesli tak to oby Twoj listonosz tego nie czytal :-)

Rzeczywiście coś jest nie tak z tymi przelewami - we wtorek chyba dwa razy próbowałem i też mi przelew odrzuciło, ale w środę poszedł bez problemu.

Po tym odrzuceniu jednak nie bylo sladu w blokadach wiec nie wiem czemu mowili wam o zdejmowaniu blokady. Bo wreszcie zapodali podglad blokad na kk! i mozna sobie je obejrzec podobnie jak liste odnowionych platnosci - wprowadzili to jakos niedawno ale bez echa na grupie. Co do Polcardu to jest faktycznie mozliwe. Jesli maja pełny outsourcing obsługi kart ze wszystkie dane trzymaja w Polcardzie to moze byc tak ze pod taki przelew robia autoryzacje nie u siebie a wlasnie w Polcardzie. Jak kiedys mialem karte w Lukasie to wszystko robilo mi WBK - autoryzacje, zastrzeganie i zmiane daty splaty,wysyłali karte, wyciagi itd. tu moze byc podobnie.

Data: 2010-04-10 10:29:19
Autor: kashmiri
[Raifeissen] Promocja, której nie ma
matt-2008@WYTNIJ.gazeta.pl <matt-2008@WYTNIJ.gazeta.pl> dared to write:
Czy ja dobrze rozumiem, ze aktywowales nowa karte mimo ze jej jeszcze nie
otrzymales poczta? Jesli tak to oby Twoj listonosz tego nie czytal :-)

Ech, i co zrobi? Myślisz że każdy jest od razu złodziejem?

[...]

Blokada była, dokładnie na sumę niewykonanego przelewu. Może po prostu kobitka na infolinii coś nie tak robiła?

[...]

Hmm, może właśnie słówko "outsourcing" to wyjaśnia. Dzięki.

k.

[Raifeissen] Promocja, której nie ma