Promocja lipcowa w Lukasie?

Data: 2009-07-08 09:26:57
Autor: Gerard
Promocja lipcowa w Lukasie?
Wczoraj próbując założyć lokatę w LukasBanku pod koniec zakładania pojawiło się nowe okienko z pytaniem czy chcę skorzystać z "Promocji lipcowej" lokat czy też nie. Domyślne było NIE.
Promocja ta to podobno dodatkowe 0.5%. Jednak po kliknięciu na szczegóły pojawia się puste okienko. Na stronie Lukasa słowem o tym nie wspominają.

No i tu moje pytanie. Wiecie, co to za promocja? Są jakieś kruczki lub dodatkowe warunki? No i dlaczego nie jest domyślnie dodawana tylko konieczne jest jakieś dodatkowe kliknięcia.

Z góry dziękuję za pomoc
Gerard

Promocja lipcowa w Lukasie?