Promocja n

Data: 2009-12-30 16:32:01
Autor: ia
Promocja n
Ja 2 miesiące temu wypowiedziałem, żeby podpisać nową,
po miesiącu zadzwonili i namawiali żebym odpuścił i nie wypowiadał,
3 razy dzwonili a moje argumenty były takie jak Twoje, że więcej za mniej i nowy dekoder itp.
przy 3 razie namówili mnie nie zmieniając miesiecznych opłat na pozostanie:
w ramach dotychczasowych 48 zł dostałem wszystkie pakiety (tzn. bez dziecięcego, aktualnie nie ma potrzeby) i nfilm HD i nfilm HD2.

W sumie mam zardzewiałą po 3 latach antenę i też mnie kusiło całość zmienić, ale że nie musiałem przedłużać umowy,
nadal obowiązuje mnie 3 m-ce wypowiedzenia więc zaatakuję na wiosnę jak mi się będzie chciało włazić na dach zmieniać antenę,
póki co na nowym tvhd wsio śmiga bez zakłóceń.

pzdr
ia

Promocja n