Promocja n

Data: 2010-01-01 03:39:37
Autor: Dariusz Zygmunt
Promocja n
W środa, 30 grudnia 2009 12:38, marko1a wyraził następujacą opinię:

Obecnie w n-ce od prawie dwóch lat mam umowe na czas nieokreślony. Płacę
obecnie 38zł za te kilka pakietów jakie mam wybrane.
W obecnej promocji za 48zł na 13 miesięcy dostałbym wszystkie pakiety oraz
gratis na przetestowanie przez pewien czas kilka dodatkowych...
... Lepiej jest wypowiedzieć umowę i podpisać nową
aby za 48zł mieć odswiezony rekorder z nagrywarka oraz wszystkie pakiety.
 Zrobiłem tak, jestem bardzo zadowolony  :-)
Zastanawiam się tylko nad jednym. Te promocja ważna jest jeszcze przez 5
dni. A co jesli za 5 dni będa mieli coś ciekawszego w ofercie?
 Nie sądzę, "super oferty" skupiają się wokół okresu świąteczno-noworocznego.
Myślę
zrobic tak. Podpisać umowę i jeżeli nowa oferta będzie ciekawsza to zerwać
umowę (z umowy podpisanej poza lokalem można się wycofać do 10 dni bez
konsekwencji) i podpisac nową umowę.
Jak myślicie, jest sens kombinować?
 Myślę, że N-ka przewidziała taką możliwość i następne promocje, o ile w ogóle nastąpią, będą dopiero w połowie stycznia albo w lutym  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Promocja n