Promocja na Nintendo DS Lite?

Data: 2011-02-21 19:50:02
Autor: friedrich
Promocja na Nintendo DS Lite?
Na allegro pojawiły się nowe konsole Nintendo DS Lite podobno zakupione po niskiej cenie w promocji w hipermarkecie. Domyślam się iż już po promocji ale z ciekawości (i dla pewności bo jestem zainteresowany zakupem)   - czy ktoś wie w jakim sklepie i po ile były tytułowe konsole w tytułowej cenie promocyjnej?

Data: 2011-02-28 12:59:13
Autor: moonwalker

Użytkownik "friedrich" <conradenes@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijuc4s$8hb$1news.onet.pl...
[...]

zdaje sie ze po 200 zl byly w jakims Tesco czy innym Auchan...

Promocja na Nintendo DS Lite?