Promocja na Shell ?

Data: 2009-03-01 07:16:17
Autor: Szczepan
Promocja na Shell ?
wczoraj tankowalem gaz na sheluu i kobitka pyta sie czy z 10 groszowym upustem, mowie NOOO.
tradycyjnnie gaz po 1.66, z upustem - wiadomo

na stronie nic nie pisze, wie ktos cos wiecej

Data: 2009-03-01 09:50:17
Autor: huri_khan
Promocja na Shell ?
Szczepan pisze:
wczoraj tankowalem gaz na sheluu i kobitka pyta sie czy z 10 groszowym upustem, mowie NOOO.
tradycyjnnie gaz po 1.66, z upustem - wiadomo

na stronie nic nie pisze, wie ktos cos wiecej

Zobacz stan punktów na karcie SMART, bo chyba się zmniejszył.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-03-01 09:54:58
Autor: Marcin Stankiewicz
Promocja na Shell ?
Dnia Sun, 01 Mar 2009 09:50:17 +0100, huri_khan na pl.misc.samochody
napisał(a):

Zobacz stan punktów na karcie SMART, bo chyba się zmniejszył.

Inaczej - chcesz punkty, nie masz rabatu - chcesz rabat, nie nabijają
punktów. Teraz dokładnie widać ile kosztują programy lojalnościowe ;-)

"Uważaj, by się nie dostać pod czyjeś koło szczęścia. Stanisław Jerzy Lec"

Data: 2009-03-01 08:58:51
Autor: Bartosz Mierzwiak
Promocja na Shell ?
On Sun, 1 Mar 2009 09:54:58 +0100, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote(a):

Zobacz stan punktów na karcie SMART, bo chyba się zmniejszył.
Inaczej - chcesz punkty, nie masz rabatu - chcesz rabat, nie nabijają
punktów. Teraz dokładnie widać ile kosztują programy lojalnościowe ;-)

To samo dotyczy innych paliw poza LPG? B.

Data: 2009-03-01 10:09:52
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Promocja na Shell ?
Bartosz Mierzwiak pisze:
[...]

Tak wszystkie paliwa są objęte promocją
Ja się nie zastanawiam - rabat to rabat - coś się odczuje na pełnym baku

W innym przypadku po 10 latach zbierania dostanę resoraka albo firmowy parasol :):)

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-03-01 20:05:49
Autor: Piotrek
Promocja na Shell ?
PS> trzeba mieć kartę smart !!

czyli trzeba sobie ja wyrobic tylko po to zeby z niej nie korzystac(tzn punktow nie zbierac) ale miec rabat ? :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-01 20:08:10
Autor: Marcin Stankiewicz
Promocja na Shell ?
Dnia Sun, 1 Mar 2009 20:05:49 +0100, Piotrek na pl.misc.samochody
napisał(a):

czyli trzeba sobie ja wyrobic tylko po to zeby z niej nie korzystac(tzn punktow nie zbierac) ale miec rabat ? :)

Mniej-więcej tak. Rabat kiedyś się skończy, a Ty siłą przyzwyczajenia dalej
będziesz tankował na Shellu :)

"Wolność boryka się z licznymi trudnościami, a demokracja nie jest
doskonała, ale my nigdy nie musieliśmy wznosić muru, by zatrzymać naszych
ludzi John F. Kennedy"

Data: 2009-03-01 20:26:35
Autor: Piotrek
Promocja na Shell ?
Mniej-więcej tak. Rabat kiedyś się skończy, a Ty siłą przyzwyczajenia dalej
będziesz tankował na Shellu :)

nieee, akurat ja nie bo obecnie mi to jest zupelnie nie po drodze :)
z ciakawosci pytalem :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-01 16:14:02
Autor: Cavallino
Promocja na Shell ?
Użytkownik "huri_khan" <ewrwer@wp.pl> napisał w wiadomości news:godi81$dft$1inews.gazeta.pl...
Szczepan pisze:
[...]

Nie.
Tym razem zniżka za free, wystarczy mieć kartę.

Promocja na Shell ?