Promocja swiateczna Play na karte

Data: 2014-11-24 14:11:10
Autor: dizel
Promocja swiateczna Play na karte
Nielimiotowane rozmowy do wszystkich sieci w Polsce i na stacjonarne
za 10zł. Zlicza do 10zł za te rozmowy, potem mamy już dalej bez
limitu. Co ciekawe do osiągnięcia no limitu wliczają się środki z
konta promocyjnego.
Obejmuje wszystkie taryfy na kartę w Play
Aktywacja: *111*623*1# lub SMS o treści START.623 wysłany pod numer 111
lub przez play24
Promocja trwa od 24.11.2014r-01.01.2015r.
Regulamin:
http://www.blogplay.pl/wp-content/uploads/2014/11/Promocja-%C5%9Awi%C4%85teczna-Play-na-kart%C4%99-24.11-Regulamin.pdf
więcej info:
http://www.blogplay.pl/2014/11/do-konca-roku-nie-wydasz-wiecej-niz-10zl-na-polaczenia-do-wszystkich-sieci/

Pozdrawiam

Data: 2014-11-24 14:14:15
Autor: Skylla
Promocja swiateczna Play na karte
Patrz godzinę wcześniej :-)

Data: 2014-11-24 14:34:43
Autor: dizel
Promocja swiateczna Play na karte
On Mon, 24 Nov 2014 14:14:15 +0100, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

Patrz godzinę wcześniej :-)

Wiem, przepraszam przed wysłaniem nie odświeżyłem czy są nowe posty

Pozdrawiam

Promocja swiateczna Play na karte