Promocja w Aero2

Data: 2016-08-13 17:22:08
Autor: Trybun
Promocja w Aero2
Nie do wiary, ale Żak w ramach "promocja na wakacje" daje swoim klientom "czyste" 30 GB na 30 dni za friko..

Data: 2016-08-13 23:49:36
Autor: h.sliwinski
Promocja w Aero2
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 17:22:07 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
Nie do wiary, ale Żak w ramach "promocja na wakacje" daje swoim klientom "czyste" 30 GB na 30 dni za friko..

Dla nowych.

--
Heniek

Data: 2016-08-14 11:37:01
Autor: Trybun
Promocja w Aero2
W dniu 2016-08-14 o 08:49, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

Dla "starych" też.. Dla wszystkich którzy dotychczas nie korzystali z żadnych innych promocji.

Data: 2016-08-15 09:01:24
Autor: dizel
Promocja w Aero2
Trybun has brought this to us :
[...]

 ani z płatnych pakietów

Data: 2016-08-16 14:44:56
Autor: Trybun
Promocja w Aero2
W dniu 2016-08-15 o 09:01, dizel pisze:
[...]

Fakt, ale zaiste - dziwny to warunek... Chyba faktycznie w tej promocji Żakowi chodzi o zapoznanie potencjalnych poaerowskich2 klientów z możliwościami sieci.

Data: 2016-08-17 06:11:01
Autor: h.sliwinski
Promocja w Aero2

> Dla nowych.

Dla "starych" też.. Dla wszystkich którzy dotychczas nie korzystali z żadnych innych promocji.

Już przy aktywacji karty dawali 2GB w promocji.
Doświadczenie życiowe podpowiada mi, że sporo z tego skorzystało.

--
Heniek

Data: 2016-08-14 00:04:51
Autor: dizel
Promocja w Aero2

Trybun<CheIli@jachu.ru> wrote:
Nie do wiary, ale Żak w ramach "promocja na wakacje" daje swoim klientom "czyste" 30 GB na 30 dni za friko..

Czego nie do wiary? Darmowy internet jest tylko do końca roku, więc już zaczynają łapać potencjalnych klientów na płatne parkiety.
Zresztą sam z tego korzystam, info stare bo pakiet mam jeszcze tylko 10 dni ważny
--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2016-08-14 11:36:35
Autor: Trybun
Promocja w Aero2
W dniu 2016-08-14 o 00:04, dizel pisze:

[...]

A z tego powodu że on, jego firmy mają  wstręt nawet do zwracania wpłaconych kaucji. A tu proszę - 30GB za darmola...

U mnie na jednej też już się kończy, ale mam jeszcze jedną do wykorzystania, nie, nie imienna.  A tak swoją drogą, mimo szumnych reklam Plus to duży minus względem np. Play, jeżeli chodzi o prędkość transferu. Przynajmniej tu, w moim rejonie nie da się poprzez Aero2 płynnie oglądać filmów, nawet w samym HD, które w Play chodzą jak ruska armia na defiladzie..

Data: 2016-08-15 09:07:19
Autor: dizel
Promocja w Aero2
Trybun used his keyboard to write :
[...]

Pewnie kwestia lokalizacji, choć u mnie też na tym pakiecie Aero2 chodzi bardzo słabo. Nawet wczytywanie stron to komunikat oczekiwanie, z video nie jest lepiej, nawet taki play chodzi dużo lepiej, dziwne

Data: 2016-08-16 14:43:38
Autor: Trybun
Promocja w Aero2
W dniu 2016-08-15 o 09:07, dizel pisze:
[...]

A może wcale nie dziwne... Może te reklamowe przechwałki nie maja pokrycia w faktach, i to wcale nie Plus ma najszybszy net mobilny w Polsce..?

Data: 2016-08-16 15:26:32
Autor: J.F.
Promocja w Aero2
Dnia Tue, 16 Aug 2016 14:43:38 +0200, Trybun napisał(a):
A może wcale nie dziwne... Może te reklamowe przechwałki nie maja pokrycia w faktach, i to wcale nie Plus ma najszybszy net mobilny w Polsce..?

Reklamowe przechwalki maja pokrycie - patrz badanie szybkosci
internetu przez UKE.

J.

Promocja w Aero2