Promocja w MediaExpert - taniej o vat

Data: 2009-06-17 20:31:55
Autor: PW
Promocja w MediaExpert - taniej o vat
Witam!

Ostatnio pojawiła się "niesamowita" promocja we Wrocławskim Media Expert. Wszystko było tańsze o VAT, o całe 22%!

Dziwne było to, że w sklepie było naprawdę mało ludzi, przecież w MM na takich promocjach ciężko jest się przepchać. No ale ceny wszystko wyjaśniły ;)

Pojechałem i się uśmiałem... Nie ma to jak obniżka podwyższająca ceny, to dopiero PROMOCJA!

PSP:
Cena normalna - 799zł, cena po upuście - 654,92zł
http://www.houk.terramail.pl/me/psp.jpg
Normalna cena w Empiku - 649zł (z dwoma grami)

XBOX 360 ARCADE:
Cena normalna - 1049zł, cena po upuście - 859,84zł
Normalna cena w Saturnie - 799zł
PS3:
Cena normalna - 1949zł, cena po upuście - 1597,54zł
http://www.houk.terramail.pl/me/konsole.jpg
Normalna cena zestawu z grami w Saturnie lub MM - 1599zł

--
PW

Data: 2009-06-17 21:14:46
Autor: KILu
PW wrote:
Ostatnio pojawiła się "niesamowita" promocja we Wrocławskim Media
Expert. Wszystko było tańsze o VAT, o całe 22%!
[...]
Pojechałem i się uśmiałem... Nie ma to jak obniżka podwyższająca ceny,
to dopiero PROMOCJA!

W Poznaniu to samo. Oni na codzien maja wysokie ceny, ale to, co dzialo
sie podczas tej "promocji" to jakis absurd. A juz niebawem kolejna "wielka
wyprzedaz" - np. karta SD Kingston 2GB (zwykla), przeceniona z 49 zl (!!!)
na 35 zl. Nie ma co, prawdziwa okazja.

k,

Data: 2009-06-17 21:59:15
Autor: doslaw
KILu pisze:
PW wrote:
[...]

jak to kiedyś rzekł jeden z polityków : "ciemny lud to kupi"

Data: 2009-06-18 14:25:28
Autor: Catalyst

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:h1bcqs$5su$1achot.icm.edu.pl...

Pojechałem i się uśmiałem... Nie ma to jak obniżka podwyższająca ceny, to dopiero PROMOCJA!

Haha witaj w prawdziwym świecie ;)
Te "promocje" są skierowane do ludzi, co nie siedzą w temacie, wejdą do takiego MM i zobaczą oooo xbox był po 999999 a jest po 1400 to biere!!

Data: 2009-06-18 15:50:15
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał w wiadomości news:h1dbnq$sjb$1inews.gazeta.pl...

MM i zobaczą oooo xbox był po 999999 a jest po 1400 to biere!!

Haha no dokładnie, fajnie napisane :D

Data: 2009-06-19 20:10:32
Autor: Marcin Gardeła
Catalyst wrote:
Haha witaj w prawdziwym świecie ;)
Te "promocje" są skierowane do ludzi, co nie siedzą w temacie,
wejdą do takiego MM i zobaczą oooo xbox był po 999999 a jest po
1400 to biere!!

Skierowane być może są do tych ludzi, ale korzystają z nich ci, którzy znają ceny. Ja kupiłem 360 za AFAIR 150-200 taniej.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Promocja w MediaExpert - taniej o vat