Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

Data: 2014-06-14 07:36:05
Autor: bennyjacek
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Witam. Jeśli chcecie zdobyć 100 zł za otwarcie konta w Inteligo, wystarczy że założycie konto z mojego polecenia i wpiszecie kod polecający 692099174.
Konto jest darmowe, można zamknąć zaraz po odebraniu premii.
Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.

Konto pod linkiem: http://inteligo.pl/konto-inteligo-mgm/?membercode=1

Pamiętajcie o kodzie polecającym. W razie pytań mail: bennyjacek@gmail.com

Jak ktoś otworzy konto z mojego polecenia, dodaję od siebie 10 zł premii na numer nowootwartego konta.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-14 10:31:39
Autor: pws
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Widzę, że konkurencja nie śpi... :)

Z tym, że to już było, a  ja byłem pierwszy: https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!topic/pl.biznes.banki/W2P0KfczLsI

Zapraszam więc do siebie - piszcie na pws[małpa]onet(.)pl    Podam kod polecenia i więcej szczegółów... :)

Data: 2014-06-15 11:45:21
Autor: Klebespachtel
W dniu 2014-06-14 19:31, pws pisze:
Widzę, że konkurencja nie śpi... :)

Z tym, że to już było, a  ja byłem pierwszy: https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!topic/pl.biznes.banki/W2P0KfczLsI

No i co z tego? Masz monopol w tej kwestii?

Ty już spamujesz tę grupę ze swoimi ofertami od bardzo długiego czasu więc daj spamować i nie komentuj postów innych.

Data: 2014-06-15 08:03:30
Autor: pws
W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 11:45:21 UTC+2 użytkownik Klebespachtel napisał:
No i co z tego? Masz monopol w tej kwestii?

Ty ju� spamujesz t� grup� ze swoimi ofertami od bardzo d�ugiego czasu wi�c daj spamowa� i nie komentuj post�w innych.

Nic z tego, po prostu to napisałem, bez żadnych podtekstów :) Czy to źle, że opisuję różnorakie bankowe promocje dzięki którym można zarobić (zarówno ktoś, jak i ja)? Dlaczego zabraniasz mi komentować posty innych? @RobertS - no i się doczekałeś, mój sposób jest taki sam...

Data: 2014-06-15 19:29:11
Autor: Klebespachtel
W dniu 2014-06-15 17:03, pws pisze:
[...]

Dobrze, ale jeśli na temat jakiejś promocji piszesz wielokrotnie i zawsze w kontekście swojego zarobku to może być irytujące.

Data: 2014-06-14 22:02:45
Autor: RobertS
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.

no jak?

nie mam konta w Inteligo, może się dogadamy ;-)

RobertS

Data: 2014-06-15 03:31:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

"RobertS" lni9p3$nii$1@sunflower.man.poznan.pl

Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.

no jak?

nie mam konta w Inteligo, może się dogadamy ;-)

A ja mam dwa -- gdzie oni się biją, może my dogadamy się? ;)
Spuszczę nieco (na cudzą korzyść) z moich 5 dych. :)

Na razie to żart, bo jestem w melancholijnym nastroju
(z nosa mi cieknie i w głowie mi trzaska) ale może
za jakiś czas wrócę do zdrowia.

Jak wrócę -- 2 dychy mogę ustąpić bez targu a 3 -- z targowaniem
się. ;) Dla mnie i 2 dychy to dużo. :)

Data: 2014-06-15 01:55:22
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Hej Robert, zapraszam na maila.

Data: 2014-06-15 11:38:27
Autor: RobertS
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

Hej Robert, zapraszam na maila.

"Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć."

czekam na info, TUTAJ

konto i tak mam zamiar założyć, najwyżej nie skorzystam z żadnego kodu i ktoś nie zarobi

Benny, pws...macie szansę ;-)

RobertS

Data: 2014-06-15 03:32:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

<bennyjacek@gmail.com> 7be362db-0acc-4a5a-9c75-60d43ee6d091@googlegroups.com

: Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć.

Więc napisz. Nie można ukrywać takich rzeczy!

Data: 2014-06-15 06:46:07
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
No dobra. Musisz mieć smatphone z androidem. Ściągasz aplikację PayU, dodajesz do płatności nową kartę Inteligo. Tworzysz nową płatność, np przelew na swój rachunek w innym banku lub np rachunek za gaz. Wybierasz płatność kartą Inteligo i już :) Darmowy przelew kartą, który w transakcjach zaklasyfikowany jest jako płatność bezgotówkowa.

Mój kod polecający to 692099174

Data: 2014-06-15 11:21:37
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu sobota, 14 czerwca 2014 16:36:05 UTC+2 użytkownik benny...@gmail.com napisał:
[...]

a bez smartfona na normalnym netbooku sie nie uda?

Data: 2014-06-15 23:00:50
Autor: RobertS
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

a bez smartfona na normalnym netbooku sie nie uda?

dokładnie, mam tylko iPhone'a da radę tę płatność nim załatwić?

RobertS

Data: 2014-06-15 14:08:00
Autor: zarząd komplementariusza
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
a czy na PC-cie zwyczajnym pamiętającym czasy przedunijne da się to zrobić?

Data: 2014-06-16 03:45:52
Autor: pws
W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 23:08:00 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
a czy na PC-cie zwyczajnym pamiętającym czasy przedunijne da się to zrobić?

Jest chyba jakiś emulator Androida na komputer, ale czy to zadziała, to nie mam pojęcia. W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 09:00:43 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
MOI DRODDZY. Jeśli mieliście już konto w Inteligo możecie skorzystać z promocji bez obaw. Info potwierdzone i sprawdzone w praktyce. Np osoby które korzystały z promocji 50 zł z Groupon.

Potwierdzam, w regulaminie nic nie ma o posiadaniu konta kiedyś, więc można by nawet teraz je sobie zamknąć i na nowo otworzyć za miesiąc oraz zgarnąć premię.

W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 10:50:45 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
Zakładałem to konto w kwietniu 2013, zamknąłem w sierpniu lub we wrześniu 2013. Nie ma żadnego okresu karencji?

Nie ma, możesz zakładać i zgarnąć stówę :)
Zapraszam do kontaktu: pws(@)onet(.)pl

Data: 2014-06-15 14:07:10
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Na iPhone jasne że tak: Dostępne platformy:

- iOS v6.1 (i wyższe)

Z netbookiem gorzej. Ale w rodzinie, wśród znajomych znajdziesz zaufanych ludzi, którzy Ci pomogą :)

Data: 2014-06-16 00:00:43
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Na windowsa nie ma tej aplikacji. Przez komputer można dodać kartę, zaś płatności z urządzeń mobilnych.

Data: 2014-06-16 06:07:06
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

Zakładałem to konto w kwietniu 2013, zamknąłem w sierpniu lub we wrześniu 2013. Nie ma żadnego okresu karencji?

Hej, nie ma żadnego okresu karencji. Sprawdzone i potwierdzone info w praktyce. Dlatego fajna jest ta promocja. Pozdrawiam, wiecej info na maila podanego w pierwszym poście.

Data: 2014-06-18 13:58:25
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Z najnowszych pomysłów na wykręcenie 200 zł to Biedronka, która przyspieszyła wdrażanie płatności kartą. Ponadto rachunki za gaz (PGNiG), Vectra czy wszystkie inne w Żabce.

Data: 2014-08-17 11:56:58
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Zostało 2 tygodnie na zgarnięcie stówy za założenie konta w Inteligo. Bank lepiej mobilizuje swoją przyszłą klientelę, bo dorzuca możliwość zdobycia Kindle 5 za wymyślenie ciekawego połączenia dwóch tytułów książek.

Więcej na temat promocji: http://jakdorobic.wordpress.com/

Data: 2014-09-02 04:56:15
Autor: jacekgacon
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
O mamma mia! Promocja przedłuzona na kolejne 3 miesiące. Kto chce żeby mu polecić Inteligo? Zgarniesz 100 zł za załozenie konta + masz szansę na Kindle. Pisz na maila bennyjacekMALPAgmail.com lub wpisz kod polecenia zawarty w pierwszym poście u góry :)

Data: 2014-09-02 06:08:24
Autor: az.anonim
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Tak na marginesie: dostaliście już bonus za polecenia z drugiej tury kończącej się 31 lipca? Zgodnie z regulaminem mają 7 dni na weryfikację a pozniej 25 na wypłatę czyli o ile dobrze liczę: do dzisiaj.

Warunki na pewno spełnione.

Data: 2014-09-02 07:05:13
Autor: Benny
W dniu wtorek, 2 września 2014 15:08:24 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
Tak na marginesie: dostaliście już bonus za polecenia z drugiej tury kończącej się 31 lipca? Zgodnie z regulaminem mają 7 dni na weryfikację a pozniej 25 na wypłatę czyli o ile dobrze liczę: do dzisiaj.

Jest lekki poślizg, premie będą wypłacone jutro. Potwierdzone info.

Więcej nt promocj Inteligo:
http://jakdorobic.wordpress.com/

Data: 2014-09-04 04:32:47
Autor: az.anonim
W dniu wtorek, 2 września 2014 16:05:13 UTC+2 użytkownik Benny napisał:

Jest lekki poślizg, premie będą wypłacone jutro. Potwierdzone info.

I jak, dostałeś już premie? U mnie pusto.

Data: 2014-09-04 11:27:34
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
No niestety nie. Teraz nie ma dla nich usprawiedliwienia. Inteligo jest niskobudżetowym projektem, więc trzeba się przyzwyczaić to pewnych niedociągnięć. Jednak mimo to polecam ich i zapraszam do zgarnięcia 100 zł :)

Więcej na http://jakdorobic.wordpress.com/

Data: 2015-07-09 02:16:35
Autor: bennyjacek
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Znowu wraca promocja Inteligo. 100 zł dla nowego klienta i 50 zł dla polecającego. Jeżeli ktoś potrzebuje kodu polecenia zapraszam na http://jakdorobic.com

Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia