Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

Data: 2014-06-15 01:55:22
Autor: Benny
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia
Hej Robert, zapraszam na maila.

Data: 2014-06-15 11:38:27
Autor: RobertS
Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia

Hej Robert, zapraszam na maila.

"Jedyny wymóg to obrót kartą 200 zł, ale mogę podpowiedzieć jak go ominąć."

czekam na info, TUTAJ

konto i tak mam zamiar założyć, najwyżej nie skorzystam z żadnego kodu i ktoś nie zarobi

Benny, pws...macie szansÄ™ ;-)

RobertS

Promocja za otwarcie konta w Inteligo 100 zł + premia