Promocje Millennijne

Data: 2016-01-04 19:58:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocje Millennijne
E:

       W listopadzie naliczyli mi Państwo odsetki promocyjne
       tylko w pierwszym tygodniu, więc zabrałem stamtąd
       pieniądze, ale 23 grudnia wlałem ponownie, licząc na
       kolejną promocję. Niestety wg was stara promocja
       skończyła się a nowa -- nie zaczęła. Mogę prosić
       o szybką reakcję i naprawę sytuacji?

M:
   Szanowny Panie,

   Dziękuję za kontakt z Bankiem.

   Uprzejmie wyjaśniam, że z danych zawartych w systemie bankowym
   wynika, iż do 6 lutego 2016r. bierze Pan udział w Promocji na
   Nowe Środki (edycja 25).

   Dodam, że z obecnej Promocji będzie Pan mógł skorzystać dopiero
   po zakończeniu poprzedniej (25). Warunkiem skorzystania z Promocji
   jest posiadanie Nowych Środków według nowych zasad danej edycji.

   Okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego nowej Promocji
   rozpocznie się od dnia zakończenia Pana poprzedniej promocji.

   Wobec powyższego zachęcam Pana do skorzystania z Promocji na
   Nowe Środki, która będzie aktywna po zakończeniu obecnej,
   w Pana przypadku po 6.02.2016r.

   W przypadku aktualnej promocji (edycji 25) saldo zaangażowania
   wyliczane było 10 października 2015roku, i wyniosło 42 854,02PLN.

   W przypadku wpłaty środków, które zostaną zakwalifikowane jako
   Nowe, oprocentowanie naliczane będzie w wysokości:
    - 3% dla kwoty do 100 000 PLN,
    - 2,6% dla nadwyżki powyżej 100 000 PLN.

   W przypadku pytań, pozostaję do dyspozycji. Pomocą służą również
   konsultanci TeleMillennium dostępni pod numerem telefonu
   +48 22 598 40 40 lub 801 331 331 oraz nasi doradcy w placówkach.

   Z poważaniem
   Karolina Dobroń
   Departament Bankowości Bezpośredniej

Ktoś potrafi to przetłumaczyć na język polski?
Poprzednia promocja skończyła się 07 listopada,
ale nowa nie zaczęła się, bo stara nie skończyła się.

  do 07 listopada trwała poprzednia promocja
  zabrałęm pieniądze 17 listopada
  wpłaciłem ponownie 23 grudnia

Od 07 listopada do 17 listopada nie bylo promocji wg Millego, ale od 23 grudnia nie było kolejnej.

Millennium daje mi wysoki %%, gdy zabiorę pieniądze ale daje niski,
gdy wpłacę. Czas chyba najwyższy na rezygnację z oszczędzania
w Millennium na koncie Oszczędnościowym.

-=-

E:
          Od 07 listopada do 17 listopada nie było promocji wg Was, ale od 23 grudnia nie było kolejnej.
          Bardzo dziwne. Nawet w Waszym oddziale pracownik twierdzi, że mam niemal 8 tysięcy ,,nowych środków''.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-06 01:06:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocje Millennijne

"Eneuel Leszek Ciszewski" n6efd0$v6j$1@node2.news.atman.pl

[...]

Nowych Środków posiadanie jest warunkiem skorzystania z obecnej Promocji.
A jak było wcześniej? Co było warunkiem skorzystania z poprzedniej Promocji?
I dlaczego Mille pisze 'obecna', zamiast 25?...

Otóż do tej pory Promocja uruchamiała się w wyniku wpłacenia Nowych Środków.
Czy tak było w poprzedniej Promocji? I co to jest ta poprzednia?... Ważne,
co/jak jest teraz...

> [...]

         Bardzo dziwne. Nawet w Waszym oddziale pracownik twierdzi, że mam niemal 8 tysięcy ,,nowych środków''.

Mille po wcięciu; moje komentarze bez wcięcia:

   Szanowny Panie,

   Dziękuję za ponowny kontakt z Bankiem.

   W nawiązaniu do przeprowadzonej korespondencji wyjaśniam,
   że od 7 listopada 2015r. do 6 lutego 2016r. jest Pan objęty
   Promocją na Nowe Środki (edycja 25) z oprocentowaniem:
   3% do 100 000PLN
   2,6% od 100 000PLN.

Oczywiście Mille nie numeruje edycji. :) Pomaga to w jasnej prezentacji rozumowania.

   W chwili obecnej na Koncie Oszczędnościowym nie ma Pan zgromadzonych
   żadnych środków,

Jasne, że nie mam, bo we wtorek wycofałem wszystko -- po co 8 kpln ma gnić na 0.8%?!

   zatem nie mogę potwierdzić informacji o kwocie 8 000PLN
   zakwalifikowanej jako Nowe Środki.

Ale wylałem dopiero gdzieś około 4 nad ranem... Zanim wylałem, było wiele godzin...
Od 19:58 do 04 mamy około 8 godzin -- jedną trzecią doby, dzień roboczy tak zwany...
[kiedyś w bankach dzień taki trwał 7 godzin]

   Dodam, że wspomnianą Promocją będzie Pan objęty do 6 lutego 2016r.

Czyli od 07 listopada do 06 lutego jestem objęty Promocją, ale nie
mogę korzystać z promocyjnego oprocentowania, bo nie mam Nowych Środków.
Promocja uruchomiła się, bo znalazły się NŚ, ale nie korzystam z tej
Promocji, bo nie mam NŚ...

Jednak w grudniu rozpoczęła się kolejna Promocja. Na tę nie wskoczyłem,
gdyż załapałem się na Promocję listopad-luty. Załapałem się, choć nie
korzystam z oprocentowania promocyjnego.

Czy jednak na pewno załapałem się? Wróćmy do poprzedniej wypowiedzi.
Do fragmentu oznaczonego za pomocą '>->':

  Dodam, że z obecnej Promocji będzie Pan mógł skorzystać dopiero
-> po zakończeniu poprzedniej (25). Warunkiem skorzystania z Promocji
-> jest posiadanie Nowych Środków według nowych zasad danej edycji.

Z obecnej, czyli listopad-luty?
Czy może z Promocji grudzień-marzec?
Na szczęście nie jest to tutaj istotne!

    Warunkiem skorzystania z Promocji

Nie jest istotne tutaj, bo nie ma wyszczególnienia -- Promocja
obecna, Promocja miniona, Promocja przyszła... ;)

    Warunkiem skorzystania z Promocji

Jestem na pewno objęty jakąś Promocją?

         Warunkiem skorzystania z Promocji jest posiadanie
         Nowych Środków według nowych zasad danej edycji.

Co to są 'nowe zasady danej edycji'?
Dana edycja ma

   nienowe zasady
   nowe zasady?...

Mnie obowiązują nowe zasady?

Wróćmy jeszcze raz do zaznaczonego tekstu, ale bez podziału na nowe i nienowe zasady...
(bo **dana** edycja nie może mieć zasad i nowych, i nienowych zarazem)

          Warunkiem skorzystania z Promocji jest posiadanie Nowych Środków

Czy ja miałem jakieś Nowe Środki warunkujące skorzystanie z Promocji?
17 listopada wylałem około 30kpln. Na przełomie listopada i grudnia
Mille naliczył ze 30 pln odsetek. Odsetki nijak nie są Nowymi Środkami,
bo nie wykraczają poza pułap narzucony na staruszków. :) Ja nie wlałem
niczego na oszczędnościowe aż do 23 grudnia, zatem czy naprawdę ,,obecna''
Promocja (listopad-luty) została uruchomiona?

Przez parę lat warunkiem uruchomienia Promocji było wpłacenie Nowych Środków.
Tu jest tak samo:

          Warunkiem skorzystania z Promocji jest posiadanie Nowych Środków

Zatem Promocja listopad-luty nie uruchomiła się, gdyż nie wlałem ani
złotówki na konto oszczędnościowe aż do 23 grudnia a Mille wlał za mało.

Czy moje rozumowanie jest jasne?

A może ja łapię pracowników Millego za słowo?
Może chlapnął ktoś ozorem [po klawiaturze?]
z tym warunkiem:

          Warunkiem skorzystania z Promocji jest posiadanie Nowych Środków

Raczej nie. Jak już pisałem -- przez parę lat warunkiem uruchomienia Promocji
było wpłacenie Nowych Środków. Brak NŚ był równoznaczny z nieuruchomieniem się
danej Promocji.

Zatem Promocja listopad-luty nie uruchomiła się. Dlaczego więc Mille nie uznał,
że w grudniu załapałem się na kolejną (grudzień-marzec) Promocję?

Wracamy do reszty odpowiedzi Millego:

      Saldo progowe, w Pana przypadku, wyniosło:
   - łączne zaangażowanie (czyli suma wszystkich środków na Pana rachunkach
   i produktach depozytowych) wynosiła 42 854,02PLN,
   - saldo progowe Konta Oszczędnościowego wynosiło 32804,02PLN.

W Promocji listopad-luty -- tak. Ale ani w listopadzie nie wpłaciłem niczego,
ani do 23 grudnia niczego nie wpłaciłem, zatem aż do 23 grudnia nie było NŚ
a 06 grudnia Mille uruchomił kolejną Promocję -- grudzień-marzec...

   Powyższy zapis oznacza, że jeśli chciałby Pan wziąć udział w Promocji
   ,,Nowe Środki na Koncie Oszczędnościowym'' należałoby uzupełnić środki,
   aby wyrównać oba salda progowe. Jeżeli Pana łączne zaangażowanie na
   wszystkich rachunkach będzie wynosiło min. 42 854,02PLN, a jednocześnie
   na Koncie Oszczędnościowym będzie zgromadzona kwota min. 32804,02PLN,
   to nadwyżka oszczędności będzie uczestniczyła w 25 edycji Promocji

Czyli 25 to listopad-luty.

   (do 6 lutego 2016r.).

Owszem. Ale aby ta Promocja (listopad-luty) została uruchomiona,
musiałbym zaliczyć wpłatę NŚ, co nie nastąpiło aż do 23 grudnia,
a od 06 grudnia Mille rozpoczął Promocje grudzień-marzec.

   Nadmieniam, że w rozumieniu promocji, Nowe Środki to środki przekazane
   na Konto Oszczędnościowe, które stanowią nadwyżkę nad saldem progowym
   Konta Oszczędnościowego oraz jednocześnie nadwyżkę nad saldem progowym
   łącznego zaangażowania (saldem łącznym na wszystkich rachunkach).

Czyli liczą się (nie wiem, jak, ale nie jest to tutaj istotne) dwa progi

 -- konta oszczędnościowego
 -- ogólna suma.

Ale i tutaj do 07 grudnia nie było żadnej wpłaty (na jakiekolwiek konto w Mille)
z mojej strony a 06 grudnia uruchomić się powinna kolejna (grudzień-marzec)
Promocja, o ile nie załapałem się na Promocję listopad-luty.

[...]

Reasumując:

0. Promocja listopad-luty nie uruchomiła się, bo zabrakło Nowych
Środków warunkujących uruchomienie Promocji listopad-luty, ale
Promocja grudzień-marzec nie uruchomiła, albowiem uruchomiona
była Promocja listopad-luty...

1. A dana Promocja ma zasady nowe i nienowe...

Data: 2016-01-06 02:23:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocje Millennijne

"Eneuel Leszek Ciszewski" n6hlpr$7ol$1@node2.news.atman.pl

[...]

+ bo nie wykraczają poza pułap narzucony przez staruszków. :) Ja nie wlałem

niczego na oszczędnościowe aż do 23 grudnia, zatem czy naprawdę ,,obecna''
Promocja (listopad-luty) została uruchomiona?

Tu jest mój błąd,

  16-11-2015 wpłaciłem 2037,80
  06-11-2015 wpłaciłem 936,00

Czyli 16 listopada mogłem uruchomić Promocję listopad-luty.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Naprawdę pracownik Millego twierdził, że mam niespełna 8kpln Nowych Środków.
Miało to miejsce w galerii Jurowieckiej, chyba 28 grudnia, przy okazji
wpłacania kilkaset pln. Nie był pewny tego, czy są naliczane odsetki
promocyjne (gdyby nie były na pewno, zabrałbym wszystko -- 28 to środa)
ale zauważył, że mam ponad 7900 pln (powiedział, ile dokładniej, ale
zapamiętałem tylko 79xx) i zaproponował, abym złożył reklamację, gdyby
odsetki promocyjne nie zostały naliczone.

W grudniu raczej nie dostałem 3%.

  8468,24*.8%*9/365=1,67044734246575
  8468,24*.8%*8/365=1,48484208219178  <-- pasuje
  1,43=1,43 <-- tyle dał Mille za grudzień
  8004,03*.8%*9/365=1,57887715068493
  8004,03*.8%*8/365=1,40344635616438  <-- pasuje

Dlaczego 8 i 9? Bo nie wiem, skąd dokąd sięga oprocentowanie Millego.
(31 jest liczony, czy nie jest?)

Dlaczego są dwie sumy do oprocentowania? Bo:

  8004,03 pln wpłaciłem 23 grudnia
   439,50 pln wpłaciłem 28 grudnia

Zatem zakładając, że 31 nie jest wliczony do oprocentowania, mamy 0.8%
od osadu na koncie oszczędnościowym. Promocja listopad-luty mogła
uruchomić się, ale NŚ musiałyby wykraczać ponad 32 kpln.

-=-

Choć pracownik Millego wprowadził mnie w błąd, uznaję, że jestem za
[głupi? -- miało być bez twardych słów] słaby na oszczędzanie u Millego...
[oszczędzałem tam z sentymentu... po co tam, skoro w innych miejscach
wyciągam ponad 4%?... EB daje %% za aplikację mobilną; Optima daje
jasne warunki; co rusz gdzieś jest lokata z wisienkami... zapomniałem
o wpłacie z 16 listopada; wpłaty na ROR nie mogą uruchomić Promocji,
wpłata z 06 chyba też nie uruchomiła, bo Promocję listopad-grudzień
uruchomiono 07 listopada; mam za dużo pieniędzy... chlip, chlip...
dobrze, że Toyota dała 5 dych za lokatę... mogłem gdzieś upchać
nadwyżki... może w Toyocie ulokuję teraz z sentymentu na 2.75%?...
chyba Toyota potrzebuje forsy na gwałt... Japonia, gorąca krew...
bezwzględność, gwałciciele...]

-=-

Mam duże straty... Mille w listopadzie, Mille w grudniu i styczniu, a do tego komornik?
Nie... Ale coś gorszego. Koszty upomnienia 11,60 pln od kwoty 20 pln... 18 grudnia wysłano
pismo z upomnieniem. Czyli w miesiąc 11,60 od 20.

   11,60/20=0,58           58% miesięcznie
   12*11,60/20=6,96       696% rocznie

Kto tak zdziera? Provident? NetCredit? Wonga?... Nic z tych stron. :)
Tak zdziera dobrotliwy Szanowny Pan Prezydent Białegostoku, profesor Tadeusz Truskolaski.

[rodem z bazaru -- być może miaU swe włości obok Kondonowicza, czy jak mu tam... sam na
tegoż pana zagłosowałem w 2006 roku... chlip, chlip... Boże, jak ja będę cieszył się,
gdy tego pana wywalą PiSowcy... a o wywaleniu mówili tuż przed majowymi wyborami
prezydenckimi jakoś tak:

   ,,gdy tylko wygramy prezydenckie i parlamentarne, ugruntujemy swoją pozycję
   i zabierzemy się do wywalenie Truskolasiego...''

E jakoś tak:

  ,,będzie to jakoś możliwe? Truskolaski to jednak samorząd...''

Interlokutor mój jakoś w te słowa:

  ,,owszem, bo...'']

17 listopada wylałem sporo z różnych kont. W tym wylałem 20 pln.
Być może te 20 pln wylałem omyłkowo -- zamiast do Truskolaskiego,
wylałem na inne konto... Być może, bo teraz za wcześnie, abym
wiedział na pewno... Mogło to być spowodowane złym widzeniem,
bądź jakimś innym błędem... Kwota mała -- nie sprawdzałem zbyt
dokładnie... Pamiętałem, że w razie czego -- nie ma odsetek karnych...

Odsetek nie ma. :)

20 pln 17 listopada poszło z konta Millego, ale tam Truskolaski nie
jest tuż obok konta, na które poszło te 20 pln. Konto, na które poszło
owe 20 pln to konto mojej matki, która wówczas nie miała żadnego debetu.
Jest więc możliwość, że przelałem omyłkowo nie tam, gdzie należało, za
co zapłacić muszę słono.

A co Szanowny Pan Truskolaski uczyni z tych 11,60 plnów?
Chyba zabrano mu radary, więc ów pan musi jakoś dorobić
do rachunku za ,,zieloną falę'', która kosztowała chyba
28 milionów plnów i jest de facto falą czerwoną. :)

O fali tej pisano w gazetach papierowych i netowych dość dużo...

Ja tylko tyle potwierdzam, że wieczorami, gdy jeżdżę zazwyczaj,
niemal stale wpadam na czerwone światło... Jak jest w ogóle
z ruchem ulicznym -- mówi choćby mapa Googlasta...

Mnie nie śpieszy się na drogach -- niemal nie jeżdżę. :)

-=-

Dobrze, że Citi dogadał się z ojcem w sprawie kredytówki, za którą ponoć
ma dać kilkaset plnów... Ciekawe, czy ojciec dogada się z kurierem?...
Kur_Jerzy nie lubią gadulstwa via telefon...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-06 03:48:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocje Millennijne

"Eneuel Leszek Ciszewski" n6hqdf$cj9$1@node2.news.atman.pl

[...]

28 grudnia 2015 to poniedziałek
Tego dnia zawiozłem pisma do sądu.
Te pisma, których napisanie powaliło mnie z nóg parę dni później.

   http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/Renta.htm
   http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okulista/OdpBieglaZUSokulistaOO.pdf
   http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okulista/OKOodmowaZaplatyOO.pdf
   http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okulista/OKOoswiadczenieOO.pdf

itd....

Po zawiezieniu pism pojechałem do kilku galerii, gdzie:

 -- zobaczyłem masę ludzi
 -- zobaczyłem masę samochodów na parkingach
 -- zaparkowałem komfortowo w Białej i Alfie
    (do Jurowieckiej nie wjeżdżam z zasady,
    bo tam jest fatalny wjazd)

Zrozumiałem wtedy, jak ludzie bogaci (zmotoryzowani i nieźle ubrani)
szanują pojedyncze złotówki, licząc na poświąteczne przeceny. :)

W Białej zaparkowałem tuż pod drzwiami wejściowymi, na dużym poletku
mimo ogólnego ścisku. W Alfie zaparkowałem na swoim miejscu, które
właśnie ktoś opuścił. :) Tuż obok mnie ktoś zaparkował na dwóch :)
(mam fotkę!) miejscach, :)

[jak ja to lubię -- hipermarkety wiedzą, kogo faworyzować!!]

choć cały dół (tam lubię parkować) był zabity po brzegi a samochody
jeździły w kółko [ale nie w krzyżyk] w bezskutecznym poszukiwaniu
wolnych miejsc...