Promocyjny bonus w Play

Data: 2017-01-20 11:39:00
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play

Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play? Czy oni wszystkich jak idzie czy tylko mnie zrobili w bambuko? Sytuacja wyglądała tak że przed aktywowaniem bonusa (100GB+ roczna ważność konta) miałem na koncie około 40GB danych do wykorzystania. Na dzień przed końcem promocji miałem jeszcze 110GB na koncie, dzisiaj, w dzień końca promocji na końca promocji wchodzę na Play24 i oczom nie wierzę - stan konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem promocji w ogóle nie ruszane..

Data: 2017-01-20 03:59:10
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 11:38:09 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

[...]

Na tym promocje polegają:)
Mogli równie dobrze dać 1mln GB czy jak Orange bodajże dawał 1000zł do wykorzystania. Mógł dać i 15tys skoro fizycznie nie było mzliwości teego wykorzystać. A w reklamach fajnie wygląda;)
Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje" przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

Data: 2017-01-20 13:01:54
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 12:59, Kris pisze:
[...]

Akurat te promocje mają głęboki sens - dzięki temu od miesięcy mam w domu internet za około 5zł miesięcznie.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 15:16:23
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5su7s$i4v$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-01-20 o 12:59, Kris pisze:
Na tym promocje polegają:)
Akurat te promocje mają głęboki sens - dzięki temu od miesięcy mam w domu internet za około 5zł miesięcznie.

Nowa karta co miesiac, rejestrowana ?

No to ciekawe jakimi wynikami sie Play pochwali w marcu :-)

J.

Data: 2017-01-20 15:28:51
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 15:16, J.F. pisze:
[...]

Czemu tylko Play?
Orange daje też 100gb, Plus/Plush 50gb, chyba tylko T-mobile daje ciała, ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 06:40:58
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 15:29:03 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
chyba tylko T-mobile daje ciała, ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

Jak ktoś chce  abo+tel to w Tmobile chyba najlepiej wychodzi. Dość atrakcyjne ceny niektórych telefonów mają.

Data: 2017-01-20 15:45:03
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 15:40, Kris pisze:
[...]

Urban legend.
Czasami, to u każdego się znajdzie jakaś perełka, w t-m jeszcze sprzed nowych taryf w abo za 70zł na rok udawało się wyhaczyć tanio Huaweia. Teraz już co do zasady się nie opłaca (lepiej kupić na raty w sklepie).

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 06:52:16
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 15:45:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Urban legend.
Czasami, to u każdego się znajdzie jakaś perełka, w t-m jeszcze sprzed nowych taryf w abo za 70zł na rok udawało się wyhaczyć tanio Huaweia. Teraz już co do zasady się nie opłaca (lepiej kupić na raty w Kończy mi się jeden abonament u nich to zadzwoniłem co dalej proponują
59,95zł na 24 miesiące nolimit na komórki, stacjonarne, sms/mms + 10GB neta + 248zł za telefon Lenovo P2 lub 49zł za Huawei P( lite
Biorąc pod uwagę ze Lenowvo P@ to w Euro RTV kosztuje 1599zł to w tmobile wychodzi (59,95*24)+248=1686 ten tel na dwa lata z w nielimitowanym abonamencie
Huawei P9 Lite 1486zł na dwa lata

Data: 2017-01-20 16:09:57
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 15:52, Kris pisze:
[...]

Na stronie w abonamencie za 59.95zł, w którym nie ma smsów i mmsów ten Lenovo kosztuje 639zł. Tak więc oferta kiepska.

Co do oferty przedłużeniowej, to się nie wypowiem, bo jej nie widzę - masz może jakiś link do regulaminu promocji?

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 07:31:05
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 16:10:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

Jeśli dobrze zrozumiałem gościa z infolinii to za rezygnacje z wypowiedzenia proponował 10zł/mc upustu na abonamencie i 200zł na telefonie
Cennik znalazłem tu bo nie chiał mi przesłać:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_006_0013496.pdf

I to by się zgadzało
"T1 10GB/ T2 5GB": abo 69,95zł-10zł= 59,95zl.
Lenovo P2 489zł-200zł=289zł
P9 lite 249zł-200zł= 49zł

Data: 2017-01-20 19:44:24
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 20.01.2017 o 15:52, Kris pisze:
[...]

PRzy pewnych telefonach ORAZ idealnym trafieniu z ofertą - jasne. ale jak byś chciał odpowiednio szybki, ale dowolnej firmy telefon, oraz jakiś kombinowany abonament - już nie zadziała. ja dzieki promocjom wygaduje (głównie w sieci) setki minut, mam w zasadzie nieograniczony net (kończy się niestety) a przez ostatnie pół roku nie wydałem ani złotówki na mojego operatora. Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.
ToMasz

Data: 2017-01-20 11:00:26
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 19:44:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
.. ja dzieki promocjom
wygaduje (głównie w sieci) setki minut, mam w zasadzie nieograniczony net (kończy się niestety) a przez ostatnie pół roku nie wydałem ani złotówki na mojego operatora.

Nie każdemu się chce po necie promocje szukać numery tel, simy itp zmieniać.

Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.

A jest szybszy?

Data: 2017-01-20 22:06:45
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 20.01.2017 o 20:00, Kris pisze:
[...]

nie no bez jaj. używam jednego numeru. za przedłuzenie dostałem bonusy na miesiąc, które przedłużałem kodami z zakrętek itp.

Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy
od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.

A jest szybszy?

tego nie zrozumiałem. Ogólna zasada jest taka, ze warto mieć dobry telefon, "flagowiec" ale napewno nie gdy wchodzi na rynek. niech inni sprawdzą czy bateria nie wybucha, czy coś się nieprzegrzewa.. takie wady wieku dziecięcego. Potem zakup jest pewniejszy. a s5 jeszcze można nówkę dorwać - jak ktoś ma uczulenie na używane.
ToMasz

Data: 2017-01-22 02:07:38
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 22:06:46 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> Nie każdemu się chce po necie promocje szukać numery tel, simy itp zmieniać.
nie no bez jaj. używam jednego numeru. za przedłuzenie dostałem bonusy na miesiąc, które przedłużałem kodami z zakrętek itp.

A te zakrętki to darmo dawali, na śmietnikach zbierałeś czy może płacić trzeba było za fante a nakrętka gratis?

Data: 2017-01-23 08:30:15
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 22.01.2017 o 11:07, Kris pisze:
[...]

1 tak czy siak piłem coca cole
2 znajomi zbierali
3 wystarczyła jedna zakrętka żeby przedłużyc ważność pakietu na kolejny miesiąc
4 kończy się to 31 stycznia. I zyję nadzieją, że bonus "rok internetu gratis" który to bonus kiedys tam załączyłem, będzie przedłużał....
ToMasz

Data: 2017-01-23 12:48:17
Autor: Animka
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-23 o 08:30, ToMasz pisze:
[...]

Zaniosłeś do Play-a tę nakrętkę?

--
animka

Data: 2017-01-24 21:52:44
Autor: jerzu.xyz
Promocyjny bonus w Play
On Mon, 23 Jan 2017 12:48:17 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
wrote:

Zaniosłeś do Play-a tę nakrętkę?

Poturlał.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-01-20 18:18:03
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5t6rd$pc9$1@node1.news.atman.pl...
[...]

No fakt ... myslisz, ze ludzie masowo odkryli i stosowali takie podejscie ?

Orange daje też 100gb, Plus/Plush 50gb, chyba tylko T-mobile daje ciała, ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

Mozliwe, ale co to za klienci, co ani grosza nie placa :-)
Tylko koszt na przydzial numerow :-)

Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)

J.

Data: 2017-01-20 19:54:12
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 18:18, J.F. pisze:
[...]

Nie mam pojęcia, nie mam dojścia do takich danych.

[...]

No ale nie o tym dyskusja, co?

Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)

Ach, już kupiłem poopcorn i orzeszki :)

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 19:59:49
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5tmcu$9le$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.

[...]

Na ostatnim miejscu klientow, za to na pierwszym przychodu od klienta :-)

Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)
Ach, już kupiłem poopcorn i orzeszki :)

No ba, bedzie na co popatrzec, jak sie zaczna w reklamach chwalic :-)

P.S. Orange sie chwali "siec nr 1 w Polsce" ... ktos wie na jakiej podstawie ten nr 1 ?

J.

Data: 2017-01-20 20:17:24
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 19:59, J.F. pisze:

Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.

Czytam telepolis.pl

P.S. Orange sie chwali "siec nr 1 w Polsce" ... ktos wie na jakiej
podstawie ten nr 1 ?

Chyba właśnie na podstawie liczby klientów.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 20:47:58
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5tnoe$bh9$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-01-20 o 19:59, J.F. pisze:
Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.
Czytam telepolis.pl

Czyli moze byc popularne.

No, to ciekaw jestem co z tego wyniknie.
Bankructwo Virgin ? Bogaty ojciec chyba nie pozwoli, ale ciekaw jestem ile to ich bedzie kosztowalo.

Szczegolnie, jak sobie premie wyplaca za zdobycie tylu "nowych klientow" :-)

J.

Data: 2017-01-20 20:53:10
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 20:47, J.F. pisze:
[...]

Czy ja wiem, to nie jest raczej masowy portal. Oceniłbym, że czyta go kilkaset, góra kilka tysięcy influencerów (takich, co się znają, korzystają, i przekonują swoje otoczenie do zmian taryf).

No, to ciekaw jestem co z tego wyniknie.
Bankructwo Virgin ? Bogaty ojciec chyba nie pozwoli, ale ciekaw jestem
ile to ich bedzie kosztowalo.

Skąd pomysł o bankructwie Virgin? 27 stycznia wchodzą z abonamentem.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 23:31:51
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Dnia Fri, 20 Jan 2017 20:53:10 +0100, Liwiusz napisał(a):
[...]

Ty im placisz 5 zl ... a oni rzeczywistemu operatorowi nie wiecej ?
Te GB chyba troche kosztuja.

No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)

J.

Data: 2017-01-21 08:47:05
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 23:31, J.F. pisze:
[...]

W virgin nie ma bonusów za rejestrację w postaci gigabajtów.

No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)

Czyli wiesz coś więcej ode mnie - pas.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-21 19:33:00
Autor: Smok Eustachy
Promocyjny bonus w Play
W dniu 20.01.2017 o 23:31, J.F. pisze:
/../

No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)
  W Virgin miałeś konkretny bonus 50% za pakiet odpowiedni przez 2 miesiące

Data: 2017-01-20 13:25:18
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
[...]

Niekoniecznie, np. w takim Orange korzystałem z kilku promocji i zawsze zasoby promocyjne były wykorzystywane w pierwszej kolejności. Także w tej sprawie nie jestem pewny czy nie nastąpił jakiś błąd.. Napisałem już do nich wiadomość z zapytaniem o co chodzi z tymi znikającymi z konta środkami, ciekawe co odpowiedzą.

Data: 2017-01-22 19:34:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocyjny bonus w Play
Kris wrote:
Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje" przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

Mnie te bonusy dobrze służą.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-22 11:11:40
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 19:34:56 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Kris wrote:
> Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje" przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

Mnie te bonusy dobrze służą.

Nakrętki od fanty na śmietniku znajdujesz czy dobrzy ludzie na wycieraczkę położą?

Data: 2017-01-20 14:38:22
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

[...]

Chujki, fragment odpowiedzi konsultanta -"transfer w całości został przez pana zużyty". jeszcze wczoraj rano było 110GB, później komputer wyłączony a dzisiaj już po resecie promocji pozostało 18MB transferu. Co tym sqrwielcom poza rezygnacją z ich usług można zrobić?

Data: 2017-01-20 15:15:01
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
[...]

A to bardzo mozliwe - regulamin czytales ?
Nie bylo tam "dane bonusowe beda wykorzystywane po danych z innych pakietow"

J.

Data: 2017-01-20 21:39:33
Autor: xxx
Promocyjny bonus w Play
> [...]
> konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były
> środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem

Ja skorzystałem z promocji Play za rejestrację w czerwcu i dostałem 500zł i 10GB na konto promocyjne za ponad 5 lat stażu z zarejestrowanym numerem. Od wakacji korzystałem też z nakrętek Fanty dających 2zł lub 1GB na konto promocyjne. Teraz doładowałem 5zł na facebooku co dało mi 0,75zł (15% gratis) na konto promocyjne. Posumowało mi wszystkie promocje i mam 22GB netu i 450zł na koncie promocyjnym:)

Warto było pomieszać środki promocyjne z tych 2 promocji bo teraz co miesiąc będę sobie przedłużał za 5zł środki promocyjne a owe 5zł na zakup 600MB z konta głównego:))

Data: 2017-01-20 22:09:22
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
[...]

jeszcze raz bo było dlamnie za szybko? Jak "przedłużyć" forsę  i transfer z nakrętek? Facebookiem jakoś?

ToMasz

Data: 2017-01-23 00:25:16
Autor: marek.hofman74
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 22:09:23 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
> zakup 600MB z konta głównego:))
jeszcze raz bo było dlamnie za szybko? Jak "przedłużyć" forsę  i transfer z nakrętek? Facebookiem jakoś?

Tak znajdz profil Play na facebooku i tam znajdziesz strefe doladowan. Sprobuj doladowac 5zl raz na 30 dni powinno Ci dorzucic gratisowe 0,75zl (15% wartosci doladowania) na konto promocyjne co zsumuje srodki z promocji z nakretek Fanty i Coca Coli.

Data: 2017-01-26 17:15:33
Autor: jerzu.xyz
Promocyjny bonus w Play
On Mon, 23 Jan 2017 00:25:16 -0800 (PST), marek.hofman74@gmail.com
wrote:

[...]

Mnie tam nic nie sumuje.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-01-28 22:51:05
Autor: xxx
Promocyjny bonus w Play
wrote:

[...]

A mnie sumuje i mam 450 zł ponad z promocji 500zł za 5 lat w Play:) i z nakrętek Fanty.

Data: 2017-01-27 00:47:45
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play?

Trzeba było skorzystać z promocji w Orange za 1000zł :-D :-D

Wnioskuję, że jesteś kandydatem dającym się nabrać na metodę "na wnuczka"? No to jestem Twoim wnuczkiem i potrzebuję 10.000zł. Podać numer konta? :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-01-27 08:52:33
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-27 o 00:47, Marek pisze:
[...]

Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz. Druga karta Play nigdy wcześniej nie używana, a więc konto "bez wkładu własnego" nie dość że wykorzystałem z niej ile tylko byłem w stanie (około 30 GB) w ciągu miesiąca promocji, to jeszcze teraz, po dwu miesiącach mam na niej do wykorzystania kilkadziesiąt GB z tamtej promocji. Wniosek dla innych chętnych na ten bonus - należy go aktywować z pustym kontem i wtedy nie będzie żadnych powodów do narzekania. Nie żebym ich bronił i nie czuł się oszukany na tej karcie, ale też nie jest tak jak Ty to piszesz.

Data: 2017-01-28 23:00:57
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-27 o 08:52, Trybun pisze:

Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz.

Raczej ubieram w humor to co doświadczasz :-)

[...]

Czy zapoznałeś się z warunkami "promocji"? Zapewne obowiązywała ona przez miesiąc a po nim przeszedłeś na nowe warunki. Nie tylko Play tak robi. Orange oferował nawet 1000zł! :-)

Żyjemy w świecie wirtualnym i prawda jest w nim jedynie wirtualnością. Od tego czasu w sklepie z elektroniką kupisz wzmacniacz stereo 2x500W, który ciągnie z sieci np. 100W. W sklepie spożywczym kupisz nowość: płatki bezglutenowe kukurydziane, choć kukurydza nigdy glutenu nie zwierała. W Auchanie dostaniesz herbatę w promocyjnej cenie, takiej samej jak utrzymuje się od 2 lat. W muzyce CD/MP3 itd nawet nie zauważysz iż to jeden wielki łomot pozbawiony brzmienia  bo marketing loudness wars wszędzie prawie stosuje.

No i w takim świetle rajcujesz się, że zostałeś oszukany z jakąś promocją? Jesteś nabijany w butelkę każdego dnia i nawet tego nie dostrzegasz. Marketing "żondzi"! :-D

To jak z tymi 10.000 tysiącami? Przelejesz wnuczkowi czy nie? :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-01-29 11:58:45
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-28 o 23:00, Marek pisze:
[...]

A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia?  No i co że oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego? Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta Play czy to ogólna norma..  Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To dopiero zagadka.

Data: 2017-01-31 19:13:45
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:

A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia?  No i co że
oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane w jaki sposób.

Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
Play czy to ogólna norma..

Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.

[...]

U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-02-04 12:18:42
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-31 o 19:13, Marek pisze:
[...]

Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po wykorzystaniu własnych środków?

[...]

U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus to łącznie transfer był liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB. Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..

Data: 2017-02-04 15:03:30
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:

Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
wykorzystaniu własnych środków?

Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.

U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus

Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.

[...]

Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza - pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-02-05 10:20:49
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
[...]

No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej puli ubytku nawet grosza.

[...]

Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator potwierdził aktywację bonusa.

[...]

Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam zaledwie kilkanaście MB.

A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie mam w telefonie a w routerze.

Data: 2017-02-05 12:32:26
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:

No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
że bonus został za aktywowany.

Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy.

Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
(rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
puli ubytku nawet grosza.

Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
potwierdził aktywację bonusa.

Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.

[...]

To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.

A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?

Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i szlag trafić może sens zgłoszenia.

Dodam jeszcze
że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
mam w telefonie a w routerze.

hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu należy podać numer kontaktowy :-)

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-02-10 09:30:26
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-05 o 12:32, Marek pisze:
[...]

A co jest tożsame z uruchamianiem naliczania? Karta jest używana bez przerwy, i w czym szukać śladów od którego momentu zaczęły być w użyciu środki z promocyjnego bonusa. W Play24 dodatkowo rzecz skomplikowana bo w wykazie  nie ma rozdziału na środki własne-środki z konta promocyjnego.

Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
(rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
puli ubytku nawet grosza.

Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

Nie ma żadnej umowy. Są tylko wysoce niejasne postanowienia regulaminu korzystania z usługi prepaid. Tzn wszystko jest jasne do czasu gdy nie zacznie się korzystać z jakichś ekstra promocji w ramach takiej usługi. Zresztą jest to chyba za dużo powiedziane że wszyscy operatorzy sprawiają problemu, miałem takie czy podobne bonusy w Aero2 i Orange, i u nich nie miałem z wykorzystaniem tego żadnych problemów, wszystko jasne i przejrzyste.

[...]

U mnie nie. Ważność bonusa NA PEWNO nie miała nic wspólnego z tzw okresem rozliczeniowym. Dokładnie miesiąc od momentu aktywacji, aktywacja zaraz po zgłoszeniu - do godziny.

[...]

Nie ma precyzyjnych statystyk, bo niby jak skoro środki z kont promocyjnych i własnych są/były wrzucone do jednego worka.

[...]

Dam sobie chyba spokój, Jak mam udowodnić coś czego nie mam czarno na białym. Gdybym wiedział że w taki czy inny sposób zostanę orżnięty przez Play to robiłbym chociaż zrzuty ekranu gdy przeglądałem stan swojego konta na PLAY24, a tak nie mam żadnych argumentów.

[...]

Ano, powinienem zrobić przekierowanie rozmów z tamtej karty. Ale to też nic pewnego, w miejscu gdzie mieszkam jest fatalny zasięg, tak że i mimo przekierowania rozmowa mogłaby nie dojść do skutku.

Promocyjny bonus w Play