Promocyjny bonus w Play

Data: 2017-01-20 03:59:10
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 11:38:09 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

miałem na koncie około 40GB danych do wykorzystania. Na dzień przed końcem promocji miałem jeszcze 110GB na koncie, dzisiaj, w dzień końca promocji na końca promocji wchodzę na Play24 i oczom nie wierzę - stan konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem promocji w ogóle nie ruszane..

Na tym promocje polegają:)
Mogli równie dobrze dać 1mln GB czy jak Orange bodajże dawał 1000zł do wykorzystania. Mógł dać i 15tys skoro fizycznie nie było mzliwości teego wykorzystać. A w reklamach fajnie wygląda;)
Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje" przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

Data: 2017-01-20 13:01:54
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 12:59, Kris pisze:
[...]

Akurat te promocje mają głęboki sens - dzięki temu od miesięcy mam w domu internet za około 5zł miesięcznie.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 15:16:23
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5su7s$i4v$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-01-20 o 12:59, Kris pisze:
Na tym promocje polegają:)
Akurat te promocje mają głęboki sens - dzięki temu od miesięcy mam w domu internet za około 5zł miesięcznie.

Nowa karta co miesiac, rejestrowana ?

No to ciekawe jakimi wynikami sie Play pochwali w marcu :-)

J.

Data: 2017-01-20 15:28:51
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 15:16, J.F. pisze:
[...]

Czemu tylko Play?
Orange daje też 100gb, Plus/Plush 50gb, chyba tylko T-mobile daje ciała, ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 06:40:58
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 15:29:03 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
chyba tylko T-mobile daje ciała, ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

Jak ktoś chce  abo+tel to w Tmobile chyba najlepiej wychodzi. Dość atrakcyjne ceny niektórych telefonów mają.

Data: 2017-01-20 15:45:03
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 15:40, Kris pisze:
[...]

Urban legend.
Czasami, to u każdego się znajdzie jakaś perełka, w t-m jeszcze sprzed nowych taryf w abo za 70zł na rok udawało się wyhaczyć tanio Huaweia. Teraz już co do zasady się nie opłaca (lepiej kupić na raty w sklepie).

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 06:52:16
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 15:45:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Urban legend.
Czasami, to u każdego się znajdzie jakaś perełka, w t-m jeszcze sprzed nowych taryf w abo za 70zł na rok udawało się wyhaczyć tanio Huaweia. Teraz już co do zasady się nie opłaca (lepiej kupić na raty w Kończy mi się jeden abonament u nich to zadzwoniłem co dalej proponują
59,95zł na 24 miesiące nolimit na komórki, stacjonarne, sms/mms + 10GB neta + 248zł za telefon Lenovo P2 lub 49zł za Huawei P( lite
Biorąc pod uwagę ze Lenowvo P@ to w Euro RTV kosztuje 1599zł to w tmobile wychodzi (59,95*24)+248=1686 ten tel na dwa lata z w nielimitowanym abonamencie
Huawei P9 Lite 1486zł na dwa lata

Data: 2017-01-20 16:09:57
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 15:52, Kris pisze:
[...]

Na stronie w abonamencie za 59.95zł, w którym nie ma smsów i mmsów ten Lenovo kosztuje 639zł. Tak więc oferta kiepska.

Co do oferty przedłużeniowej, to się nie wypowiem, bo jej nie widzę - masz może jakiś link do regulaminu promocji?

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 07:31:05
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 16:10:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

Jeśli dobrze zrozumiałem gościa z infolinii to za rezygnacje z wypowiedzenia proponował 10zł/mc upustu na abonamencie i 200zł na telefonie
Cennik znalazłem tu bo nie chiał mi przesłać:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_006_0013496.pdf

I to by się zgadzało
"T1 10GB/ T2 5GB": abo 69,95zł-10zł= 59,95zl.
Lenovo P2 489zł-200zł=289zł
P9 lite 249zł-200zł= 49zł

Data: 2017-01-20 19:44:24
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 20.01.2017 o 15:52, Kris pisze:
[...]

PRzy pewnych telefonach ORAZ idealnym trafieniu z ofertą - jasne. ale jak byś chciał odpowiednio szybki, ale dowolnej firmy telefon, oraz jakiś kombinowany abonament - już nie zadziała. ja dzieki promocjom wygaduje (głównie w sieci) setki minut, mam w zasadzie nieograniczony net (kończy się niestety) a przez ostatnie pół roku nie wydałem ani złotówki na mojego operatora. Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.
ToMasz

Data: 2017-01-20 11:00:26
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 19:44:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
.. ja dzieki promocjom
wygaduje (głównie w sieci) setki minut, mam w zasadzie nieograniczony net (kończy się niestety) a przez ostatnie pół roku nie wydałem ani złotówki na mojego operatora.

Nie każdemu się chce po necie promocje szukać numery tel, simy itp zmieniać.

Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.

A jest szybszy?

Data: 2017-01-20 22:06:45
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 20.01.2017 o 20:00, Kris pisze:
[...]

nie no bez jaj. używam jednego numeru. za przedłuzenie dostałem bonusy na miesiąc, które przedłużałem kodami z zakrętek itp.

Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy
od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.

A jest szybszy?

tego nie zrozumiałem. Ogólna zasada jest taka, ze warto mieć dobry telefon, "flagowiec" ale napewno nie gdy wchodzi na rynek. niech inni sprawdzą czy bateria nie wybucha, czy coś się nieprzegrzewa.. takie wady wieku dziecięcego. Potem zakup jest pewniejszy. a s5 jeszcze można nówkę dorwać - jak ktoś ma uczulenie na używane.
ToMasz

Data: 2017-01-22 02:07:38
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 22:06:46 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> Nie każdemu się chce po necie promocje szukać numery tel, simy itp zmieniać.
nie no bez jaj. używam jednego numeru. za przedłuzenie dostałem bonusy na miesiąc, które przedłużałem kodami z zakrętek itp.

A te zakrętki to darmo dawali, na śmietnikach zbierałeś czy może płacić trzeba było za fante a nakrętka gratis?

Data: 2017-01-23 08:30:15
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 22.01.2017 o 11:07, Kris pisze:
[...]

1 tak czy siak piłem coca cole
2 znajomi zbierali
3 wystarczyła jedna zakrętka żeby przedłużyc ważność pakietu na kolejny miesiąc
4 kończy się to 31 stycznia. I zyję nadzieją, że bonus "rok internetu gratis" który to bonus kiedys tam załączyłem, będzie przedłużał....
ToMasz

Data: 2017-01-23 12:48:17
Autor: Animka
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-23 o 08:30, ToMasz pisze:
[...]

Zaniosłeś do Play-a tę nakrętkę?

--
animka

Data: 2017-01-24 21:52:44
Autor: jerzu.xyz
Promocyjny bonus w Play
On Mon, 23 Jan 2017 12:48:17 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
wrote:

Zaniosłeś do Play-a tę nakrętkę?

Poturlał.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-01-20 18:18:03
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5t6rd$pc9$1@node1.news.atman.pl...
[...]

No fakt ... myslisz, ze ludzie masowo odkryli i stosowali takie podejscie ?

Orange daje też 100gb, Plus/Plush 50gb, chyba tylko T-mobile daje ciała, ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

Mozliwe, ale co to za klienci, co ani grosza nie placa :-)
Tylko koszt na przydzial numerow :-)

Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)

J.

Data: 2017-01-20 19:54:12
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 18:18, J.F. pisze:
[...]

Nie mam pojęcia, nie mam dojścia do takich danych.

[...]

No ale nie o tym dyskusja, co?

Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)

Ach, już kupiłem poopcorn i orzeszki :)

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 19:59:49
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5tmcu$9le$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.

[...]

Na ostatnim miejscu klientow, za to na pierwszym przychodu od klienta :-)

Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)
Ach, już kupiłem poopcorn i orzeszki :)

No ba, bedzie na co popatrzec, jak sie zaczna w reklamach chwalic :-)

P.S. Orange sie chwali "siec nr 1 w Polsce" ... ktos wie na jakiej podstawie ten nr 1 ?

J.

Data: 2017-01-20 20:17:24
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 19:59, J.F. pisze:

Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.

Czytam telepolis.pl

P.S. Orange sie chwali "siec nr 1 w Polsce" ... ktos wie na jakiej
podstawie ten nr 1 ?

Chyba właśnie na podstawie liczby klientów.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 20:47:58
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5tnoe$bh9$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-01-20 o 19:59, J.F. pisze:
Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.
Czytam telepolis.pl

Czyli moze byc popularne.

No, to ciekaw jestem co z tego wyniknie.
Bankructwo Virgin ? Bogaty ojciec chyba nie pozwoli, ale ciekaw jestem ile to ich bedzie kosztowalo.

Szczegolnie, jak sobie premie wyplaca za zdobycie tylu "nowych klientow" :-)

J.

Data: 2017-01-20 20:53:10
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 20:47, J.F. pisze:
[...]

Czy ja wiem, to nie jest raczej masowy portal. Oceniłbym, że czyta go kilkaset, góra kilka tysięcy influencerów (takich, co się znają, korzystają, i przekonują swoje otoczenie do zmian taryf).

No, to ciekaw jestem co z tego wyniknie.
Bankructwo Virgin ? Bogaty ojciec chyba nie pozwoli, ale ciekaw jestem
ile to ich bedzie kosztowalo.

Skąd pomysł o bankructwie Virgin? 27 stycznia wchodzą z abonamentem.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-20 23:31:51
Autor: J.F.
Promocyjny bonus w Play
Dnia Fri, 20 Jan 2017 20:53:10 +0100, Liwiusz napisał(a):
[...]

Ty im placisz 5 zl ... a oni rzeczywistemu operatorowi nie wiecej ?
Te GB chyba troche kosztuja.

No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)

J.

Data: 2017-01-21 08:47:05
Autor: Liwiusz
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 23:31, J.F. pisze:
[...]

W virgin nie ma bonusów za rejestrację w postaci gigabajtów.

No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)

Czyli wiesz coś więcej ode mnie - pas.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-21 19:33:00
Autor: Smok Eustachy
Promocyjny bonus w Play
W dniu 20.01.2017 o 23:31, J.F. pisze:
/../

No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)
  W Virgin miałeś konkretny bonus 50% za pakiet odpowiedni przez 2 miesiące

Data: 2017-01-20 13:25:18
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
[...]

Niekoniecznie, np. w takim Orange korzystałem z kilku promocji i zawsze zasoby promocyjne były wykorzystywane w pierwszej kolejności. Także w tej sprawie nie jestem pewny czy nie nastąpił jakiś błąd.. Napisałem już do nich wiadomość z zapytaniem o co chodzi z tymi znikającymi z konta środkami, ciekawe co odpowiedzą.

Data: 2017-01-22 19:34:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Promocyjny bonus w Play
Kris wrote:
Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje" przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

Mnie te bonusy dobrze służą.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-22 11:11:40
Autor: Kris
Promocyjny bonus w Play
W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 19:34:56 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Kris wrote:
> Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje" przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

Mnie te bonusy dobrze służą.

Nakrętki od fanty na śmietniku znajdujesz czy dobrzy ludzie na wycieraczkę położą?

Promocyjny bonus w Play