Promocyjny bonus w Play

Data: 2017-01-20 14:38:22
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play? Czy oni wszystkich jak idzie czy tylko mnie zrobili w bambuko? Sytuacja wyglądała tak że przed aktywowaniem bonusa (100GB+ roczna ważność konta) miałem na koncie około 40GB danych do wykorzystania. Na dzień przed końcem promocji miałem jeszcze 110GB na koncie, dzisiaj, w dzień końca promocji na końca promocji wchodzę na Play24 i oczom nie wierzę - stan konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem promocji w ogóle nie ruszane..

Chujki, fragment odpowiedzi konsultanta -"transfer w całości został przez pana zużyty". jeszcze wczoraj rano było 110GB, później komputer wyłączony a dzisiaj już po resecie promocji pozostało 18MB transferu. Co tym sqrwielcom poza rezygnacją z ich usług można zrobić?

Promocyjny bonus w Play