Promocyjny bonus w Play

Data: 2017-01-20 21:39:33
Autor: xxx
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

> Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play? Czy oni
> wszystkich jak idzie czy tylko mnie zrobili w bambuko? Sytuacja
> wyglądała tak że przed aktywowaniem bonusa (100GB+ roczna ważność konta)
> miałem na koncie około 40GB danych do wykorzystania. Na dzień przed
> końcem promocji miałem jeszcze 110GB na koncie, dzisiaj, w dzień końca
> promocji na końca promocji wchodzę na Play24 i oczom nie wierzę - stan
> konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były
> środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem
> [...]

Ja skorzystałem z promocji Play za rejestrację w czerwcu i dostałem 500zł i 10GB na konto promocyjne za ponad 5 lat stażu z zarejestrowanym numerem. Od wakacji korzystałem też z nakrętek Fanty dających 2zł lub 1GB na konto promocyjne. Teraz doładowałem 5zł na facebooku co dało mi 0,75zł (15% gratis) na konto promocyjne. Posumowało mi wszystkie promocje i mam 22GB netu i 450zł na koncie promocyjnym:)

Warto było pomieszać środki promocyjne z tych 2 promocji bo teraz co miesiąc będę sobie przedłużał za 5zł środki promocyjne a owe 5zł na zakup 600MB z konta głównego:))

Data: 2017-01-20 22:09:22
Autor: ToMasz
Promocyjny bonus w Play
[...]

jeszcze raz bo było dlamnie za szybko? Jak "przedłużyć" forsę  i transfer z nakrętek? Facebookiem jakoś?

ToMasz

Data: 2017-01-23 00:25:16
Autor: marek.hofman74
Promocyjny bonus w Play
W dniu piątek, 20 stycznia 2017 22:09:23 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
> zakup 600MB z konta głównego:))
jeszcze raz bo było dlamnie za szybko? Jak "przedłużyć" forsę  i transfer z nakrętek? Facebookiem jakoś?

Tak znajdz profil Play na facebooku i tam znajdziesz strefe doladowan. Sprobuj doladowac 5zl raz na 30 dni powinno Ci dorzucic gratisowe 0,75zl (15% wartosci doladowania) na konto promocyjne co zsumuje srodki z promocji z nakretek Fanty i Coca Coli.

Data: 2017-01-26 17:15:33
Autor: jerzu.xyz
Promocyjny bonus w Play
On Mon, 23 Jan 2017 00:25:16 -0800 (PST), marek.hofman74@gmail.com
wrote:

[...]

Mnie tam nic nie sumuje.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-01-28 22:51:05
Autor: xxx
Promocyjny bonus w Play
wrote:

[...]

A mnie sumuje i mam 450 zł ponad z promocji 500zł za 5 lat w Play:) i z nakrętek Fanty.

Promocyjny bonus w Play